Olenko ainoa joka on aina pitänyt marilyn mansonia nynnynä jonka tyyli on päälle liimattu
Ja koko tyyppi on jotenkin aina ollut epäaito wannabe alice cooper nynnerö? Nnnerölle nousi pissi selvästi päähän kun meikkasi itsensä goottihahmoksi, piti alkaa nöryttää naisia. Nynnythän leensä ovat pahimpia misogyynejä, akateemiset nörtit esim.
Eikös monet sen biiseistäkin ole covereita, esim sweet dreams?
Niin feikki koko hahmo. Lagdy gaga tulee mielren, siinäkään en näe aitoa talenntis vaan on madonnan köyhä versio, copcat jolla pissaa päässä.
Manson ja Gaga sopisivat toisilleen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No just nynnerö tarvitsee siihen ne huumeet. Oikeasti paha tekisi sen kaiken selvin päin.
Menepä kaduilla sanomaan pirinarkkarille että hän on nynnerö. Seuraava muistikuvasi on sairaalasta naama uusiksi rusikoituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just nynnerö tarvitsee siihen ne huumeet. Oikeasti paha tekisi sen kaiken selvin päin.
Menepä kaduilla sanomaan pirinarkkarille että hän on nynnerö. Seuraava muistikuvasi on sairaalasta naama uusiksi rusikoituna.
Että jos huumepäissään hakkaa jonkun, se todistaa, että ei ole nynnerö?
Ei tää nyt voi tulla kenellekään ihan uutena tietona, että huumeita ja viinaa käytetään mm. itsetunto-ongelmien takia. Ollaan niin nynneröitä, että ei kestetä elämää selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää nyt voi tulla kenellekään ihan uutena tietona, että huumeita ja viinaa käytetään mm. itsetunto-ongelmien takia. Ollaan niin nynneröitä, että ei kestetä elämää selvin päin.
Nynnerö=Nössö. Väkivaltaisuus ja huumeet yleensä ovat huonoja elämänvalintoja mutta niistä on nössöys kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nynnerö=Nössö. Väkivaltaisuus ja huumeet yleensä ovat huonoja elämänvalintoja mutta niistä on nössöys kaukana.
Ei ollenkaan kaukana, vaan yhtenä taustasyynä siihen, miksi päihteisiin ajaudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan kaukana, vaan yhtenä taustasyynä siihen, miksi päihteisiin ajaudutaan.
"Katso nyt tuota nössöä luuseria joka on miljonääri, ajaa kalliita autoja, saa kaikki naiset mitkä haluaa ja viettää aikansa kokaiinin ja bileiden parissa, kyllä onkin säälittävä nynnerö toisin kuin minä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katso nyt tuota nössöä luuseria joka on miljonääri, ajaa kalliita autoja, saa kaikki naiset mitkä haluaa ja viettää aikansa kokaiinin ja bileiden parissa, kyllä onkin säälittävä nynnerö toisin kuin minä!"
En mä ole sanonut, ettenkö minäkin olisi nynnerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on valitettavan monen mielipide, että rikas ja vaikutusvaltainen ihminen on automaattisesti cool. Itse tarvitsen kyllä muutakin sitä tukemaan, sillä jos jokin on epäcoolia ja nössöä, on omata hitokseen vaikutusvaltaa mutta käyttää sitä asioiden muuttamisen sijaan mm. alistamalla muita, joilla tämmöistä suojaa ei ole.
WoW So CooL!!1
Voi jestas, luin koko ajan että Marilyn Monroe, sitten ihmettelin kun aloit selittämään kuinka Alice Cooper on nynny.
MM on ollut minun lempibändi AS:sta lähtien. Minua on aika kiehtonut ns. väärät asiat. Sellainen kiiltokuvamaisuus ei ole koskaan ollut kiinnostavaa. Pitää olla jotakin vialla, että asiasta jaksaa kiinnostua.
Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että ihmisiä pitää kohdella hyvin. Piste.
Marilyn Mansonia ihmisenä olen pitänyt todennäköisesti jotenkin persoonallisuushäiriöisenä. Hän on selvästikin älykäs, mutta myös manipuloiva ja egoistinen.
En aio lopettaa Mansonin musiikin kuuntelua tämän takia. En olisi koskaan aloittanutkaan, jos tekijän sairas luonteenlaatu olisi este nauttia taiteesta. Erotan kaikessa persoonan ja taiteen, vaikka toki juuri Mansoni tapauksessa hän on pyrkinyt tekemään itsestäänkin jonkinlaisen taideperformanssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuu, onpa kova.
Niinno. Mikään ei oo niin helppoa kuin tuollainen "shokeeraaminen".
Meinaan että hänen elämäntyylinsä oli sitä huumeenhuuruista rokkielämäntyyliä mitä yleensäkin, mistä nynnerömäisyys on aika kaukana. Ukko on miljonääri jolla menee lujaa huumeiden ja naisten parissa, "nynnerö" ei ole ensimmäinen termi joka tulee mieleen.
Tuollainenhan on nimenomaan nynnerön voimafantasiaa.
En oo ikinä tykännyt. Jotenkin se tyyli on semmonen väkisin väännetty.