Pitääkö silmälasit ottaa pois kun menee hiustenleikkaukseen?
Minulla on ollut lasit jo yli vuoden, mutta en vieläkään tiedä vastausta D: Olen kyllä käynyt parturissa, mutta olen ottanut lasit varmuuden vuoksi pois ennen kun menen sisälle liikkeeseen, ja harhailen sitten puoliksi sokeana siellä.
Kommentit (25)
Kyllä mä olen aina ottanut lasit pois.
Mitä?
Otan lasit pois kampaajan tuolissa. Onko ne sinulla muurilaastilla kiinni, vai miksi otat pois etukäteen?
Miksi lasit pois ennen liikkeeseen menoa?!
Olen aina ottanut pois. Usein silmälasien sangat ohjaavat hiuksia korvien takaa johonkin suuntaan, niin menee suoremmaksi, jos ottaa pois.
Kävin nyt viime viikolla kampaajalla ja ensimmäistä kertaa piti pitää maski päässä. Se oli outoa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti olen ottanut sen takia, että kampaajat (ennestään tuttuja) eivät edes tiedä että olen saanut lasit eivätkä ole nähneet minua ne päässä. En ole vielä muutenkaan oppinut niitä käyttämään kunnolla, vaikka näkö on todella heikko.
Korvakorut kannattaa myös ottaa pois.
Tekohampaat ehdottomasti poistettava.
Otan pois vasta sitten kun istun tuolissa, suunnitelmat on käyty läpi ja hiustenleikkuu alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti olen ottanut sen takia, että kampaajat (ennestään tuttuja) eivät edes tiedä että olen saanut lasit eivätkä ole nähneet minua ne päässä. En ole vielä muutenkaan oppinut niitä käyttämään kunnolla, vaikka näkö on todella heikko.
Tämä on ehkä huonoin perustelu ikinä. Mitä sitten, vaikka eivät olisi ennen nähneet sinua rillit päässä? Nyt näkevät ja kommentoijille voi sanoa vain, että kyllä, olen saanut silmälasit.
Ja siis riittää, kun lasit riisuu siinä vaiheessa kun on istunut tuoliin.
Nykyæn parturit leikkaavat hiukset, vaikk on maskikin. Pyytävät kyllä ottamaan hetkeksi pois, jos lasit haittaavat vaikka otsatukan leikkaamista.
Tietysti tuolille voi istua lasit päässä, kyllä se kampaaja sanoo, jos halua ne välillä pois. Mutta aloitus taisi olla vitsi? :D
Otatko aina saman kampauksen? Silmälasit vaikuttavat kampauksien ulkonäköön, joten kannattaa kysyä parturilta voisiko joillain pienillä muutoksilla saada paremmannäköisen lasien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kyseessä on kampaamo eikä mikään 80-luvun ala-aste. Korkeintaan kommentoivat että kivat lasit tms.
Jos olet tosiaan "puolisokea" ilman laseja niin pidä nyt ihmeessä päässä ne kun menet parturiin! Tee mieluummin vaikka niin että pidät ne päässä kunnes kampaaja pyytää ottamaan pois. Jos tarvitset laseja niin ei ole mikään häpeä käyttää niitä. Turhaan aiheutat itsellesi ylimääräistä stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tosiaan "puolisokea" ilman laseja niin pidä nyt ihmeessä päässä ne kun menet parturiin! Tee mieluummin vaikka niin että pidät ne päässä kunnes kampaaja pyytää ottamaan pois. Jos tarvitset laseja niin ei ole mikään häpeä käyttää niitä. Turhaan aiheutat itsellesi ylimääräistä stressiä.
Ja lisään vielä että kyllähän se huono näkösi ennemmin tai myöhemmin tulee esille, et voi loputtomasti sitä piilotella. Tai sitten hanki piilolinssit. Vai meinasitko loputtomiin jatkaa tuota veivausta?
Otan jo kotona ja ajan puolisokeana autolla parturiin.
Itse otan tuolissa vasta, ja laitan vieressä olevalle pikkupöydälle. Sitten pistän päähän, jos pitää katsoa, onko hyvä.
Jätä ne narikkaan, jossa aivosi jo näköjään ovat.
Ne voi ottaa pois kun on istumassa tuoliin. Minua kyllä kampaaja muistuttelee, jos en itse muista. On ollut jo 20 vuotta lasit, niin ei aina muista edes niiden olemassa oloa.