Olisiko minun pitänyt arvata olevani toinen nainen?
Olen hieman alle nelikymppinen. Tapasin netin kautta miehen, jonka kanssa pitkään viestittelin ja sitten tavattiin ja alettiin tapailemaan. Asutaan samassa kaupungissa ja hän on minua pari vuotta vanhempi. Liikuttiin illallisravintoloissa, kahviloissa ym. ihan avoimesti kaksin, välillä oltiin minun kotona, välillä hänen. Suhteemme kesti puolisen vuotta. Muutama kuukausi sen päättymisen jälkeen minulle selvisi yllättäen ihan muuta kautta, että hän onkin varattu, seurustellut pitkään erään naisen kanssa, jonka kanssa käytännössä asuikin vaikka heillä molemmilla on omat asunnot vielä. Ja siis ovat vieläkin yhdessä.
Olisiko minun pitänyt jostain arvata olevani toinen nainen? Mikään ei viitannut siihen. Niinä päivinä joina ei tavattu chattailtiin kuitenkin joka päivä monta tuntia jne. Hänen kodissaan mikään ei vihjannut naisen olemassa olosta.
En tiedä mitä ajatella. Raivostuttaa tietenkin, mutta olen myös aika hämmentynyt miten tietämättäni annoin huijata itseäni näin.
Kommentit (130)
Ei kai, jos siitä ei ole kokemusta. Tämän jälkeen sinusta on tullut sherlock.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen sortin salapoliisi ettei yksikään mies säästyisi selvittelyiltäni. Toisille näitä juttuja aina tapahtuu yllättäen, pyytämättä ja vähän liian toiveikkaasti...
Minäkin ennen luulin olevani salapoliisi. Hyvä sellainen.
Ap
Varmasti joku viittasi, mutta päätit jättää huomiotta.
Todella katalaa. Ei voi kuin ihmetellä, mikä näitä ihmisiä vaivaa.
Kai kerroit tämän miehen toiselle naiselle? En minä ainakaan olisi hiljaa asiasta. Tai sitten heillä on avoinsuhde.
Itselle kävi hieman vastaavanlainen juttu ja jotenkin tuntuu ihan käsittämättömältä, että ilmeisesti nykyisin pitäisi ihan erikseen varmistaa toisenkin olevan sinkku..
N40+
Minulle on käynyt noin kolme kertaa. Miehet ovat varmaan halunneet kokea jotain ensihuumaa uudelleen. Ihan avoimesti on seurusteltu, koska työmme vuoksi on aina olemassa selitys siitä, miksi meitä näkee kimpassa kaupungilla.
Kolmen- ja neljänkympin välillä ollessani miehiä oli enemmänkin pyrkimässä seukkaamaan, mutta sain ajoissa selville heidän parisuhdestatuksensa. Tuolloin "salarakas" alkoi olla jokaisen iltapäivälehden kannen teemana. Ilmeisesti se inspiroi.
En osaa epäillä ihmisiä valehtelemisesta, joten minua on helppo huijata. Tai ennen oli. Nyt olen jo paljon nähnyt ja kokenut.
Mistäpä tuon olisi arvannut, kun ei mitään salaillut eikä peitellyt. Kävit kotonaan ja julkisilla paikoilla koko ajan!! Korkeintaan puhelinta, papereita tai kaappeja tonkimalla ois voinut paljastua. Ihme tapaus. Eipä sitä paljon kiinni jääminen pelottanut :D Enpäs ole tuollaisesta vielä koskaan kuullutkaan.
Mihin suhde muuten päättyi, kävikö käry kuitenkin? Tuskin se nyt ihan kokonaan katosi ilmoittamatta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten esimerkiksi mikä? Olen miettinyt pääni puhki, mutta en keksi mitään. Edes hänen autossaan ei ollut mitään naiseen viittavaa. Enkä tajua vieläkään miten hän ehti chattailla kanssani iltaisin esim. klo 20-00 tauotta, jos kerran käytännössä asui jonkun kanssa. Ap
Tänään oli ketju siitä Jenny Rostainista, että hänen deiteillä noin puolet miehistä on ollutkin varattuja. Uskaltaako enää kehenkään luottaa? Onko tää sukupolvi jotenkin ihan pilalla. Eksäni kanssa suhde kesti 3 vuotta ja hän jäi kiinni Tinderistä. En tiedä millaisia suhteita hän sai aikaiseksi, kun ei enää kiinnostanut koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
Todella katalaa. Ei voi kuin ihmetellä, mikä näitä ihmisiä vaivaa.
