Minkä pituinen mies on sinulle liian lyhyt? Entä liian pitkä?
Ja mikä on oma pituutesi?
Minä olen 176 cm nainen ja en seurustelisi miehen kanssa, joka on alle 175 cm. N. 185 cm olisi minulle ihanne, ja sitten jos mennään yli kahden metrin niin alkaa olemaan liian pitkä.
Kommentit (141)
No ei se nyt mikään ratkaiseva asia ole, mutta mielellään mies saa olla edes hiukan pidempi kuin minä ettei näytä siltä että minä olen joku amatsoni joka pitää vankina miesparkaa.
172cm
Mielellään yli 175, ylärajaa ei ole. Itse 162. Mies 198, eikä ole liian pitkä suhteen kannalta. Pussailla voi sohvallakin ja seisaaltaankin. Mies nostaa silloin syliinsä. Oon kuitenkin yli puolet kevyempi, niin helposti käy. Halaaminen on kivaa myös, vaikka pää ei yletä edes miehen olkapään tasalle. Sängyssäkään ei ongelmia, mitä nyt nukkuminen miehelle hankalampaa, kun sänky vaan sen 2m.
Huvittavaa sinänsä, että kauhea ulina joillakin jos ei haluta lyhyempää miestä, mutta näkyy olevan monella naisella ylärajakin. Eikä kukaan ulise, ettei haluta oikeasti pitkää miestä. Ja kyllä miehilläkin niitä kriteereitä on naisille. Ja tottakai jokaisella on omat mieltymyksensä. Ja mua sytyttää pitkät miehet, vaikka parisuhteessa sillä ei niin suurta merkitystä olekaan.
Jos on jo ollut useita pitkiä miesystäviä, niin kannattaisiko harkita muita kriteerejä? Sinänsä tämä on vapaa maa ja jokainen toimikoon niinkuin parhaaksi itselleen katsoo. Tuli vaan mieleen.
Kelpuutan ainoastaan 160-165 senttisen naisen t. 178 alfa
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt mikään ratkaiseva asia ole, mutta mielellään mies saa olla edes hiukan pidempi kuin minä ettei näytä siltä että minä olen joku amatsoni joka pitää vankina miesparkaa.
172cm
Miltä se sitten näyttää jos mies on reippaasti pidempi ja isompi kuin sinä?
Haluatko tietoisesti näyttää miehen pikku orjatytöltä?
Ihmetyttää myös kuinka pituuserot rikovat fysiikan lakeja.
Naista 5-10cm pidempi mies on vain hieman pidempi.
Mutta naista 1-2cm lyhyempi mies on selkeästi lyhyempi.
Miten tämä on mahdollista?
180cm mies tai vähintää 185cm..liian pitkä 190cm ja yli.Miehen pitää olla naista pitempi.Nättii.Jos kummatki tasapitkii, kumpi on kumpi.Onks ne kax ukkoo.En tykkää ns.kukkakeppi lookista enkä puunaama ihan kuin veistetty.Löytyy komeita ukkoja suomestakin,kuskeista,raksa,asfaltti osastoo lähinnä.Kroppa timmi.Jokaisel oma maku.Luoja loi millaseksi loi,sille mitää mahda.
Olen 168 cm pitkä nainen. Ihannemies olisi 165-180 cm, mutta joskus ihastuu johonkin muuhun kuin siihen ihanteeseen. Ei se rakkaus katso pituutta. Voisin seurustella 160-195 cm pitkän miehen kanssa. Lyhyen kanssa tuntisin itseni jättiläiseksi. Pitkän kanssa taas suutelu sattuu ja lusikointi on vaikeaa. Oma mies on 188 cm ja on se välillä rasittavan pitkä.
Naisen paino saisi olla siinä 50-65kg. Alle 50kg olisi kuin keskitysleiriltä karannut pikkutyttö ja yli 65kg kanssa ei kehtaa kävellä kadulla, saati että seisoisi...eiku väärä lanka.😂
Pituudella ei ole minulle merkitystä kuin että en seurustelisi sellaisen ns lyhytkasvuisen, vammaisen kanssa. Kaikki muu käy, ratkaisevaa on millainen mies on.
Olen 160. Miehen olisi hyvä olla yli 175 ja max. 185, muuten menee liian isoksi pituusero.
Olen itse n. 165cm. Olen tykännyt miehistä pituusvälillä 165-181cm, mutta myönnän, että itseni mittainen on vähän kipurajalla. Mutta jos mies on ollut muuten ulkoisesti mieleinen niin ei pituus ole haitannut. Ihanne on itseä vähän pidempi.
Mä olen 164 ja mies 167, juuri passelin kokoinen. Nuorempana yksi poikaystävä oli 183 cm, ja sen pidemmän kanssa en oikein haluaisi seurustella. Menisi liian hankalaksi, jos olisi liikaa kokoeroa. Minimipituutta en osaa sanoa, koska ei ole itseäni lyhyemmistä miehistä kokemusta.
