Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö silmälasit ottaa pois kun menee hiustenleikkaukseen?

Vierailija
05.02.2021 |

Minulla on ollut lasit jo yli vuoden, mutta en vieläkään tiedä vastausta D: Olen kyllä käynyt parturissa, mutta olen ottanut lasit varmuuden vuoksi pois ennen kun menen sisälle liikkeeseen, ja harhailen sitten puoliksi sokeana siellä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien alueelta on vaikea leikata, jos lasit ovat päässä. Yleensä kampaaja pyytää riisumaan lasit ja ne voi laittaa päähän sitten, kun leikkaustulos näytetään sinulle.

Vierailija
22/25 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pois sitten kun kampaaja pyytää ottamaan pois. En näe ilman laseja kunnolla edes puolen metrin päähän niin hankala olisi mennä sokeana liikkeeseen tai neuvoa miten paljon leikataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaahan se on ottaa lasit pois vasta tuolissa, laitat siihen pöydälle viereen niin et tarvitse koteloakaan mukana. Paljon vaivattomampaa kuin alkaa kotelon kanssa räveltämään. 

Vierailija
24/25 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasit pois ennen liikkeeseen menoa?!

Yksinkertaisesti olen ottanut sen takia, että kampaajat (ennestään tuttuja) eivät edes tiedä että olen saanut lasit eivätkä ole nähneet minua ne päässä. En ole vielä muutenkaan oppinut niitä käyttämään kunnolla, vaikka näkö on todella heikko.

Otatko kauppaankin mennessä aina lasit pois, ettei kaupan kassa näe sinua lasit päässä? Oikeasti, älä murehdi tuollaisia. Ketään tuskin kiinnostaa pätkääkään se, että käytät silmälaseja. 

Vierailija
25/25 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tällaisestakin asiasta saa ongelman? Yhdyn narikkakommenttiin.