Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä itsestäänselvä asia sinulle selvisi aivan liian myöhään?

Vierailija
06.02.2021 |

Ketjussa ei ole tarkoitus pilkata ketään vaan ihan hyvällä mielellä muistella.

Itse luulin varmaan 9-vuotiaaksi asti että naiset eivät saa ajaa autoa. Jotenkin sen vaan käsitti niin, kun meillä ajoi aina isä ja jos (harvoin) kylään tuli äidin ystävättäriä, heidän miehensä ajoivat heidät perille ja hakivat. Asuimme metsän keskellä maaseudulla ja suurin "nähtävyys" oli kyläkauppa. Kaikki naapurit jotka siellä autolla kävivät, olivat miehiä. Sitten erään kerran mieslomittajamme lopetti ja tilalle tuli nainen. Olin aivan ällikällä lyöty kun hän ajoi itse meille ja takaisin :D

Kommentit (1226)

Vierailija
1221/1226 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin, että Kekkonen on ammatti. Ymmärsin, että presidentin nimi on Kekkonen, mutta jotenkin luulin sitä myös hänen ammatikseen. Toinen juttu n. 12 vuotiaana. Selasin jotain kuvalehteä jossa oli Hth-voiteen tai suihkusaippua mainos. Nainen piti tuotetta kädessään niin, että hänestä näkyi vain paljas vatsa ja käsi jossa tuote oli. Kuvaa katsoessani tajusi siihen asti luulleeni, että kaikilla(naisilla) on vatsassa pysty leikkausarpi. Ihan vain siksi, että itselleni oli tikattu 4vuotiaana 19 tikkiä tosi rumasti, ja äidilläkin oli tosi pitkä leikkausarpi vatsassa.

Vierailija
1222/1226 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että elämä on tässä ja nyt eikä joskus 20 vuoden päästä. Et tule koskaan saamaan menetettyä aikaa tai mahdollisuuksia takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1226 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset haluaa vain sitä yhtä.

Vierailija
1224/1226 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että elämä on tässä ja nyt eikä joskus 20 vuoden päästä. Et tule koskaan saamaan menetettyä aikaa tai mahdollisuuksia takaisin.

Mutta kun olet kuollut ei sillä ole enää niin väliä : )

Vierailija
1225/1226 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen järkytyksen, kun 12-vuotiaana tajusin, että opettajatkin voivat polttaa tupakkaa. Olin pitänyt itsestään selvyytenä, ettei opettaja voi tehdä mitään paheellista, mutta sitten näin ala-asteen luokanopettajani tupakalla ja järkytyin perin juurin. :D

Yksi oppilaani kysyi ekaluokan alussa että: Missäs se sinä käyt töissä? Yllättävän moni pikkuoppilas ei hoksaa että se opettaminen on open työ ja työurani aikana yllättävän moni pikkuoppilas on luullut että asun koululla. 

Lasten kanssa juttelemista voi olla vaikea nähdä "työnä".

Vierailija
1226/1226 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin yli 20-vuotiaaksi asti, että nainenkin voi haluta seksiä. Nyt onneksi tiedän, että naiset eivät halua sitä koskaan. Mies 44v.