Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko että on olemassa mies jonka kanssa olisit vielä vuosienkin yhdessäolon jälkeen halukas lähes päivittäin?

Vierailija
06.02.2021 |

Miten on

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla halukas ja rynkyttää joka päivä?? Paikathan siinä menee pidemmän päälle, ei kiitos. 

Vierailija
42/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu 20 vuotta yhdessä, seksiä muutaman kerran viikossa, toki "panettaa" joka päivä mutta aina ei vaan ole petipuuhiin mahdollisuutta, toinen jos reissussa tai joutunut heräämään jo aamuyöstä tai muuten vain työstressi kuormittaa.

En ymmärrä tätä pihtaava vaimo -myyttiä. Minä voin helposti laueta pari kertaa päivässä. Miehelle riittää jos vähintään 3 päivän välein saa pallit tyhjäksi..

Ei ole myytti vaan tosiasia pihtaavat naiset

Miehet pihtaa tasan yhtä paljon. Se on toki outoa että miksi ihmeessä koska hehän laukeavat joka kerta, toisin kuin naiset. Miksi nainen haluaisi seksiä jos ei saa vähintään yhtä kunnon orgasmia sen aikana? Ei miehetkään haluaisi seksiä jos pallit jäisi täysiksi.

Ei mun mies ainakaan laukea läheskään joka kerta, ennemminkin harvoin. Eikä häntä siis kiinnosta.

28

Vierailija
44/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coolidgen efekti:

The term "Coolidge effect" was first suggested by behavioral endocrinologist Frank A. Beach in 1958.

... an old joke about Calvin Coolidge when he was President ... The President and Mrs. Coolidge were being shown [separately] around an experimental government farm. When [Mrs. Coolidge] came to the chicken yard she noticed that a rooster was mating very frequently. She asked the attendant how often that happened and was told, "Dozens of times each day." Mrs. Coolidge said, "Tell that to the President when he comes by." Upon being told, the President asked, "Same hen every time?" The reply was, "Oh, no, Mr. President, a different hen every time." President: "Tell that to Mrs. Coolidge."

Vierailija
45/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kommentoija sanoo, että kyllä haluaisin päivittäin jos. Jos kumppani haluaisi, jos kumppani olisi toisenlainen tai käyttäytyisi toisella tavalla, jos en olisi etäsuhteessa, jos ei olisi lapsia jne. Mutta se mitä haluaa silloin kun se ei ole mahdollista on ihan eri asia kuin haluta sitä oikeasti. En lukenut ihan jokaista viestiä, mutta yhdessäkään minun lukemassani kommentissa ei sanottu että kyllä, meillä harrastetaan seksiä ihan oikeasti joka päivä vielä 10 v jälkeenkin. Tottakai sitä seksiä tekee mieli joka päivä, jos on jopa viikkoja puutteessa (etäsuhde). Se on kuitenkin ihan eri asia.

Vierailija
46/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin mitä? Petijuttuja? Ei ole. Petitouhut eivät ole koskaan kiinnostaneet. Onneksi ei miestäkään. Sen verran peuhattiin että saatiin lapsi ja se oli eka ja ainoa kerta. Yhdessä ollaan oltu jo 18 vuotta.

Vierailija
47/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu 20 vuotta yhdessä, seksiä muutaman kerran viikossa, toki "panettaa" joka päivä mutta aina ei vaan ole petipuuhiin mahdollisuutta, toinen jos reissussa tai joutunut heräämään jo aamuyöstä tai muuten vain työstressi kuormittaa.

En ymmärrä tätä pihtaava vaimo -myyttiä. Minä voin helposti laueta pari kertaa päivässä. Miehelle riittää jos vähintään 3 päivän välein saa pallit tyhjäksi..

Miehet pihtaa tasan yhtä paljon. Se on toki outoa että miksi ihmeessä koska hehän laukeavat joka kerta, toisin kuin naiset. Miksi nainen haluaisi seksiä jos ei saa vähintään yhtä kunnon orgasmia sen aikana? Ei miehetkään haluaisi seksiä jos pallit jäisi täysiksi.

Taas yksi "kaikki naiset sitä, kaikki miehet tätä". Osa naisista haluaa seksiä vaikkei saa orgasmia koskaan. Osa ei halua vaikka saa joka kerta. Ja sama miehillä - osa ei halua vaikka saa, ja jotkut haluaa vaikka ei saakaan.

Vierailija
48/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että maailmassa on miestä, joka saisi minut haluamaan seksiä esimerkiksi vatsataudin tai kunnon migreenin aikana. Eli en voi joka päivä luvata haluavani. Ja etäsuhteessa kuka tahansa säilyttää halut vaikka kymmeniä vuosia. Täysin eri asia kuin asua yhdessä.

Minä taas en ymmärrä tätä, että etäsuhde pitää yllä haluja. Minulle juuri päin vastoin. Tai että seksiä tekee mieli erityisesti vieraan ihmisen kanssa, salaperäisen tuntemattoman? siinä toinen, josta voin vain kysyä että anteeksi kuinka? Mutta voisiko olla mies jonka kanssa haluaisi joka päivä, no jos suhde on hyvä niin luultavasti kyllä, jos se olisi se oma turvallinen elämänkumppani.

Vierailija
49/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vuodesta toiseen haluaisin ketään (lähes) päivittäin. Arki on kuitenkin arkea, siinä on huolia, murheita, väsymystä, sairautta, stressiä... mitkä vaikuttavat halukkuuteen vaikka kuinka kumppani olisi ihana ja viehättävä.

Tämän sanottuani olen kuitenkin parisuhteessa, jossa jo yli 20 vuotta on ollut seksiä useita kertoja viikossa lähes koko ajan. Ei kuitenkaan päivittäin. Ja haluan edelleen, kovasti.

Vierailija
50/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon joo, mutta en usko, että jaksan. Olen ollut 2v4kk yhdessä mieheni kanssa. Olemme kolmekymppisiä. Alkuun peitto heilui n. 6 kertaa päivässä, kahden kuukauden jälkeen 1-2 kertaa päivässä. Nykyään 2-4 kertaa viikossa. Mies kyllä kelpaa minulle erittäin hyvin, mutta kun ei vaan jaksa. Käyn töissä ja opiskelen samalla. Mies tekee opparinsa loppuun ja palaa sitten takaisin töihin. Meillä on niin paljon kaikkea muutakin tekemistä, että seksiä ei jaksa harrastaa enempää. Luulen kyllä, että mies tulee edelleen viehättämään minua 30 vuoden päästä, mutta sitten voi olla jo lapsenlapsia ja sun muuta niin ei ehdi sängyssä pomppimaan.

Vierailija
51/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy ja yhdessä on oltu 32 vuotta.

Vierailija
52/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halukas vaikka joka päivä, mies ei halua juuri koskaan.

Yhdessä 20 vuotta.

Vierailija
53/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut, vaimoa ei lasten saamisen jälkeen petipuuhat kiinnostanut enää yhtään. Parhaani mukaan autoin kotitöissä ja lastenhoidossa, mutta ei mikään auttanut. Loppui kuin seinään toisen lapsen syntymän jälkeen. Aina oli kovin vähäiset halut muutenkin...

Vierailija
54/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, muiden kanssa en edes halua.

Vierailija
55/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemäs vuosi menossa meillä miehen kanssa yhdessä ja edelleen mulla halut samalla tasolla kuin alussa, eli seksi maistuisi vaikka päivittäin. Mies ei minun harmikseni enää yhtä usein jaksa, hänellä tosin näyttää menevän kausittain että välillä haluttaa enemmän ja välillä vähemmän.

Eli kyllä on täysin nahdollista. Mulla halut myös kohdistuvat vain omaan mieheeni, eli haluni vaatii romanttisen kiinnostumisen ja rakkauden, mutta sitten sitä näyttäisi riittävän kyllä loputtomiin. Olen kai demiseksuaali.

T. Nainen 28 v

Vierailija
56/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi "kaikki naiset sitä, kaikki miehet tätä". Osa naisista haluaa seksiä vaikkei saa orgasmia koskaan. Osa ei halua vaikka saa joka kerta. Ja sama miehillä - osa ei halua vaikka saa, ja jotkut haluaa vaikka ei saakaan.

Juuri näin, ja lisäksi ihmisillä halut vaihtelee, miten usein tekee mieli edes seksiä. Myös se, minkälaista seksiä. Joku voi haluta pikaista laukeamista useammin ja vain harvoin pitkän kaavan mukaan. Joku toinen ei halua mitään noista kovin usein jne. Nämä kaikki erot kun ottaa huomioon, niin normaaleja tapoja ja aikoja harrastaa seksiä on vaikka kuinka paljon erilaisia.

Vierailija
57/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 yhteistä matkaa,ja todellakin jokapäivä on meillä seksiä, monastikin. Minä olen todella seksinälkäinen nainen, ja onneksi mieheni on samaa sorttia. Tosin hän ei jokakerta laukea, mutta sanoo ettei se haittaa, kun silti kivaa. Usein mies hoitelee minut monasti päivässä, en voisi olla ilman!

Ollaan kai harvinaisia, mutta meillä on ajatuksetkin yhteneväiset, ei tarvitse arvuutella mitä toinen ajattelee. Seksi on monipuolista,ja meillä myös lelujakin, tosin se kalu ja kädet ovat ne parhaat lelut...Toteutamme toistemme halut ja siksi meillä onkin niin hyvin asiat.

Vierailija
58/60 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa sanottiin, että haluaisiko lähes joka päivä. Haluaisin vaikka parin päivän välein jos vaimo vielä haluaisi myös. Näin mentiinkin vuosikaisia, eikä mitkään asiat, murheet tai lapsiarki tuota muuttaneet. Tavattiin alle parikymppisinä ja rakasteltu viikoittain siitä lähtien. Rakastanut aina vaimon orgasmeja ja niitä tullut aina kun hän ollut halukkaana. Siksi menty nytkin sen mukaan ja enää vain keskimäärin reilu kerta viikossa. Omat halut ollut jo vuosia vaimon haluista ja orgasmeista kiinni. Siksi olen mielummin muutaman päivän puutteessa ja odotan vaimon himoa. Intihimot ole mihinkään muuttuneet saati laimentuneet yli 40v aikana. Johtuisiko siitä, että vaimokin aina saanut. Rakastan yli kaiken vaimon pillun nuolemista ja "kiusaamista" muutenkin. Vaimon eläimen herättämiseen ei kyllästy ikinä. Vaimolla on kaksi eri persoonaa ollut aina, hiljainen ujo ja määrätietoinen, ja ahne eläin, jota ohjaa eläväinen pillu. Molempien kanssa naimisissa.

M62.

Vierailija
59/60 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä usko naisten olevan vuosien yhdessäolon jälkeen olevan läheskään niin usein halukkaita. Siis valtaosa naisista. Eli se, että alussa riittää suunnilleen se, että olet vain paikalla.

Tassakin paljastuu etta mies ei ymmarra mitaan naisen haluista, mika saa naisen haluamaan tai haluttomaksi. 

Ei se ole se vuosien yhdessaolo, vaan kuinka ollaan lasna toiselle, kuinka suhde on turvallinen ja kiintea.

Naisilla on haluja. 

Toisaalta, eipä ne naisetkaan ymmärrä yhtään mitään miehen seksuaalisuudesta.

Yhtä lailla tälläkin palstalla naiset manaavat haluttomia miehiä.

Vierailija
60/60 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mulle kelpaa yli 20v jälkeen sessiot vaikka joka pvä. Ihan oman itseni vuoksi ja halut tallella niin kyllä oma tähän kelpaa..