Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapselle printti-,logo- vai kuviottomia paitoja?

Vierailija
05.02.2021 |

Millaisia paitoja (yms vaatteita) ostat lapsellesi?

Minulla kaksi poikaa ja olen suosinut hyvin neutraaleja vaatteita. On muutamaa logo-paitaa, lähinnä adidas ja nike ja sitten ihan ilman kuvioita. Olen todennut että printit on a) rumia ja b) todella hankalia, sillä ainakin pienempi lapsi ei haluaisi muita vaatteita enää käyttääkkään. Hän siis saanut kummilahjaksi jotain ryhmä hau ja pipsa possu vaatteita ja niitä haluaisi aina vain päälleen. Sitten itkee jos ovat pyykissä.

Miten teillä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtivaatteet on lapsen suosikkeja, ja kirppareilta ostettaessa niitä tulee varmaan eniten vastaan. Jos oikein kaupasta ostan, niin kuviolliset kelpaa minulle, kun on pientä kuviota, eikä mitään puolikkaita pandoja tai päättömiä pingviinejä. (Monella kalliilla lastenvaatefirmalla on ongelmia jättikuvioidensa sijoittelussa...)

Yksiväriset on vähän tylsiä, mutta niitä ostan sitten enemmän alaosiksi, ettei ihan sillisalaatiksi menisi kaikki.

Pienempi kon kulkenut toistaiseksi pääosin serkulta saaduissa vaatteissa, ja ne oli lähes kaikki raidallisia, joten hänelle mitä tahansa muuta.

Vierailija
2/2 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti lapsi sai käyttää niitä hello kitty-cars-monsteri vaatteita, vaikka ne ei itseäni miellytä, mutta lapselle olivat tärkeitä. Sitten oli muutamia "äidin valitsemia" vaatteita, joita käytettiin silloin kun katsoin niiden olevan parempi valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla