Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee hermo miehen kovaääniseen lorottamiseen. Mitä voin tehdä?

Vierailija
06.02.2021 |

Melko tuore miesystävä kyseessä. Alkuun jotenkin ignoorasin koko asian, mutta nyt alkaa riittämään. Siis erityisesti yöllä se kusen lorotus herättää varmasti koko talon, minut ainakin.. jotenkin sellainen asia, ettei kehtaisi sanoa, mutta kun ÄRSYTTÄÄ se ääni.. ja mikä pahinta miehellä on kaksi teinipoikaa jotka tekevät tuota samaa..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuutta nyt hieman parisuhteeseenkin!

Vierailija
42/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan  oikeasti ymmärrä, mikä tuossa voi kohottaa itsetuntoa. Selittäkää. Kuka tahansa voi kaataa vettä pönttöön niin että koko talo kaikuu, ei kai se erikoislahjoja tarvitse? Vieläpä jos jatkuvasti käy yöllä kusella, niin mitä sillä kehuskelee? Että alkaa eturauhanen jo surkastua ja ikä painaa kun ei pidätyskyky enää ole entisensä?

En ole keksinyt asialle mitään muuta selitystä.

On se nyt ainakin kiltimmin keksitty kuin väittää että suurin osa miehistä on vain totaalisen tyhmiä.

Pitävätkö veteenkuseskelevat äijät muutenkin paljon ääntä toimissaan?

Puhuvat kuuluvalla äänellä, paiskaavat ovet kiinni apinan raivolla, poistavat vaimentimet moottoripyöristään, kaasuttelevat liikennevaloissa?

Jospa se sittenkin on oire jostakin alkukantaisesta merkkaamisesta?

Kusta lorotetaan niin että naapurin urokset tietävät, minä hallitsen tätä aluetta.

Koiratkin varmaan tekisivät niin jos kusisivat vessaan.

Nyt ne nostavat jalkaa jokaisen puun ja pensaan vieressä.

Moottoripyörällä paikalle tuleva tekee samaa poistaessaan ne vaimentimet.

Tämä mökä tulee minusta ja minä hallitsen tätä tilaa.

Ahaa, kiitos! Tämä vähän valaisi, voi tosiaan olla jotain tällaista. Omassa yläkerrassani asuva loristelija on myös moottoripyöräilijä, joka pitää pyöräänsä kesäaamuisin käynnissä noin 10 minuuttia ennen kuin kaikki ovat varmasti heränneet ja voi lähteä liikkeelle, ilman vaimenninta tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mieheltä onnistuu pissaaminen istualtaan? Pitääkö sitä kädellä ohjailla tai painaa. Onko olemassa miehiä joita nolottaisi pissata istualtaa "kuin naiset"?

Mulla ainakin vehje osuu siihen kylmään posliiniin, eio kiva istualteen.

Vierailija
44/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se vessan ovi kiinni.

Vierailija
45/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermo naisen kovaääniseen horottamiseen. Mitä voin tehdä?

Melko tuore naisystävä kyseessä. Alkuun jotenkin ignoorasin koko asian, mutta nyt alkaa riittämään. Siis erityisesti yöllä se horotus herättää varmasti koko talon, minut ainakin.. jotenkin sellainen asia, ettei kehtaisi sanoa, mutta kun ÄRSYTTÄÄ se ääni.

Vierailija
46/46 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusen niin että lorisee, tunnen olevani mies. Ostin Temusta lorinan vahvistimen, nyt lorinan kuuluu varmasti. Kukapa ei haluaisi herätä aikaisin sunnuntaina kusen lorinaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi