Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykelloilla ei tee mitään!

06.02.2021 |

Ei ole käynyt mielessäkään hankkia älykelloa, jotka maksaa ihan älyttömästi. Niiden antamilla tiedoilla en itse tee mitään. Osaan liikkua ilman turhaa dataa ja aamulla tiedän kuinka olen nukkunut ilman, ettäjokin kello sen minulle kertoo. Sijoitin hyvään rannekelloon jonka akkua ei tarvitse ladata jatkuvaan. riittää että käyn vaihdattamassa pariston kun se joskus loppuu. Rannekellosta näen ajan ja se riittää. Onko sinulla älykelloa? Miksi? Jos ei ole niin miksi ei ole?

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykelloa ei tarvitse ihminen joka ei koskaan liiku, ei hoida kuntoaan eikä terveyttään.

Ne jotka ovat vaativissa työtehtävissä, hoitavat myös fyysistä kuntoaan, koska muutoin ei duunissa selviä.

Jos vaativassa duunissa oleva henkilö vapaa-aikanaan vain lojuu sohvalla, syö roskaruokaa, ja nauttii ylenmäärin alkoholia, niin tuskinpa hänen aivokapasiteettinsa sen jälkeen riittää suorittamaan vaativaia asiantuntija tehtäviä.

Tää oli hauska. Toimin vaativassa asiantuntijatyössä. Ylipainoa on 20 kg ja mieluummin laiskottelen kuin lenkkeilen. Ei se työ kaikessa elämässä korreloidu. On vain yksi osa elämää. Ei mikään intohimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla