Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitajat (tai muut hoitajat): epikriisipyynnöstä auttakaa!!!!

Vierailija
05.08.2008 |

Miten onnistuu perua antamani suostumus... Pyydettiin lääkärissä (kunnallinen), että saisivat tilata papereitani aiemmin käyttämästäni lääkärikeskuksesta (yksityinen) ja nyt tulin katumapäälle! En haluakaan, että niitä tilaavat, kerron itse tarvittavat tiedot.

Miten tuon voi perua? Riittääkö soitto vai pitääkö täyttää taas joku lomake?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa, antaa kananpaskan kantaa

Mitä salattavaa sulla on?

Vierailija
2/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pysty kertomaan samaa itse, mitä toinen lääkäri toiselle pystyy. ellet sitten ole itse lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää, että jospa pikapikaa laittavat sen pyynön menemään. Muka ennen kuin kielsin... No toi on kai jo vainoharhaista, mutta tuli vaan mieleen...

Ap

Vierailija
4/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ne on jo tilattu samantien eikä sitä enää voi perua. Jos lääkärikeskuksesta ei ole vielä lähetetty niitä niin voit sieltä kieltää lähettämästä, mutta mitä salattavaa sulla on?

Vierailija
5/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pysty kertomaan samaa itse, mitä toinen lääkäri toiselle pystyy. ellet sitten ole itse lääkäri.

eikä niissä ole sellaista tekstiä, jota en voisi välittää. Kysymys on siitä, että en halua kaikkia (epäolennaisia) tietoja nykyiseen hoitopaikkaan.

Ap.

Vierailija
6/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastosihteeri laittaa varmaan pyynnöt eteenpäin ja hänelle nyt on ihan samantekevää mitä papereita susta on siellä. Mutta voi hyvin olla, että asia on hoidettu heti kun suostumuslappu on tullut eteen. Ainakin meidän osastosihteeri tekee yleensä niin, kun paperipyynnöillä on usein aika kiire.

Vierailija
7/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omapahan on asiasi, mutta järkevää tuo ei hoidon kannaltr ole.

Vierailija
8/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että sulla on kaikkia papereita.

Olen ne pyytänyt hoitopaikasta ja vaikea kuvitella, että niillä olisi jotain salattavaa.... Joudun nyt valitettavasti jättämään teidät pimentoon syystä, miksi en papereita halua toimitettavan. Ja maallikko tai en, olen varma että tiedot joita en halua välittää, eivät nykyiseen hoitoon vaikuta. Eikä tuleviinkaan.

Kiitos asiallisista vastauksista, soitan huomenna.

Ap.

Vierailija
9/9 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisi yhtä sun toista potilaan käytöksessä.