Uskotko että on olemassa mies jonka kanssa olisit vielä vuosienkin yhdessäolon jälkeen halukas lähes päivittäin?
Kommentit (60)
Puhutttiin jokpäivästä, ei 3 kertaa viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Reilu 20 vuotta yhdessä, seksiä muutaman kerran viikossa, toki "panettaa" joka päivä mutta aina ei vaan ole petipuuhiin mahdollisuutta, toinen jos reissussa tai joutunut heräämään jo aamuyöstä tai muuten vain työstressi kuormittaa.
En ymmärrä tätä pihtaava vaimo -myyttiä. Minä voin helposti laueta pari kertaa päivässä. Miehelle riittää jos vähintään 3 päivän välein saa pallit tyhjäksi..
Ei ole myytti vaan tosiasia pihtaavat naiset
Kolme vuotta takana, menisi molemmilla päivittäin jos tilaisuuksia vain olisi :) Tästä seuraakin jatkokysymys.. Miten IHMEESSÄ teinien vanhemmat harrastavat seksiä? ViikonloppuAamuisin kun teinit vielä nukkuvat? Meitä turhauttaa, ei riitä pelkät viikonloput. Ei jakseta öisinkään valvoa lähellekään niin pitkään kuin teinit =D
En usko, että maailmassa on miestä, joka saisi minut haluamaan seksiä esimerkiksi vatsataudin tai kunnon migreenin aikana. Eli en voi joka päivä luvata haluavani. Ja etäsuhteessa kuka tahansa säilyttää halut vaikka kymmeniä vuosia. Täysin eri asia kuin asua yhdessä.
Seksisuhde on toiminut jo monta vuotta. En tiedä miten kävisi jos olisi parisuhteessa.
Voisin kuvitella. Suhteen pitäisi silloin olla muutenkin kunnossa. Lisäksi sen seksin pitäisi toimia. Jos seksi vaatii tunnin alkulämmittelyä ja silti homma kirjaimellisesti lössähtää kesken kaiken ja koko toimitukseen menee kauheasti aikaa, niin ei tuota viitsi kauhean usein. Itselläni on kokemuksia vain tuollaisesta. Millaistakohan olisi hetivalmiin miehen kanssa?
Exäni kanssa olin 20 vuotta ja meillä oli seksiä viikottain ihan liiton loppuun asti. Eli kyllä on mahdollista, mutta hänen kanssaan se vetovoima oli poikkeuksellista alusta asti ja alkoi ensi katseesta.
Suhde oli muilta osin vaikea ja päättyikin sitten näihin vaikeuksiin. Kuulemma seksiä muistelee edelleen kaiholla, vaikka uusiakin naisia on ollut.
Takana 2 parisuhdetta joissa molemmissa alkuhuuman jälkeen rauhoittui halut. Eli en usko että olisi olemassa miestä ketä jaksaisin haluta panna jokapäivä loppuelämäni ajan.
Sinkkuaikoinakaan en ole seksin perään itkenyt, helposti mennyt vuosikin ilman.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu 20 vuotta yhdessä, seksiä muutaman kerran viikossa, toki "panettaa" joka päivä mutta aina ei vaan ole petipuuhiin mahdollisuutta, toinen jos reissussa tai joutunut heräämään jo aamuyöstä tai muuten vain työstressi kuormittaa.
En ymmärrä tätä pihtaava vaimo -myyttiä. Minä voin helposti laueta pari kertaa päivässä. Miehelle riittää jos vähintään 3 päivän välein saa pallit tyhjäksi..
Kenenkään ei ole pakko haluta enemmän kuin haluaa. Olisitte haluttavampia. Kukaan täysipäinen ei viitsi runkkualustaksi ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mieskään ole halukas enää 2 kuukauden jälkeen niin mitä sillä halulla tekee? Miehet on ihan helvetin turhia. Elä ilman.
Ai että sun kanssa käy aina noin?
Ensimmäisenä seurustelu Jonna tulee laittaa herne purkkiin joka kerran kun pannaan. Siitä näkee montako kertaa kyseisessä suhteessa vielä pannaan. Joka kerta otetaan herne pois purkista ja kyllä ne herneet suhteen loppuun asti riittää.
25v yhdessä mieheni kanssa ja halukkuus on ollut vaihtelevaa. Alussa haluttiin molemmat paljon. Kun lapset olivat pieniä minun halukkuus oli todella vähäistä. Vähän päälle kolmekymppisenä koin ”seksuaalisen vallankumouksen” ja yllättäen minusta tuli himokkaampi (ilmeisesti ne lapsihormonit lähtivät kehostani) ja taas paneskelimme kuin puput. Neljäkymppisenä miehet himot lähtivät hiipumaan ja nykyään en saa enää tarpeeksi usein. Välillä harmittaa, koska tunnen itseni epäkiinnostavaksi. Mutta tällä mennään. Mies odotti minua nuo minun haluttomat vuodet, nyt on minun vuoroni odottaa.
