G: ovatko isovanhempasi yhä elossa?
Vastaa kyselyyn ja kommentoi tähän mm. ikäsi ja vastauksesi!
Kommentit (38)
Olen 52 v., kolme oli kuollut ennen syntymääni, neljäs noin 15 vuotta sitten.
Olen 38. Ensimmäinen kuoli kun olin 6, viimeisin 3 vuotta sitten. Kaikki siis kuolleita nyt.
Isovanhemmat, omat vanhempani, sekä appivanhemmat kaikki kuolleet. Anoppi kuoli jo 1997, äitini 2008, appi 2009, isäni 2010. Kolmena keväänä peräkkäin oli hautajaiset . Ikää minulla 54, mies 57 v.
Joskus mietin, että omituista ajatella, että me olemme ne suvun vanhimmat.
Kaikki kuolleet, äidin isä kuoli jo sillon, kun olin lapsi. Isän isä eli vanhimmaksi, oli 94 kuollessaan.
-45 v
Kaikki elossa, yli 90v. Itse olen 48.
Mun isovanhemmat kuolivat paljon ennen mun syntymää, myös mun mummi kuoli ennen kun synnyin.
Olen itse 55-vuotias. Paapat kuolivat jo 70-luvulla ja molemmat mummot 90-luvulla.
Olin 16-vuotias kun kaikki olivat kuolleet.
Olin 16 kun ensimmäinen isovanhempi kuoli ja 42 kun viimeinen kulki.
Pidän itseäni onnekkaana tämän asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olin 16 kun ensimmäinen isovanhempi kuoli ja 42 kun viimeinen kulki.
Pidän itseäni onnekkaana tämän asian suhteen.
Kuoli
Kaikki kuolleet. Olen 35-vuotias. Äidin puolelta mummo kuoli kun olin 3-vuotias, äidin puolelta pappa kun olin 7-vuotias, isän puolelta pappa kun olin 12-vuotias ja mummo kun olin 23-vuotias.
Kaikki kuolleet, viimeinen 15 vuotta sitten. Olen 43-vuotias.
Äiti on 75v, äidinäiti 94v ja ajaa sujuvasti autoa ja pelaa golfia.
Olen 35-vuotias. Kaikki isovanhempani ovat kuolleet. Ensimmäinen 10 vuotta sitten ja loput kolme pari vuotta sitten. Äitini vanhemmat vain kuukauden välein toisistaan.
Olen 35-v, yksi mummo on vielä elossa, muut ovat kuolleet jo ennen syntymääni. Tämän mummon äiti kuoli vain kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Äiti on 75v, äidinäiti 94v ja ajaa sujuvasti autoa ja pelaa golfia.
Oletko uskaltautunut mummon kyytiin? Jos et, niin mene, ja sano sen jälkeen, miten sujuvasti ajo sujuu.
Elossa äidinäiti,91v.Itse olen 43v