Yrittääkö mun perhe kertoa jotain tämmöisellä käytöksellä?
A. Tärkein juttu, hiljaisuus. Ei juurikaan keskustella asioista vaan ne annetaan olla niin kauan kunnes tulee kamala riita esim autossa kun olemme menossa jonnekin. Näin mulle kävi Äitini kanssa. Hän teki äkkipysähdyksen keskelle tietä ja heitti mut autosta ulos. Kaasutti vihaisena tiehensä mutta tulikin perääni ja käski takaisin autoon
Huusi ikkunasta että kyytiin siitä.
Kun menin takaisin kyytiin niin alkoi armoton haukkuminen kuinka rasittava, typerä, inhottava ja ilkeä MINÄ olen. Siis minä, joka pelkään jokaista liikettäni etten vaan suututa kumpaakaan vanhemmistani erityisesti äitiäni.
Hän nauhoitti kaiken mitä sanoin . En ymmärrä ollenkaan mistä tuo johtui , enkä ole koskaan pelännyt noin paljon. Meni monta päivää ennenkuin Hän puhui mulle mitään taas.
Olen jäänyt kaikesta ulkopuolelle kiusaamisen takia ja siksi olen paljon kotona. Jos asuisin omillani olisin täysin yksin
Ketään tuttua tai sukulaista ei vähempää kiinnostaa miten mulla menee :)
Yksien tuttujen piti ottaa mut mukaan yhteennjuttuun mut ei ottaneetkaan. En tiedä miksi mulle ollaan tämmösellä käytöksellä kokoajan.
Pelkään että sama riita tulee taas jossain vaiheessa kun en miellytä äitiäni missään asiassa.
Olen surkea ja ilkeä tapaus. Yritä siinä sitten olla reipas ja iloinen kun käsketään
Mulla on diagnosoitu vaikea ahdistuneisuushäiriö ja julkisten paikkojen pelko+ paniikkihäiriö :)
Kommentit (3)
Ap, suomen kielessä äiti kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Myöskin persoonapronominit kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella kun kyse on ihmisistä.
Toivottavasti saat terapiaa työstääksesi ongelmiasi.
Tollasta se valitettavasti on kun vanhemmat on lumihiutaleita, sä olet se loskapallo. Yhteiskunnan pohjasakkaa kumpikin.
Jos vaikkapa lähetän huvikseni esim mummolleni viestin niin hänellä on aina valtava kiire, kerrankin sanoi että nyt pidetään taukoa viestittelystä puhelimen muisti menee täyteen.
Tää on ihan tosiasia eikä mikään keksitty juttu.
Olen sairastunut mieleltäni kun läheisimmätkin torjuu näin hyvin. Joo kunhan kirjoitan kun yritän löytää ratkaisua tähän hommaan.