Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika on ollut jo 30 minuuttia suihkussa. Hermo menee

Vierailija
05.02.2021 |

Kyllä, juurikin sama poika jonka vielä muutama kuukausi sitten sai raahata suihkuun. Nyt ongelma on päinvastainen

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aika typeriä vastauksia, itsekin teinipojan äitinä, olen puhunut ihan asiallisesti että tulee kallista vesilaskua perässä jos suihkuttelee puoli tuntia joka päivä. Olen myös kertonut paljonko tämä vesi maksaa. Meillä ainakin poikani on sen verran älykäs, että tajuaa asian kun normaalisti puhuu. Miksi teinille pitäisi huutaa, se ei auta, normaali keskustelu on aina paras, en tarkoita mitään lässytystä vaan ihan normaalia ihmisten välistä keskustelua. Olemme kaikki olleet teinejä, joten kannattaa muistaa oma teiniaika ja se miten halusimme aikuisten meitä kohtelevan silloin. 

Vierailija
22/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa teiniltä. Ja ap pimeeltä päästänsä kun kirjottaa tästä tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aika typeriä vastauksia, itsekin teinipojan äitinä, olen puhunut ihan asiallisesti että tulee kallista vesilaskua perässä jos suihkuttelee puoli tuntia joka päivä. Olen myös kertonut paljonko tämä vesi maksaa. Meillä ainakin poikani on sen verran älykäs, että tajuaa asian kun normaalisti puhuu. Miksi teinille pitäisi huutaa, se ei auta, normaali keskustelu on aina paras, en tarkoita mitään lässytystä vaan ihan normaalia ihmisten välistä keskustelua. Olemme kaikki olleet teinejä, joten kannattaa muistaa oma teiniaika ja se miten halusimme aikuisten meitä kohtelevan silloin. 

Aika monen teinin kohdalla normaali keskustelu ei auta. Silloin on yritettävä muita keinoja.

Vierailija
24/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että masturboi. Kaksi vaihtoehtoa. Joko penismasturboi tai anaalimasturboi. Tarkkaile öljyn kulutusta taloudessa.

Tiedoksesi, että vain ympärileikatut miehet tarvitsevat liukastetta omaan kivaan.

Sen varjollahan on sitten helppo anaalimasturboida? Tarkkaile öljyn kulutusta.

Itse käytän anaalijuttuihin vaseliinia. Pysyy paikallaan paremmin kuin öljyt.

Sitkostettu ketjuöljy kestää anaalihommissa vielä paremmin.

Vierailija
25/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa teillä on kiinteä vesilasku, joten älä pingota. OK talossa teillä olisi oma kaivo, jo,loin olisi vieläkin halvempaa. Meillä 2v tyttö suihkuttelee joka päivä 20-40min.

Vierailija
26/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tämä suihkuhullu.

Vierailija
27/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että masturboi. Kaksi vaihtoehtoa. Joko penismasturboi tai anaalimasturboi. Tarkkaile öljyn kulutusta taloudessa.

Tiedoksesi, että vain ympärileikatut miehet tarvitsevat liukastetta omaan kivaan.

Noita öljyjä taas ei saa oikein millään pestyä pois. Itse käytän vesipohjaisia, kun käytän.

Vierailija
28/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseekö muutenkin pitkään?  Hampaita ja esim käsiä vessassa käynnin yhteydessä?

Vierailija
29/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen sairaalloinen veden tuhlaus sallitaan? Minä käskisin pois, tavallinen ihminen peseytyy max.vartissa.

Vierailija
30/36 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita öljyjä taas ei saa oikein millään pestyä pois. Itse käytän vesipohjaisia, kun käytän.

No tässähän selvisi myös se miksi siellä suihkussa menee niin pitkään ;D

Vierailija
31/36 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällainen sairaalloinen veden tuhlaus sallitaan? Minä käskisin pois, tavallinen ihminen peseytyy max.vartissa.

Mulla menee 15-20 min pelkästään siihen, että saan shamppoot pois päästä ja toinen mokoma hoitoaineiden kanssa. Kiitos näiden nykyaikaisten vedensäästökahvojen. Onneksi siis ei olla samaa perhettä, koska saattaisin kovastikin harmistua moiselle käskyttäjälle tässä tuhansien järvien maassa.

Hyvä vaan, että peseytyy, vaikka sit runkkaisikin samalla. Eipähän oo mällijäämäiset käpälät pyyhitty verhoihin pistävän hormonihien hajun leijuessa ilmassa.

Vierailija
32/36 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla teini. Meillä myös teini ottaa pitkiä suihkuja. Annan ottaa, en räyhää ja maksan vesillaskun. Teineiltä on kielletty nyt niin paljon kaikkea normaaliin teinielämään kuuluvaa, ei voi nähdä kavereita kuten ennen, ei kotibileitä tai baarikierroksia, ei vanhojentansseja tai penkkareita, harrastukset tauolla. Edes kouluun ei pääse. Jos lämmin suihku lisää hyvää oloa niin siitä vaan! Huonompiakin rentoutumiskeinoja voisi olla teineillä.

Vierailija
33/36 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tasaa nyt ne vesilaskut, joten eihän tuossa nyt mitään harmia ole loppujen lopuksi. Kohta muuttaa kotoa pois. Voithan sinä kertoa paljon se puolen tunnin vedenkulutus maksaa, niin ymmärtää asian omilleen muuttaessa. 

Vierailija
34/36 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa teillä on kiinteä vesilasku, joten älä pingota. OK talossa teillä olisi oma kaivo, jo,loin olisi vieläkin halvempaa. Meillä 2v tyttö suihkuttelee joka päivä 20-40min.

Asun kerrostalossa ja vedenkulutus maksetaan ihan oman kulutuksen mukaan. 

Vierailija
35/36 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa lotraaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee 15-20 min pelkästään siihen, että saan shamppoot pois päästä ja toinen mokoma hoitoaineiden kanssa. Kiitos näiden nykyaikaisten vedensäästökahvojen. Onneksi siis ei olla samaa perhettä, koska saattaisin kovastikin harmistua moiselle käskyttäjälle tässä tuhansien järvien maassa.

Hyvä vaan, että peseytyy, vaikka sit runkkaisikin samalla. Eipähän oo mällijäämäiset käpälät pyyhitty verhoihin pistävän hormonihien hajun leijuessa ilmassa.

Valehtelet itsellesi. Tavallisesta sekoittajasta tulee 10 litraa minuutissa, eikä säästölaitteillakaan päästä kuin ehkä minimissään kuuteen litraan minuutissa. Laskepa siitä. Ensi kerralla ota vedet 10 litran ämpäreihin, niin opit pesutekniikan.

Vierailija
36/36 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12v tyttö käy kanssa puolen tunnin suihkussa. Olen tästä nätisti sanonut, mutta äitinsä on sitä mieltä, että asia on normaali, eikä kannata tytölle edes sanoa mitään.

Mun näkökulmasta toi on täysin älytöntä toimintaa! Todellista tuhlausta. Sähkön tuhlausta. Veden tuhlausta. Rahan tuhlausta. Luonnon tuhlausta.

Mitään järkevää tuossa ei ole. Eikä opeta myöskään normaaliin käyttäytymiseen ja ymmärrykseen kuluttamisesta.

Jos kaikki käyttäytyisivät noin itsekkäästi ”koska mä voin” niin tää maailma tuhoutuu nopeammin kuin uskommekaan. Joku KOHTUULLISUUS pitää opettaa lapsillekin jo nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi