Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiiviset ihmiset

Vierailija
06.02.2021 |

Helppoa se on olla positiivinen, jos on omat tulot ja saa elää kuten haluaa. Kuka muka pystyisi olemaan mun elämässäni positiivinen? T. Ammattivalittaja

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mihin kiinnität huomiosi, kasvaa ja vahvistuu. Valitse jatkossa ajatuksesi siis toisin.

Vierailija
4/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Miten kun kaikki määrätään? Ap

Vierailija
5/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mihin pitäisi suhtautua negatiivisesti, jos ei voi tehdä asialle/-oille mitään? Negatiivisuus sairastuttaa ihmisen.

Vierailija
6/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ja mihin pitäisi suhtautua negatiivisesti, jos ei voi tehdä asialle/-oille mitään? Negatiivisuus sairastuttaa ihmisen.

No miten pystyy suhtautumaan positiivisesti vastemieliseen elämään? Ap

Vierailija
7/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Olen elänyt suurimman osan elämästäni hyvin fyndamentalistisessa uskonliikeessä. Kaikki määrättiin. Ihan kaikki. Jopa se, saanko koskettaa itseäni yksin ollessani. Arvaa mitä, suurimman osan ajasta olin onnellinen. Sitten tapahtui paljon asioita joka sysäsi minut irti tuosta liikkeestä. Ja jep saan nyt päättää useimmista asioista itse. Jep, olen taas onnellinen. Voit valita ajatuksesi. Sopeutua ja hyväksyä tai taistella tiesi toisenlaiseen elämään.

Vierailija
8/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Sitä kutsutaan elämäksi. Kaikkea määrätään kaikille kaiken aikaa. Siitä huolimatta kaikki eivät suhtaudu elämään negatiivisesti. Kaikki on itsestä kiinni.

Vierailija
9/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Olen elänyt suurimman osan elämästäni hyvin fyndamentalistisessa uskonliikeessä. Kaikki määrättiin. Ihan kaikki. Jopa se, saanko koskettaa itseäni yksin ollessani. Arvaa mitä, suurimman osan ajasta olin onnellinen. Sitten tapahtui paljon asioita joka sysäsi minut irti tuosta liikkeestä. Ja jep saan nyt päättää useimmista asioista itse. Jep, olen taas onnellinen. Voit valita ajatuksesi. Sopeutua ja hyväksyä tai taistella tiesi toisenlaiseen elämään.

Erinomainen kommentti! 10+

Vierailija
10/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet valinnut kiehua katkerissa liemissäsi ja etsi syyllisiä ympäriltä. Jokainen on oman onnensa seppä. Ensin kuitenkin täytyy uskaltaa yrittää olla onnellinen.

Vierailija
11/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sopeutuisit mihinkään liian vastenmieliseen? On paljon asioita joihin täytyy sopeutua varsinkin saadakseen haluamansa. Mutta jos kaikki on vain vastenmielistä elämässä ei sopeutumiset auta. Terve ihminen masentuu siinä tilanteessa. Masennuksen tehtävä on sysätä liikkeelle muutosvoimat, jolla pääsee pois tilanteesta. Masennus paranee keskimäärin seitsemässä kuukaudessa, kun muutosvoimat ajavat ihmisen tekemään asioille jotain. Lääkkeillä voit helpottaa oloasi tässä prosessissa. Mikäli vain jäät laakereillesi makaamaan ja odottamaan ihmettä, masennus kroonistuu ja siinä sitten kaasutat myrkyilläsi oman ja muidenkin hengitysilman katkerissa liemissäsi kiehuen. Elämä on valintoja. Usko pois.

Vierailija
12/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa vielä giljotiinille mennessään aateliset nauroivat komeljanttareiden pilkalle.

Vierailija
13/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja taisi poistua keskustelusta, koska pelkää menetteävänsä ammattinsa.

Vierailija
14/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien elämä on semmosta mitä sä ite siitä teet, jos pitää valittaa niin oot tehny asioita väärin, tee paremmin nii ei tarvi valittaa.

Vierailija
15/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sopeutuisit mihinkään liian vastenmieliseen? On paljon asioita joihin täytyy sopeutua varsinkin saadakseen haluamansa. Mutta jos kaikki on vain vastenmielistä elämässä ei sopeutumiset auta. Terve ihminen masentuu siinä tilanteessa. Masennuksen tehtävä on sysätä liikkeelle muutosvoimat, jolla pääsee pois tilanteesta. Masennus paranee keskimäärin seitsemässä kuukaudessa, kun muutosvoimat ajavat ihmisen tekemään asioille jotain. Lääkkeillä voit helpottaa oloasi tässä prosessissa. Mikäli vain jäät laakereillesi makaamaan ja odottamaan ihmettä, masennus kroonistuu ja siinä sitten kaasutat myrkyilläsi oman ja muidenkin hengitysilman katkerissa liemissäsi kiehuen. Elämä on valintoja. Usko pois.

Olen pakolla sopeutunut, kun en pärjää omillani. Kyllä olen masentunut, kun tilanne on niin huono ja jatkuu huonona. Ap

Vierailija
16/16 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pakolla sopeutunut, kun en pärjää omillani. Kyllä olen masentunut, kun tilanne on niin huono ja jatkuu huonona. Ap

Mieti tarkkaan elämääsi. Ei se ole pelkkää mustaa. Myös harmaita sävyjä alkaa löytämään, kun tarkasti katsoo. Niihin nappaat kiinni ja huomaat pian, että löytyy myös muita sävyjä. Onni tulee, jos on tullakseen usein ihan pienistä asioista: oravan seuraaminen metsässä, auringon paiste iholla, pieni teehetki ennen nukkumaan menoa, joskus vain sitä, että huomaa hetken ettei mihinkään satu. Suojele niitä hetkiä mielessäsi. Mahdotonta ei voi muuttaa, mutta sen läsnäolon voi oppia hyväksymään ja sopeuttamaan elämänsä siihen. Älä pyristele pois ahdistuksesta, vaan mene vastaan ja tutki asiaa. Silläkin on tarkoituksensa. Ahdistus yrittää auttaa sinua tunnistamaan vaurioita. Mikä tärkeintä: Rakasta sitä pientä lasta sisälläsi, lohduta sitä ja ole sen suojana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä