Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!! Unitulkitsijaa paikalla.

Vierailija
06.02.2021 |

Näin tällaista unta viimeyönä. Olin lapsuuteni kodissa ja minulla jokin kissa.
Se oli pieni ja laiha. Harmahtavan kirjava. Sekä lempeä luonteltaan. Se tuli kutsuessani syliini ja kiipeili olkapäilläni.
Jotenkin olin ihan varuillani kokoajan. Pelkäsin sen näykkivä minua tms, mutta niin ei tapahtunut..

Yhtäkkiä olin unessa siirtynyt johonkin baarin tai ehkäpä pikemminkin koti oli muuttunut baariksi, kun siirtymä oli niin nopea.
Kissakin oli yhä mukana ja taas kiipeili pitkin minua. Jossain kohtaa aloin mennä paniikkiin. Ja tajusin, että vanhempani ihmettelevät missä olen tai ainakin sitä missä kissa on..
Mietin, että mitä ihmettä oikein selitän syyksi, että miksi olen ottanut tuon kissan mukaan.

Uni päättyi aika pian ja heräsin helpottuneena..

Koko ks. Kissa ei ole meillä ikinä ollutkaan. Ainoastaan tuo muistutti hieman yhden tutun kissaa, mutta en ole varma oliko se se vai jokin muu.
. Mitä tuollainen uni tarkoittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki siitä, että alkoholisi käyttö on lähtenyt käsistä. Olet epävakaa käytökseltäsi ja häpeilet toilaillujasi.

Samalla olet myös epäluottava muita kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas näppäilyvirheitä. Ilmeisesti saa kuitenkin selvää. T.ap

Vierailija
4/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen unesi niin, että aivosi on REM unen aikana käsitellyt asioita

Vierailija
5/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa unessa tarkoittaa naisellisuutta. Eli lopeta baareissa juokseminen. Olet vihdoin kasvamassa aikuiseksi.

Vierailija
6/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ole mies.

T.ap

Vierailija
7/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat tulkita itse parhaiten. Se voi olla joku tuttu, pomo /työkaveri, opettaja, vanhempi tai ex kumppani jonka pelkäät /pelkäsit näykkivän sanallisesti tai muuten joudut olemaan varuillaan. Ehkä joku muu seura on turvallisempaa. Baari tai pubi (public place) voi tarkoittaa julkista paikkaa jossa ilmaiset itseäsi, tai alkoholi ei tee hyvää (koska se oli kotona, asunto näyttää ihmisen sisäistä maailmaa), että siitä voi tulla painajaisia. Joku muu juoma ehkä terveellisempi. Voiko kissa tarkoittaa sitä tuttua jolla on se kissa. Tai asunnossasi oli joku henkinen kissaolento, että salviaa ja tuuletus. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi