Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopisto-opiskelu + vauva, kokemuksia?

Vierailija
06.02.2021 |

Eli oon siis pian valmistumassa kauppatieteiden kandidaatiksi, ja tarkoituksena olisi jatkaa maisteriopinnot heti perään. Sain kuitenkin joku aika sitten tietää, että odotamme poikaystäväni kanssa lasta. Toivoisin kokemuksia teiltä, jotka olette opiskelleet vauvan/lapsen kanssa. Miten opiskelu sujui, pystyitkö keskittymään hyvin opiskeluun? Opiskelitko etänä, jos et, niin missä lapsi oli luentojen ajan?

Kaikki kokemukset toivottuja!

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin äidiksi nuorena, ja asuttiin opiskelija asunnossa, ja oltiin opiskelijoiden tuloilla, joten lastenvaatteet ostettiin kirpparilta, mies opiskelija yliopistolla, ja mä kirjoitin mun gradua, ja odotin vauvaa. Kun vauva syntyi, niin menin näyttämään sitä yliopistolle, ja proffat oli ihan myytyjä. Imetin vauvaa yliopistolla, ja olin joskus esikoisen kanssa luennollakin, ja esikoinen pelasi videopeliä, ja sitten mentiin yhdessä kotiin ja tehtiin ruoka, ja mies lähti harkkoihin ja me jäätiin vauvan ja esikoisen kanssa kotiin leipomaan ja leikkimään. Hyvin voitiin olla opiskelijoita, ja hoitaa lapsia. Kun saatiin gradut valmiiksi, niin haettiin töitä Gradua, ja mä pääsin töihin Tilastokeskukselle, ja mies ympäristökeskukselle. 

Vierailija
242/242 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri teki koko tutkinnon ekasta vuodesta lähtien vauvan yksinhuoltajana. Aluksi vauva oli mukana luennoilla ja sittemmin oli joku hoitaja ja päiväkotiin vei hyvin pienenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi