Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko että on olemassa mies jonka kanssa olisit vielä vuosienkin yhdessäolon jälkeen halukas lähes päivittäin?

Vierailija
06.02.2021 |

Miten on

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko petipuuhista?

Vierailija
2/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mieskään ole halukas enää 2 kuukauden jälkeen niin mitä sillä halulla tekee? Miehet on ihan helvetin turhia. Elä ilman.

Vierailija
4/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole koskaan saanut päivittäin.

Vierailija
5/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin, mutta mies ei halua.

:(

Vierailija
6/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kai naisille jotka yleensä menettää kiinnostuksen alkuhuuman jälkeen

Vierailija
7/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoastaan usko, vaan tiedän. Yhdessä 20v ja peitto heiluu useamman kerran viikossa. Muutenkin kuin nukkuessa kieriskellessä. 

Vierailija
8/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
9/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole miehesta, vaan siita miten mies kohtelee ja kuinka suhde voi. 

Sek sia ei saa hanasta. 

Halut on hyvat, suhteen pituus ei ratkaise, vaan se onko suhde turvallinen, elava ja aito.

Kysyja on selvasti mies joka ei ymmarra mitaan naisista eika naisten seksuaalisuudesta.

Vierailija
10/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kai naisille jotka yleensä menettää kiinnostuksen alkuhuuman jälkeen

Mistä sen voi tietää kun nykyajan miehet on frigidejä ja niitä ei kiinnosta seksi. Ei ikinä pääse suhde edes niin pitkälle etteikö impotentti pidä laittaa jonkun muun kiusaksi.

Vierailija
11/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 10 vuotta suhteessa, halut on ihan samalla tasolla kuin silloin suhteen alussa, etäsuhde varmaan osaltaan vaikuttaa.

Vierailija
12/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ollut halukas joka päivä edes silloin 18-v kun tavattiin. Mutta edelleen haluttaa pari kertaa viikossa. Nyt ollaan molemmat 50-v

Vierailija
13/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Olemme nykyisen miesystävän kanssa seurustelleet nyt 3 vuotta eikä ole kertaakaan tuntunut mitenkään tylsältä, vaikka tässä välillä minulla oli paha masennusjaksokin. Toki asumme eri paikkakunnilla, joten emme päivittäin ole edes yhdessä. 

Vierailija
14/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä usko naisten olevan vuosien yhdessäolon jälkeen olevan läheskään niin usein halukkaita. Siis valtaosa naisista. Eli se, että alussa riittää suunnilleen se, että olet vain paikalla.

Vierailija
15/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka nainen kohtelee. Saa useammin, jos hyvin.

Vierailija
16/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, mies ei. 14 vuotta takana. Päivittäin ottaisin.

Vierailija
17/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä usko naisten olevan vuosien yhdessäolon jälkeen olevan läheskään niin usein halukkaita. Siis valtaosa naisista. Eli se, että alussa riittää suunnilleen se, että olet vain paikalla.

Tassakin paljastuu etta mies ei ymmarra mitaan naisen haluista, mika saa naisen haluamaan tai haluttomaksi. 

Ei se ole se vuosien yhdessaolo, vaan kuinka ollaan lasna toiselle, kuinka suhde on turvallinen ja kiintea.

Naisilla on haluja. 

Vierailija
18/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tassakin paljastuu etta mies ei ymmarra mitaan naisen haluista, mika saa naisen haluamaan tai haluttomaksi. 

Ei se ole se vuosien yhdessaolo, vaan kuinka ollaan lasna toiselle, kuinka suhde on turvallinen ja kiintea.

Naisilla on haluja. 

Kaikki naiset eivät halua läsnäolija-takertujaa. Naiset eivät ole samasta puusta veistettyjä, vaikka kuinka niin väittäisit ja yleistäisit.

Vierailija
19/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on haluja. 

Ja sinusta paljastuu nainen, joka ei tajua, että naiset on ysilöitä. Ei kaikki tunne samalla tavalla kuin sinä.

Vierailija
20/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on haluja. 

Av palstalla kaikki kääntyy miesten syyksi :)