Sipsikulho
Jos ostat lapsille perjantaiherkuksi sipsejä ym., pystytkö itse olemaan napsimatta vai käykö käsi kulholla viimeistään sitten kun jäljellä on jämät? Mulla onnistuu jos en ota sitä ensimmäistäkään, mutta jos otan se on menoa sit...
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Lapseni on maistanut sipsejä ehkä kaksi kertaa. En koskaan ostaisi hänelle omia sipsejä.
Sama juttu. Karkkia saavat kyllä. Keksiä, pullaa ja popcorniakin joskus. Mut sipsit on mielestäni liian koukuttavia, liian rasvaisia ja suolaisia. Kerran saivat pikku pussin sipsejä jakaa kun oltiin lomamatkalla. 9 ja 10.v
Meillä syödään sipsiä pari kolme kertaa vuodessa, silloin otan kyllä itsekin. Tavallisista sipseistä voisin pysyä erossa, mutta en Taffelin nacho cheese ballseista.
No ollaanpas sitä hyveellisiä 😇
Tehtiin nachopelti, kyllä siitä yksi kulma tuli nakerrettua itsekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ollaanpas sitä hyveellisiä 😇
Tehtiin nachopelti, kyllä siitä yksi kulma tuli nakerrettua itsekin.Ap
Yhtä epäterveellisiä kuin sipsit. Tälle ap:lle on turha sanoa mitään.
Meillä syödään sipsejä kerran pari kuussa. Pussi on koko porukalle, tietenkin syön myös itse! Minusta on tärkeää opetella nauttimaan ruuasta ilman huonoa omaatuntoa mutta kohtuudella. Se johtaa terveeseen ruokasuhteeseen.
Pahimmat mässyriippuvaiset tulee niistä joilla on lapsena herkut pannassa. Kaikkea kohtuudella.
Kuka helkutti ostelee kersoille joka perjantai jotain sipsejä?? Ehkä vappuna ja uutenavuotena siinä se.
No jopa nyt on taas, että kerran elämässä lomalla tai jouluisin sipsejä maistetaan.
Meillä on aina perjantai-illaksi jotain herkkua, karkkia, jäätelöä, sipsejä tai mitä nyt milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
No jopa nyt on taas, että kerran elämässä lomalla tai jouluisin sipsejä maistetaan.
Meillä on aina perjantai-illaksi jotain herkkua, karkkia, jäätelöä, sipsejä tai mitä nyt milloinkin.
No niinpä. Ja jos joku luuli että jollekin taaperolle tuuppaan sipsikulhon eteen, niin kyse oli 11- ja 13-vuotiaista, joiden kanssa katsoin Voicea perjantai-illan iloksi.
Ap
Lapseni on maistanut sipsejä ehkä kaksi kertaa. En koskaan ostaisi hänelle omia sipsejä.