Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on nolompaa?

Vierailija
06.02.2021 |

Jos A soittaa B:lle lauantaina klo 10.30 ja B vastaa puhelimeen unisena ja A kysyy "en kai mä herättänyt?" ja B valehtelee "et toki, kyllä mä olin jo hereillä", niin valehteleeko B. siksi, ettei A vaiko B itse joutuisi noloon tilanteeseen?
Eli kumpi on nolompaa: se, että olet häiriöksi kun herätät puhelinsoitollasi toisen kesken unien vaiko se, että jäät kiinni nukkumisesta (=laiskuus, masennus, paheellinen elämä) kun kunnialliset ihmiset ovat jo hereillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta.

Vierailija
2/5 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että nukkuu ole noloa. Mihinkään aikaan!

Ei sekään, että soittaa, JOS kello on 10:30.

Viikonloppuisin odottaisin vielä myöhempään, noin kello 11:00 jälkeen voi soittaa.

Onneksi ihmiset tajuaa yleensä laittaa äänet pois jos haluaa nukkua.

Illalla kello 21 jälkeen ei pidä myöskään soitella. (Jos ei halua olla itse nolo.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: miksi hereillä olo olisi fiksumpaa kuin nukkuminen??

Tänä unihäiriöisten aikakautena hyvin nukkumisen luulisi olevan hyve.

4/5 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se ettei ole hereillä klo 10.30!! Eihän siihen aikaan nuku muut kuin rikolliset (yö mennyt hämärähommissa). Kunniallinen kansalainen herää kukonlaulun aikaan ja käy nöyrästi kiinni arjen askareihin. 

Vierailija
5/5 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:n vuoksi valehdellaan.

Kuvittele tilanne toisin päin. Olet herännyt jo klo 8 ja vastaat kurkku karheana puhelimeen klo 10.30. Soittaja kysyy ei kai hän vain herättänyt. Vastaat että ei, eikä hän usko sinua.

Eikö tunnu yhtään haljulta?