Pitääkö jäädä kotiin jos koronatesti antoi positiivisen mutta ei ole oireita?
Sain kutsun mökkibileisiin drinksuttelemaan. Olen pessyt kädet hyvin eikä ole muita oireita kuin vähän köhää
Kommentit (11)
Olet todellinen elämämkoululainen. Toivottavasti luonnonvalinta toimii kohdallasi.
Tämä on trollaus. Tai sitten ap on todella tyhmä.
Et saa jäädä kotiin, korona tarttuu huonekaluihin eikä lähde koskaan pois.
Korona voi levitä sisällä kaikkiin pintoihin, jolloin sairastuu uudestaan ja uudestaan kaikki jotka tilassa käyvät. Kannattaa pysytellä ulkona pari viikkoa, koska ulkona leviää heikommin.
Ei sulla välttämättä ole koronaa sanoi testi mitä tahansa. Yksikään testi ei ole täydellinen ja valepositiivisia tulee.
Kyllä voit lähteä jos pidät maskia. Maski päässä ei tartu vaikka oliskin korona
Aiemmin sairastettu korona voi näkyä positiivisena testituloksena myöhemmin. Et voi mitenkään tietää, onko sulla ollut aiemmin vai onko nyt oireeton koronatartunta. Vasta-ainetestit eivät ole kovinkaan luotettavia.
Mutta joo. Mene ihmeessä sinne Porvoon koronabileisiin tehtailemaan lisää provoja.
Miten te i d i o o t i t jaksatte laittaa näitä tyhmiä aloituksia?
Omaisuuteni moninkertaistusi perimällä vanhempani. Kumma kyllä komennan heitä suojautumaan. Ja yritän itse edelleen parhaani mukaan suojautua ja suojella heitä.
Luulen ettei maskittomilla ole sukua tai heillä on joku jota yrittävät koronalla tappaa. Kukaan ei menetä mitään suojautumalla mutta...
Meinaat että oireeton ei tartu?