No kyllä vuosia meni että lähes päivittäin.
Mutta nyt kun ite oon 57 ja mies 70 niin enää viikottain.
Miehet on siitä omituisia, että vaikka olisi henki lähdössä niin ne vonkaa seksiä. Normaali ihminen ei voi tajuta. Omakin koulutettu ja muuten järkevä mies lopetti elintärkeän lääkkeen syönnin ominpäin koska ei seisonut. Sai erittäin vakavan sairaskohtauksen ja pitkän saikin. Ei se nyt niin tärkeää ole varsinkin kun lapsetkin oli tehtynä.
Jos seksielämä harmittaa, kannattaa vissiin tehdä sille jotain, vai paraneeko se maagisesti sillä että muitakin harmittaa?
Mulla on upea mies, ja haluan häntä jatkuvasti (osin, koska hän on mahtava rakastaja). Ei harmita.
Vierailija kirjoitti:
25v yhdessä mieheni kanssa ja halukkuus on ollut vaihtelevaa. Alussa haluttiin molemmat paljon. Kun lapset olivat pieniä minun halukkuus oli todella vähäistä. Vähän päälle kolmekymppisenä koin ”seksuaalisen vallankumouksen” ja yllättäen minusta tuli himokkaampi (ilmeisesti ne lapsihormonit lähtivät kehostani) ja taas paneskelimme kuin puput. Neljäkymppisenä miehet himot lähtivät hiipumaan ja nykyään en saa enää tarpeeksi usein. Välillä harmittaa, koska tunnen itseni epäkiinnostavaksi. Mutta tällä mennään. Mies odotti minua nuo minun haluttomat vuodet, nyt on minun vuoroni odottaa.
Juuri näin. Tilanteet vaihtelee muun elämäntilanteen mukaan. On stressiä, väsymystä ,sairautta, vanhenemista- kaikenlaista mikä vaikuttaa. Jos keskinäiset välit ovat huonot niin ei silloinkaan seksi tule mieleen.
Mun mies, yli 20v yhdessä. Miehellä on korkea libido ja seksi on ollut toimivaa koko suhteen ajan. Mutta kerta päivässä ei toteudu, kun on arkielämän velvoitteita. Väsymys, stressi vievät haluja eikä se johdu miehestä.
Seksiä on useita kertoja viikossa, välillä pikaista, välillä pitkän kaavan mukaan. Sängyssä mennään minun nautinto edellä. Tottakai toteutan vastavuoroisesti miehen toiveita. Ollaan molemmat kokeilunhaluisia ja yhteensopivia seksin osalta. Eli kysymyksenasettelu oli hieman johdatteleva- seksi on kahden ihmisen yhteinen asia. Se että haluaa/ei halua, on puoliksi naisen asia-ei pelkästään miehen vastuulla.
Ikä vaikuttaa, nuorena olisin halunnut joka päivä, mies juuri ja juuri kerran viikossa, minä aloin mennä jo pitkin seiniä kun viikko alkoi olla täynnä. Näin meni vajaa 10 vuotta, sitten on kerran harventuneet, alkoi mennä niin että mies antoi hyvä jos kerran kuussa, ja se todellakin söi naista. Ja kun miehellä alkoi tulla terveysongelmia, tilanne vaan paheni. En ikipäivänä olisi uskonut että viime vuonna sain seksiä vain kolme kertaa. 20 vuoden suhteessa se nyt vaan menee näin, varsinkin kun mies on 10 vuotta vanhempi. Silti en uskonut että tässä iässä joutuu seksuaalisuudesta käytännössä luopumaan.
Toisaalta. Olen huomannut myös sen itsestäni, että jos seksiä olisi liian usein, en saisi orgasmia. Olen aina saanut todella mahtavia orgasmeja, useammankin yhdynnän aikana. Mutta jos olen viikon sisään hoitanut asian itse, ei se orgasmi niin vaan tulekaan. Monilla on varmasti ongelma se, että puoliso haluaa useammin seksiä kuin itsellä kestää se että on taas valmis. Toipumisaika alapäässä voi olla varmasti joillakin pitkäkin. Luulen että miehet jotka haluaa joka päivä ja jopa useasti, eivät niillä kerroilla saa yhtä hyvää orgasmia kuin jos pitäisivät edes muutaman päivän tauon. Laukeaminen tapahtuu kuitenkin miehillä yleensä ns. automaattisesti, mutta se ei välttämättä ole orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pihtaa tasan yhtä paljon. Se on toki outoa että miksi ihmeessä koska hehän laukeavat joka kerta, toisin kuin naiset. Miksi nainen haluaisi seksiä jos ei saa vähintään yhtä kunnon orgasmia sen aikana? Ei miehetkään haluaisi seksiä jos pallit jäisi täysiksi.