Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeää tuo varusmiehen jahti

Vierailija
05.02.2021 |

Eikö oikeuslaitoksella ole parempaa tekemistä, kuin jahdata nuorta poikaa, joka ajoi palveluksessa väsyneenä junan alle?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyysi apukuljettajaa tarkistamaan kuolleen kulman niin valitettava onnettomuutensa oli apukuljettajan vika, mutta apukuljettaja ei ole lainalaisuudessa.

Vierailija
42/44 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikanaan varusmieskuljettajana kuljettamassa pikkubussilla koulutuksesta tulevia upseereita. Olin aika väsynyt ja yhtäkkiä havahduin kun maantienlaidan täryviiva alkoi täristä ja viime hetkellä ohjasin kurssin takaisin kohti tietä. Jos ei olisi ollut sitä täryttävää viivaa niin kenties olisimme päässeet otsikoihin kuinka varusmies ajoi metsään ja niin ja niin moni kuoli. No tässä vaiheessa kun huomasivat väsymykseni niin eräs upseereista otti yhteyttä kuljetuskeskukseemme ja pyysi lisäämään itsensä ajoneuvon kuljettajaksi ja ajoi loppumatkan. Minä sain nukkua kyydissä ja perästä tuli vähän noottia ajojärjestelijälle että katsoo ettei laita matkaan enää kuskia joka ei ole saanut tarvittavaa lepoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäjäkin tietää, ettei varusmiestä tulla tuomitsemaan. Pointtihan on nimenomaan viedä tapaus läpi kaikista oikeusasteista, jotta saadaan ennakkopäätös. Vain korkeimman oikeuden ratkaisusta voidaan tällainen saada.

Vierailija
44/44 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy feministien kannanotto tähän asiaan? Tehän kerroitte ajavanne tasa-arvoa. Joko ajatte tuon pakkotyön poistamista miehiltä vai vaaditteko naiskiintiöitä?