Ja mikäs olikaan se paras Runebergin torttu
Mikäs Runebergin torttu on eniten sinun makusi mukainen. Lähinnä siis niistä, jotka ovat yleisesti saatavilla, eikä esimerkiksi vain yhdessä kaupungissa.
Kommentit (55)
Lidlin parhaita. Jokavuotinen runeberg tuli taas haettua. Ei ole kuiva eikä maistu karvasmantelilta. Todella hyvä.
Satumaista-merkkinen. Arrakkiaromi maistuu ja riittävän kostea. Muutaman vuoden takaa Salonen oli pettymys: kardemumma tekee pullan makuiseksi ja kostutus maistuu appelsiinimehulta.
Ai Lidlin muka kuivia?:p wooot...Minusta just mehevin mitä itse olen amistanut, makea ja tosi maukas,suosittelen!:) Huomenna varmaan jo alennuksellakin myynevät.
/quote]Koita vielä Rosten.[/quote]
Jotain hyvää voi Turustakin tulla. Rosten kyllä maistuu.
Fazerin on paras kokeilemistani peruskauppatortuista. Ostan vain sellaisia torttuja, joissa on aitoa rommia (tai arrakkia) eikä makua yritetä tuoda aromin kautta.
Oletteko nähneet niitä mini-Runegrenejä tänä vuonna missään?
🇺🇦🇮🇱
Salosen rommin makuiset runebergintortut on parhaita
Voisko joku sanoo että mikä ihme noisa jokioisen runebergin tortuisa on kun ne maistuu aivan kamalalle??? Myydään ainaki tokmannilla. En voi käsittää tuota makua 🤮🤮🤢🤢 maistuu siltä niinku ois ihan pilaantuneita, ikinä en oo noin pahoja torttuja syöny!
Lähikaupassa oli vain Elosen torttuja ja ostin sitten niitä.
Tykkäsin kyllä. Hyvä maku ja kosteus.
Kaikki yhtä huonoja. 200 vuotta vanha leivos on paskaa tänä päivänä!
Yllättävää kyllä, VRn ravintolavaunussa.
Erikoinen kotimainen merkki kun kysyin. Aivan täydellinen, on kuulemma kehuttu
Mä tein itse Chocochilin ohjeella torttuja. Ne oli ihan parhaita.
Myllyn parhaiden runebergintorttu on paras.
Minäkin joka vuosi muistelen Lidlin torttua muutaman vuoden takaa.