Tämä mies puheli kanssani kaikkea yhteisestä tulevaisuudesta. Niinkin tarkkaan, että halusi tietää suunnilleen että millaisesta ruokapöydästä pidän, jotta kun asutaan yhdessä niin onko meillä sama maku vai pitääkö hankkia uusia huonekaluja jne. Minä olin enemmän jarru päällä siinä suhteessa. Mutta en siksi että olisin aavistanut että onkin varattu vaan siksi että olen yleensä elämässä ja ihmissuhteissa aika varovainen. Enkä todellakaan hurmaannu sellaisesta jos mies puhuu yhteisestä tulevaisuudesta vaan pikemminkin jarruttelen vähän lisää. Ap
Seurustelin exän kanssa neljä vuotta.
Kuukauden se ehti jo asua toisen naisen kanssa suhteen loppupuolella.
Kuulema seurusteli ennen tätä naista jonkun toisenkin kanssa.
Tunnen itseni aika idiootiksi.
Miksi ei voi olla rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä tuon olisi arvannut, kun ei mitään salaillut eikä peitellyt. Kävit kotonaan ja julkisilla paikoilla koko ajan!! Korkeintaan puhelinta, papereita tai kaappeja tonkimalla ois voinut paljastua. Ihme tapaus. Eipä sitä paljon kiinni jääminen pelottanut :D Enpäs ole tuollaisesta vielä koskaan kuullutkaan.
Mihin suhde muuten päättyi, kävikö käry kuitenkin? Tuskin se nyt ihan kokonaan katosi ilmoittamatta syytä.
Ei käynyt käry. Minä lopetin sen suhteen. Huomasin, että olen jotenkin jarru päällä siinä suhteessa. En osannut analysoida itsestäni tarkkaan että miksi mutta tulkitsin sen merkiksi, että ei kannata jatkaa. Ja sanoin hänelle, että ollaan vain kavereita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli ketju siitä Jenny Rostainista, että hänen deiteillä noin puolet miehistä on ollutkin varattuja. Uskaltaako enää kehenkään luottaa? Onko tää sukupolvi jotenkin ihan pilalla. Eksäni kanssa suhde kesti 3 vuotta ja hän jäi kiinni Tinderistä. En tiedä millaisia suhteita hän sai aikaiseksi, kun ei enää kiinnostanut koko ukko.
Jenni Rostainin haastattelusta pisti silmään, että usein lopetti suhteen varattuun. Ei siis aina. Tiesi mutta ei välittänyt oman etunsa vuoksi. Kertoo tästä naisesta kaiken. Teinipoika saa olla ylpeä äidistään julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten esimerkiksi mikä? Olen miettinyt pääni puhki, mutta en keksi mitään. Edes hänen autossaan ei ollut mitään naiseen viittavaa. Enkä tajua vieläkään miten hän ehti chattailla kanssani iltaisin esim. klo 20-00 tauotta, jos kerran käytännössä asui jonkun kanssa. Ap
Oisko niin ketku, että "tarvinnut omaa aikaa selvitelläkseen tunteita", ja halunnut pitää "taukoa"? Aikansa koki huumaa ja palasi ruotuun? Nainen tuli raskaaksi?
Oliko nainen jossain ulkomaan komennuksella tai muuta vastaavaa? Mistä sait tietää että on varattu? Alkoi kiinnostaa tämä juttu nyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käynyt käry. Minä lopetin sen suhteen. Huomasin, että olen jotenkin jarru päällä siinä suhteessa. En osannut analysoida itsestäni tarkkaan että miksi mutta tulkitsin sen merkiksi, että ei kannata jatkaa. Ja sanoin hänelle, että ollaan vain kavereita. Ap
No naisen vaistohan sua selvästi herätteli! Pirullista tuollainen toiminta. Toivottavasti karma kostaa.
Minä ja tämä mies olemme molemmat sellaisia ns. tavallisia ihmisiä. Korkeasti koulutettuja, hyvässä työssä, elämänhallinta kunnossa jne. Mutta ei kumpikaan mitään todella hyvännäköisiä tai suosittuja. Kumpaankaan meistä ei kukaan varmaa katukuvassa kiinnittäisi ihmeemmin huomiota tai jäisi perään katsomaan. Eli mielestäni tämä mies ei edes ollut mikään ns. naistenmies, jolla pörräisi ihailijoita jonoksi asti vaan enemmänkin olemukseltaan ns. tylsä insinööri.
Luulin olevani hyvä ihmistuntija, mutta tämä kokemus laittoi kyllä minulla pakan ihan sekaisin. Miten osaan enää luottaa keneenkään?
Ap
Ihan normaalia naisille
Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia naisille
Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
Ei, vaan testosteroni lisää petollisuutta. Ihan normaalia miehille elää kaksoiselämää, näköjään.
Mä olen sen sortin salapoliisi ettei yksikään mies säästyisi selvittelyiltäni. Toisille näitä juttuja aina tapahtuu yllättäen, pyytämättä ja vähän liian toiveikkaasti...