Pituus ei ole mitenkään tärkeimpiä asioita miehessä. Eli jos ne tärkeät asiat ovat kunnossa, voi pituus olla varsin laajasti mitä tahansa. Selkeästi normaalista poikkeava pituus (esim. 140 cm tai 220 cm), vaatisi jo melkoista ihastumista. Mutta ei sekään mikään mahdoton ajatus ole.
Olen 168 cm, mieheni on 170 cm. Unelmissani miehen ihannepituus olisi ehkä 175 cm.
Joku kirjoitti, että naiset haluaisivat itseään 20 cm, pidemmän. En minä ainakaan erityisesti halua. 188 cm mies olisi tosi pitkä. Ihan ok, jos muut asiat ovat kunnossa, mutta ei mikään ihanne todellakaan. Ehdottomasti mieluummin tämä nykyinen 170 cm.
Näin 175 cm pitkänä ja sirorakenteisena naisena ei kauheasti ole kiinnostusta miehen pituuteen. Tosin yleensä ihmiset mielellään hakee puolisossaan fyysistä erilaisuutta niin minua esim. viehättää sopusuhtaisen näköiset, vahvarakenteiset miehet. Oma aviomies on n. 166cm pitkä.
Ennen oli jännä seurata ihmisten reaktioita kun hieman poiketaan vallitsevasta "Miehen pitää olla olla ainaki 180 pitkä ja nainen ei oo nainen jos on yli 165 cm pitkä" kummasta asenteesta.
"Ai te ette olekaan pelkkiä kavereita" ja äiti oli kyllä aivan paras, 7 vuoden seurustelun jälkeenkin äiti näytti kuvia pitkistä ja sinisilmäisistä miesehdokkaista, joita oli minulle valikoinut. "tämä on kyllä vähän lyhyt, et vois käyttää korkkareita tän miehen kanssa..."
Tärkeintä on että henkisesti katsotte toisianne samalla tasolla.
Fyysisillä mitoilla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee naisten pituusvaatimuksista niin voi hyvällä mielellä todeta että miehet ovat vähemmän pinnallinen sukupuoli. Pituutta ei voi muuttaa eikä se liity elämäntapoihin, ja silti se on naisten ulkonäkökriteeri numero 1.
Ja silti suurin osa tännekin vastanneista naisista on ilmoittanut sopivaksi pituudeksi niin laajan haarukan, että valtaosa miehistä mahtuu tuolle välille (esim. 165 cm - 2 m). Joten mikä tässä on ongelmana?
Olen itse 167 ja mies olisi mieluiten melko samanpituinen. Tai no, ehkä ihan paras pituus olisi 175, niiden kliseisten korkkareiden vuoksi. Eksä oli sen mittainen ja se oli just hyvä, kun taas seuraava tapailujuttu oli 185 ja makuuni jo aivan liian pitkä ja muutenkin jotenkin hankalan isorakenteinen. Mieluummin saa olla vaikka itseäni reilusti lyhyempi kuin tosi pitkä.
Naiset taas tykkään aina itseäni lyhyempinä. Muuten ei tarvitse olla pienempi tai sirompi (ja vaikeaa se olisikin), mutta tykkään halata ja suukottaa naista alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee naisten pituusvaatimuksista niin voi hyvällä mielellä todeta että miehet ovat vähemmän pinnallinen sukupuoli. Pituutta ei voi muuttaa eikä se liity elämäntapoihin, ja silti se on naisten ulkonäkökriteeri numero 1.
Ja silti suurin osa tännekin vastanneista naisista on ilmoittanut sopivaksi pituudeksi niin laajan haarukan, että valtaosa miehistä mahtuu tuolle välille (esim. 165 cm - 2 m). Joten mikä tässä on ongelmana?
Jos katsot ketjua niin naiset ilmoittivat yksimielisesti että miehen tulee olla reippaasti pidempi.
Kun vastaajat itsekin huomasivat asian, alkoi ilmestymään "mies saa olla lyhyempikin"-vastauksia.
Kohta joku mies tulee kertomaan, että naisten dissaaminen iän, painon ja tissien perusteella on eri asia, sillä painoa voi muuttaa laihduttamalla, tissejä voi muuttaa leikkauksessa ja kaikki vanhemmat naiset olivat jossain vaiheessa 18-24 vuotiaita. Miesten dissaaminen pituuden, hintelyyden ja peniksen koon perusteella on väärin, sillä pituutta ei voi muuttaa ja peniksensuurennosleikkaus on sekä vaikea että vaarallinen ja salilla käyminen on raskasta ja vie aikaa pleikkarin peluulta. Eli naiset ovat pinnallisia ja kranttuja ja miehet taas kovin sallivia kun valikoivat naisia vain kohtuullisen helposti muutettavien ominaisuuksien perusteella (omaa tyhmyyttäsi jos et halua mennä 5000e maksavaan, kivuliaaseen leikkaukseen saadaksesi elimistöösi syövälle ja kasvaimille altistavaa vierasainetta näyttääksesi paremmalta).