Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedot mennyt, paljon ulosottovelkaa, ei voi olla mitään unelmia :( työtön, alle 40v

Vierailija
06.02.2021 |

Joo, itse aiheutettu, olin nuorena 18-23v narkomaani, ei huolta huomisesta, en uskonut että täytän 30v.

Tulin raskaaksi, niin kunnostauduin, nyt lapsia 3,opiskelin uuden ammatin. Mutta mutta , en pääse töihin,hakenut kohta 4 vuotta, taas on uusi tutkinto. 35v ja pitkäaikaistyötön. Vanhimmat lapset 10v.
Jos lapsia ei olisi, olisin jo mullan alla. Miten velkaa koskaan lyhentää kun ei työllisty? Mitään myyjän hommia en ole edes hakenut, tuskin palkataan rahan käsittelyyn..

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex narkkari hoitoalalle jossa tekemisissä lääkkeiden kanssa???Ei onnistu, kuka edes kehtaa ehdottaa tollasta?

Kuule ääliö, niitä entisiä ongelmaisia on hoitoalalla ja paljon. Ottaako päähän? Mene muualle kitisemään pelle. :)

Oikein hyvin nukun yöni, eikä ota päähän. Tiedän vaan lähipiiristä nsrkksteita, ne ei muutu ikinä. No ok, ehkä 1% voi onnistua, muut kuolee nuorena kaman aiheuttamiin kuolemiin.

Varsinainen tilastotieteilijä. :D Taidat olla aika epäonnistunut omassa elämässäsi ja monellakin osa-alueella kuin vain yhdellä? 

Puhun vaan niistä jotka tiedän, moni on kuollut, osa jatkaa käyttöä edelleen, yks on laitoshoidossa, kukaan ei ole lopettanut.

Tää porukka ei ole iso mutta surullista seurattavaa kun ovat sotkeneet elämänsä sekä aiheuttaneet omaisille suurta huolta ja surua.

Vierailija
62/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotossa 100 000€, maksan pois vuodessa reilun 15€. Mulla on laaja kotivakuutus, auto, vuokrakämppä. Harkitsen halvempaan muuttamista ja jossain kohtaa kakkosduunin hankkimista, että saan maksettua nopeammin pois. Haaveita on paljon mutta ihan ekana säästän rahaa puskuriin. Välillä on tiukkaa mutta olen ihan tyytyväinen elämääni. Enää en aio velkaantua. Lue sellainen blogi kuin Velkanainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosotossa 100 000€, maksan pois vuodessa reilun 15€. Mulla on laaja kotivakuutus, auto, vuokrakämppä. Harkitsen halvempaan muuttamista ja jossain kohtaa kakkosduunin hankkimista, että saan maksettua nopeammin pois. Haaveita on paljon mutta ihan ekana säästän rahaa puskuriin. Välillä on tiukkaa mutta olen ihan tyytyväinen elämääni. Enää en aio velkaantua. Lue sellainen blogi kuin Velkanainen

Pitääpä lukea.

Vierailija
64/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun velkasi vanhentuvat näinä päivinä , jos olet hankkinut ne parikymppisenä ja ovat olleet ulosottossa kohta 15 vuotta.

Joka tapauksessa voit hakea velkajärjestelyä, jos et ole enää viime aikoina tehnyt uutta velkaa.

Vierailija
65/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä ja arvokas ihminen silti, vaikka olisikin luottotiedot menneet ja olet työtön. Olisiko jotain vapaaehtois työtä jota tehdä, Jotta tuntisit itsesi tärkeäksi ja saisit jotain muuta ajateltavaa kuin Raha asiat. Ulosotossa ne velat on ja pysyy. Jos ei niitä voi maksaa niin sitten ei voi.

Vierailija
66/66 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä olette ostelleet, kun luottotiedot menneet. Kulutan vain minimin. Tosin minulla ollut aina isompi projekti, johon kulunut rahaa: 20 v matkustelu, 30 v kallis musiikkiharrastus, 40 v design sisustus. Nyt lyhennän vippivelkaa 300 e/ kk ja olen työtön. Minne tahansa en töihin mene, jos on ilkeä haastattelu. Silti olen kokenut ja nähnyt kaiken mitä tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä