Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh :) Lasten suusta!!

Vierailija
05.08.2006 |

Poika (kohta 5 v), on kiinnostunut kovasti siitä, että miksi maailmassa on niin paljon erilaisia ihmisiä. Äsken yhtäkkiä kysyi, ' miten japanilaiset nauraa?' . Meinaspa huvittaa!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse udelleeni, että miten etunimeni sanotaan ruotsiksi. Olin hirmuisen pettynyt kun ääntämisasu oli ihan sama kuin suomeksikin :P

Vierailija
2/6 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena oli se, että kun hän kasvaa niin isoksi, että saa ajaa autoa, niin milläs äiti sitten pääsee kauppaan. Pitää siis jo nyt itsestään selvänä, että saa minun autoni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 3v näki tänään uintikilpailua tv:ssä ja sanoi " höpö setä,ei uimaan mennä nuin,vaan napa paljaana"

Oli miehellä sellainen kokouimapuku :):)

Vierailija
4/6 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitten aina, että miksi nähdä kääntämisen vaiva. " Eikö ne vois vaan puhuu suomee?"

Vierailija
5/6 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteita. Kerran tyttäremme 5v. löysi semmoisen missä topin tyylinen yläosa, josta sukkanauhat ja niissä sukat, punainen asu. Oli pukenut sen huomaamatta päällensä ja pomppi peidän makkarista sanoen: äiti, minä olen ihan kuin pupu-jussi! Kyllä oli naurussa pitelemistä, ja kyseli vielä että mikä tämä tälläinen vaate on :-D

Vierailija
6/6 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin autolla menossa jonnee ja tein sivuun oli jäänyt venäläisten auto. Toinen pojista ihan vakavissaan kysyi että tietävätkö ne itse olevansa venäläisiä.. =) Ja samaiset viikarit ihan tosissaan väittivät että Oulu kuuluu Amerikalle. Yritä siinä sitten olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan