Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee hermo miehen kovaääniseen lorottamiseen. Mitä voin tehdä?

Vierailija
06.02.2021 |

Melko tuore miesystävä kyseessä. Alkuun jotenkin ignoorasin koko asian, mutta nyt alkaa riittämään. Siis erityisesti yöllä se kusen lorotus herättää varmasti koko talon, minut ainakin.. jotenkin sellainen asia, ettei kehtaisi sanoa, mutta kun ÄRSYTTÄÄ se ääni.. ja mikä pahinta miehellä on kaksi teinipoikaa jotka tekevät tuota samaa..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, ai sitä veijaria. mihin se vielä tänä viikonloppuna pystyykään. Murustaako pöydälle tai muuta sellaista?

Nukkuu koristetyynyt lyttyyn.

22/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin miehenä pissaan vain istualtani. Tutkimusten mukaan säästää eturauhasta. On siistiä ja äänetöntä

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlailla ne naistenki pissaamiset lorisee. Miesten sentäs helppo tähdätä

No lorisee tietysti, mutta ei istualtaan pissaaminen aiheuta läheskään yhtä kovaa ääntä kuin se korkealta yläilmoista lorottelu. Jos mies ei osaa tähdätä sen vertaa, että osuisi muualle kuin veteen, niin parempi kusta istuen.

Vierailija
24/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap on outo jos ihmisten luonnolliset toiminnot noin ärsyttää.

Mieluummin kai sentään lorottaa pyttyyn kuin minne sattuu?

Vierailija
25/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juo liikaa? En mä enkä mun mies ainakaan käydä öisin vessassa...

Vierailija
26/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mieheltä onnistuu pissaaminen istualtaan? Pitääkö sitä kädellä ohjailla tai painaa. Onko olemassa miehiä joita nolottaisi pissata istualtaa "kuin naiset"?

Vierailija
27/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kerrostalossa ja et itse kehtaa sanoa, tee joku heippalappu. Ja sanot että tää on tullut joltain naapurilta. Tai itse varmaan silloin yöllä sanoisin, että hitsi kun heräsin taas tuohon lorinaan, fiksumpi ukko tajuaa jo tuosta.

Vierailija
28/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on normaalia jos (oletettavasti) keski-ikäinen mies käy yöllä kusella.

Vierailija
29/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mieheltä onnistuu pissaaminen istualtaan? Pitääkö sitä kädellä ohjailla tai painaa. Onko olemassa miehiä joita nolottaisi pissata istualtaa "kuin naiset"?

Vehje roikkuu alaspäin, jos ei ole vähäpukeinen nainen edessä, miksi pitäisi ohjailla tai painaa? Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
30/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihme nipoja. Poereskelevät äänekkäästi ja kuitenkin valittavat lorottelusta, jota itsekin tekevät.

Vierailija
31/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaariin? Lähes äänetöntä.

Vierailija
32/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies yrittää kusta veden ohi niin valitat että kusee pöntön reunoille. Kyllä te naiset olette ihmeellisiä valittajia, mitä jos miehetkin alkaisi valittamaan teidän kaikista kummallisista käytöstavoista?

Vierailija
33/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystyis siihen. Mun täytyy käydä jaskallakin itämaiseen tyyliin, kyykkimällä vessanreunuksella.

Tuntuu niin ilkeeltä mulukun päässä se kylymä vesi siellä altaassa jos siihen pytylle istahtaa kuseksimaan.

Vierailija
34/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut kerrostalossa ja et itse kehtaa sanoa, tee joku heippalappu. Ja sanot että tää on tullut joltain naapurilta. Tai itse varmaan silloin yöllä sanoisin, että hitsi kun heräsin taas tuohon lorinaan, fiksumpi ukko tajuaa jo tuosta.

Jos mies on niin umpityhmä ettei ymmärrä lorottelunsa häiritsevän koko rappua, niin se pitää tuotakin kettuiluna, raahaa keittiön tuolin vessaan ja kusee vieläkin korkeammalta.

Vierailija
35/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kylläpä on nyt iso ongelma sinulla.

Vierailija
36/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan  oikeasti ymmärrä, mikä tuossa voi kohottaa itsetuntoa. Selittäkää. Kuka tahansa voi kaataa vettä pönttöön niin että koko talo kaikuu, ei kai se erikoislahjoja tarvitse? Vieläpä jos jatkuvasti käy yöllä kusella, niin mitä sillä kehuskelee? Että alkaa eturauhanen jo surkastua ja ikä painaa kun ei pidätyskyky enää ole entisensä?

Vierailija
37/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat pesismailan ja murrat sen kehräsluut.

Sen on pakko kontata vessaan ja kusta polviltaan ja avot, kusi tulee huomattavasti matalammalta, eikä lorise niin paljon.

Vierailija
38/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Keski-Euroopassa on käsittääkseni yleistä ja usein toivottavaa pissata istualtaan, olipa mies tai nainen, jolloin myös WC pysyy paljon siistimpänä, kun seisaaltaan pissaajilla ei välttämättä kaikki osu pönttöön. Itse en pissaa seisaaltani kotona tai kyläpaikassa, julkiset WC:t ja niiden kyseenalainen hygienia ovat sitten asia erikseen. t. Mies

Vierailija
39/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juo liikaa? En mä enkä mun mies ainakaan käydä öisin vessassa...

Kyllä minäkin käyn enkä juo edes liikaa (miten se sitten ikinä määritelläänkin). En vain tykkää nukkua jos on vähänkään kusihätä, ei tule uni. Aamulla saa mennä heti uudelleen. Ei kuitenkaan mitään vaivoja. M41

Vierailija
40/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan  oikeasti ymmärrä, mikä tuossa voi kohottaa itsetuntoa. Selittäkää. Kuka tahansa voi kaataa vettä pönttöön niin että koko talo kaikuu, ei kai se erikoislahjoja tarvitse? Vieläpä jos jatkuvasti käy yöllä kusella, niin mitä sillä kehuskelee? Että alkaa eturauhanen jo surkastua ja ikä painaa kun ei pidätyskyky enää ole entisensä?

En ole keksinyt asialle mitään muuta selitystä.

On se nyt ainakin kiltimmin keksitty kuin väittää että suurin osa miehistä on vain totaalisen tyhmiä.

Pitävätkö veteenkuseskelevat äijät muutenkin paljon ääntä toimissaan?

Puhuvat kuuluvalla äänellä, paiskaavat ovet kiinni apinan raivolla, poistavat vaimentimet moottoripyöristään, kaasuttelevat liikennevaloissa?

Jospa se sittenkin on oire jostakin alkukantaisesta merkkaamisesta?

Kusta lorotetaan niin että naapurin urokset tietävät, minä hallitsen tätä aluetta.

Koiratkin varmaan tekisivät niin jos kusisivat vessaan.

Nyt ne nostavat jalkaa jokaisen puun ja pensaan vieressä.

Moottoripyörällä paikalle tuleva tekee samaa poistaessaan ne vaimentimet.

Tämä mökä tulee minusta ja minä hallitsen tätä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi