Kaipaisin naisten mielipidettä miehen tavoista
Mies 33v, asun yksin omassa isossa talossa, lapsia ei ole ja sinkku olen ollut monta vuotta.
Ja niistä tavoista kysyisin mielipidettä..
- Kotini sisustus on viimeisen päälle. Pidän siisteydestä ja siivoan usein, jonka takia en halua sotkea ja ruoka syödään vain ruokapöydässä, ei sängyllä eikä sohvalla
- Silitän lakanat, koska haluan niiden olevan suorat ja petivaatteet ovat valkoiset koska en pidä kuvioista
- Vaihdan uudet vaatteet päivittäin
- Olen tarkka hygieniasta
- En tupakoi ja juon todella harvoin ja silloinkin vähän
- Minulla on pieni koira, joka nukkuu samassa sängyssä kanssani. Lemmikkini on minulle todella rakas ja tärkeä
- Kerran kuussa käyn sunnuntailounaalla vanhempieni luona ja tästä en luovu, koska koko perheemme kokoontuu silloin yhteen
- Toivon tyttöystävältäni läheistä ja hyvää suhdetta vanhempiini ja sisarukseeni
- Luen kirjoja ja harrastan muutakin, mutta viihdyn paljon kotona
Kommentit (81)
Uusien vaatteiden vaihtaminen joka päivä oli kohta, joka saisi minut ehkä perääntymään. Kuulostaa neuroottiselta, jos ei voi pitää esimerkiksi samoja housuja kuin yhden päivän.
Hienoa, jos ei mene neuroottiseksi. Että osaa joustaa ja luovia tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jos ei mene neuroottiseksi. Että osaa joustaa ja luovia tarvittaessa.
En ole neuroottinen.
Vierailija kirjoitti:
Uusien vaatteiden vaihtaminen joka päivä oli kohta, joka saisi minut ehkä perääntymään. Kuulostaa neuroottiselta, jos ei voi pitää esimerkiksi samoja housuja kuin yhden päivän.
Haluan, että päälläni on puhtaat ja siistit vaatteet. Olen tarkka tyylistäni, vaikka olenkin tehnyt pitkään etätöitä kotona mutta vähillä vaatteilla en ole.
Vaikutat tuon perusteella ihan hyvältä tyypiltä, mutta eihän nuo ainoita kriteerejä kai kellään ole. Millainen luonne sulla on, olis mulle ehkä oleellisempaa?
Koira viekussa tosi hellyyttävää :)
Miten suhtautuisit siihen, jos tyttöystävälläsi on sinun maustasi poikkeavia sisustusratkaisuja tai jos hän haluaa syödä sohvalla? Jos muuttaisitte yhteen, niin olisitko valmis muuttamaan joiltain osin sisustusta hänen mieleisekseen? Odottaisitko hänenkin siivoavan joka päivä ja vaihtavan uudet vaatteet päivittäin? Jos hän ei jaksaisi aina laittaa tavaroita heti paikoilleen, niin tekisitkö sen hänen puolestaan, nalkuttaisitko niin kauan kunnes hän tekee sen vai antaisitko hänen elää arkea omalla tavallaan ilman mitään kettuilua?
"Minulla on pieni koira, joka nukkuu samassa sängyssä kanssani. Lemmikkini on minulle todella rakas ja tärkeä"
Tämä oli ihana kohta.
Hyvältä kuulostaa, mutta osta mankeli lakanoille.
Moni asiaa kuulostaa hyvältä. Koira sängyssä. Ei hyvä. Liian tarkat säännöt missä saa syödä. Liian fanaattinen hygienia... Ja vanhemmilla joka su. Välit sinun vanhempiin ja sisaruksiin pitää olla hyvät. En lähtisi edes treffeille kanssasi 🙂
En halua nukkua elukoiden seassa enkä tuhlata vähäistä vapaa-aikaani säännöllisesti kenenkään vanhempien kanssa. Ei jatkoon.
Vaikutat erinomaiselta yksin jäävältä sinkulta. Kenelläkään ei tarvitse olla mitään suhdetta perheeseesi. Parisuhteessa ollaan vain yhteen ihmiseen. Joten voin unohtaa kyttääjä ja kotrolloija sukusi. Oikeastaan sinun kannattaisi harkita terapiaa koska sinulla on ylimitoitettu kontrollin tarve elämääsi eikä kanssasi voi toinen olla lainkaan oma persoonansa tai hengittää. Tällainen kuva tuli ap sinusta tänne.
Vielä kysymys. Jos nainen vaatii että joka lauantai sinun täytyy olla hänen vanhemmillaan ja omata läheinen suhde hänen vanhempiinsa, isäpuoleensa, tätiinsä, 3 siskoonsa ja kahteen veljeensä sekä enoon ja enon vaimoon ja lapsiin niin se olisi sinulle ok?
Siis jotenkin vaan tää aloitus kertoo sun ajatusmaailmasta sen, että ei tultais toimeen. Ei mikään noista kohdista, vaan se että kysyt mielipidettä niistä.
Aloittaja on töissä ulkoministeriössä?
Hmm. Vaikuttaa siltä, että pidät elämästäsi kuten se nyt on.
Miksi haluaisit puolison?
Olihan tuossa hyviä asioita, varmaan joku saman tyyppinen persoona voisi kiinnostua. En usko että itse viihtyisin seurassasi, muutama kohta tökkäsi. Tietynlainen rentous olemisessa on minulle tärkeää.
Kyllä miehen ulkonäkö on tärkeä tunteen virittäjä. Luonne tärkeä. Niistä et kertonut mitään, miksi?
Todella tarkka siisteydestä ja hygieniasta, mutta silti koira saa nukkua sängyssä? Ei näin.
Muuten ap vaikuttaa ihan perusjärkevältä, mutta en itse päästäisi ikinä koiraa sänkyyn. Kissakin koettelee rajoja, mutta se ei sentään käy ulkona sotkemassa itseään päivittäin.
Toivon tyttöystävältäni läheistä ja hyvää suhdetta vanhempiini ja sisarukseeni
Aika erilaiset kriiterit kuin mihin yleensä törmää...