Minkä pituinen mies on sinulle liian lyhyt? Entä liian pitkä?
Ja mikä on oma pituutesi?
Minä olen 176 cm nainen ja en seurustelisi miehen kanssa, joka on alle 175 cm. N. 185 cm olisi minulle ihanne, ja sitten jos mennään yli kahden metrin niin alkaa olemaan liian pitkä.
Kommentit (141)
alle 205 cm on liian lyhyt ja yli 500 cm liian pitkä.
Anunnakit olivat 3-5 metrisiä. Eli ihan sopivia nykynaisellekin.
Tuossa kuvassa anunnakeja vasemmalla.
https://0bcf7efa-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/yesterdaybeyo…
Vierailija kirjoitti:
Kelpuutan ainoastaan 160-165 senttisen naisen t. 178 alfa
Salli mun nauraa. Jos olet 178 cm niin et millään voi olla alfa. Ja toisekseen alfamiehet ei vietä aikaa missään naisten vauva-palstalla.
Liian lyhyt olisi alle 160 cm. Liian pitkää tuskin on, vaikka en niin pitkistä miehistä viehätykään. Jostain syystä olen aina tykännyt suunnilleen itseni pituisista tai jopa vähän lyhyemmistä miehistä. Ovat usein maskuliinisempia kuin pitkät. Tätä moni mies ei ymmärrä.
T. Nainen 170 cm
Miehet ovat keskimäärin pidempiä kuin naiset, joten on ihan luonnollista että useimmat naiset haluavat itseään pidemmän miehen.
Olen itse 155 cm ja kaikki pitempiaikaiset mieheni ovat olleet n. 190 cm. Pituus ei ole minulle kriteeri mutta jostain syystä olen päätynyt olemaan pitkien miesten kanssa. En ymmärrä, mitä haittaa tästä pituuserosta voisi olla, jos vaan molemmille osapuolille toisen pituus on ok.
Olen 182cm ja 174 on ihanne , eli mieheni pituinen!
Alle 170cm on liian lyhyt, oma puoliso on 198cm joten varmaan se 2m on sitten se maksimipituus.
Itse olen 173cm ja tykkään käyttää korkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee naisten pituusvaatimuksista niin voi hyvällä mielellä todeta että miehet ovat vähemmän pinnallinen sukupuoli. Pituutta ei voi muuttaa eikä se liity elämäntapoihin, ja silti se on naisten ulkonäkökriteeri numero 1.
Miehillä vaan vaatimuksia on tuplasti enemmän sekä ulkonäön että muiden asioiden suhteen. Sehän on hyvä, että pitkät miehet lisääntyvät, koska se tuottaa myös pitkiä naisia. Pitkillä naisilla taas on helpompaa mm. raskausaikana. Pitkät miehet ovat saaneet terveellistä ruokaa lapsena, että ovat kasvaneet pitkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat keskimäärin pidempiä kuin naiset, joten on ihan luonnollista että useimmat naiset haluavat itseään pidemmän miehen.
Naiset ovat keskimäärin kevyempiä kuin naiset, joten on ihan luonnollista että useimmat miehet haluavat sen itseään 15-20kg kevyemmän naisen ~logiikka.
Olen 152 cm, mies 194 cm ja on hiukan epäkäytännöllistä, mutta muut asiat ratkaisee. Edellinen mies oli 163 cm. Ei minulla taida olla rajaa kumpaakaan suuntaan.
Olen 159 cm ja yli 175 cm miehet viehättää. Max. pituus olisi n. 185, voisi 190 cm vielä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat keskimäärin kevyempiä kuin naiset, joten on ihan luonnollista että useimmat miehet haluavat sen itseään 15-20kg kevyemmän naisen ~logiikka.
Olen samaa mieltä. Lisäksi jos nainen on terve ja normaalipainoinen, on ihan luonnollista ettei hän huoli epäterveellistä ja ylipainoista miestä itselleen.
-tuo ylemmän viestin kirjoittanut
Joskus oli oikein laskukaava mikä on ihateellinen pituussuhde mihen ja naisen välillä. En tosin muista laskukaavaa. Mutta se meni suurin piirtein niin, että 160 cm pitkälle olisi ihanteellisen kumppanin pituus 176 cm.
Olen 166 cm ja tykkään isoista. Melkein kaikki miehet on ollut yli 190 cm. Kookas mies saa oloni turvalliseksi ja naiselliseksi.
Olen 163 cm pitkä (tai lyhyt) ja aivan rehellisesti voin sanoa ettei miehen pituudella ole juuri väliä. Kaikista ideaaleinta toki olisi, että mies olisi minua hieman, esimerkiksi noin kymmenisen senttiä, pidempi, mutta voisin silti aivan hyvin seurustella myös yli kaksimetrisen tai vaikka lyhytkasvuisen miehen kanssa.
Hoh-hoijaa ei olla piit-kään aikaan keskusteltu näin pitkästi tästä aiheesta.
Kävihän tämä taas kertauksesta, että vastakn muistan, että minulla on syntymälahjana piirre, joille en voi itse mitään mutta jonka tähden on ilm luvallista ja moraalisesi hyväksyttävää sanoa, ettei olisi tämän vuoksi minusta lainkaan kiinnostunu parisuhde mielessä. Ei toki tarvitsekaan olla, en minäkään ole kaikista kiinnostunut. Mutta jos ja kun jollekin annan ns. pakit, niin yriän kohdenaa syyn olevan jonkin sellaisessa, jolle oletan, että pakkien saaja saattaisi voida ja pystyä tekemään mahd. itse jotain. On vain niin kovin tylsää aatella, että parisuhteen syntymien riippuisi lopulta siitä, miltä toinen luonnostaan, omana itsenään näyttää...
T. Se huomattavasti omia vanhempiaan ja sisaruksiaan lyhyempi mies
Olen 172cm pitkä enkä enää seurustelisi alle 178 cm pitkän miehen kanssa, mieluusti pituutta saisi olla 180 cm+. Aiemmin seurustelin lyhyempienkin kanssa, mutta en tykännyt siitä, että mies jää itseäni lyhyemmäksi, etenkin jos on vähänkin korkoa jalassa. Ajattelin, että 175cm olisi hyvä pituus miehelle, mutta eräs tämän pituiseksi itseään väittänyt mies vaikutti kummasti minua lyhyemmältä... Hartiat oli minua matalammalla ja silmät samalla tasolla. Isopäinen kyllä oli, mutta ei varmasti minua pidempi mitenkään, eli jos sanotaan että vähintään 180cm, niin siinä on vielä 5cm varaa miehen liioittelulle :D
Mutta eipä ole tarvetta vaihtaa miestä. Oma mieheni on 185cm, mikä on aika ihannepituus. Voi huoletta käyttää korkoja, eikä ole miestä pidempi :D Liian pitkää ei taida vastaan tulla, ehkä joku reippaasti yli 200m olisi sitten jo liian pitkä, mutta eipä sellaisia hirveästi vastaan kävele.
Minimi 165 cm, maksimi yli 210 cm
t. Nainen 170 cm
Pituudella ei ole väliä. Sillä on minkälainen henkilö korvien välistä löytyy.
Olen noin alle 185 cm mies mielestäni naiselle sopiva pituus on kun hän sanotaan nyt vaikkapa tiskaa selkä suorana niin voi hameen nostaa ylös ja penetroitua sisään eikä tarvitse hyppiä tai nousta varpaisilleen