Ja mikäs olikaan se paras Runebergin torttu
Mikäs Runebergin torttu on eniten sinun makusi mukainen. Lähinnä siis niistä, jotka ovat yleisesti saatavilla, eikä esimerkiksi vain yhdessä kaupungissa.
Kommentit (55)
Parhaat on ollut Salosen, Kanniston, Väyrysen ja Laitilan leivän tortut.
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään Rostenin, se oli hyvää. Lidlin haluaisin vielä maistaa, se on joka vuosi ollut onnistunut, uskokaa tai älkää.
Eikö Lidlin tortut ole Rostenin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään Rostenin, se oli hyvää. Lidlin haluaisin vielä maistaa, se on joka vuosi ollut onnistunut, uskokaa tai älkää.
Eikö Lidlin tortut ole Rostenin?
Niinkö? Ilmankos ovat olleet niin hyviä.
Lidlin olivat niin kuivia että jäivät syömättä.
Vähän ohis, mutta Salosen oli kyllä pahan ja mauttoman väliltä kun kerran maistoin.
Lidl:n ollut surkea. Se hillokolo ei kuulu siihen. Salosen leipomon on ollut tähän mennessä paras.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta Salosen oli kyllä pahan ja mauttoman väliltä kun kerran maistoin.
Salosta ei pidä ostaa.
Tänä vuonna en ole saanut yhtäkään hyvää, ja olen maistanut Salosen, Elosen, Fazerin, Lidlin ja Jokioisten. Epätoivo alkaa iskeä!
Mä tykkään myös Lidlin tortuista. Kiva, kun sisälläkin on hilloa.
ysi jatkaa: kaikki olleet siis tosi kuvia eikä kunnolla kostutettuja
Ap se on runebergintorttu. Siis yhdysssana. Koita tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna en ole saanut yhtäkään hyvää, ja olen maistanut Salosen, Elosen, Fazerin, Lidlin ja Jokioisten. Epätoivo alkaa iskeä!
Koita vielä Rosten.
Salosen Arrakin makuinen, sopivan kostea eikä kuiva niin kuin monet muut
Ostin kanniston, en ole vielä maistanut. Leipomoon oli oikein jono, eli toivottavasti hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta siitä on? itse söin tänään Salosen version ja se oli parempi kuin muut tänä vuona syömäni. Tosin siinäkin oli liian vähän arrakin ja mantelin makua.
Salosen on ihan ok, liian kosteita. Väyrynen hyvä, Kannisto myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita vielä Rosten.
Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Kannattaa kokeilla Rosten!