Mies, minkälainen nainen ei kiinnosta toista kertaa?
Eli harrastat seksiä naisen kanssa kenessä ei ole äkkiseltään (vaatteet päällä) mitään suurempaa vikaa, mutta seksin jälkeen et vain enää koe halua naista kohtaan - mitä tapahtui?
Onko tuollainen nainen yleensä esimerkiksi löysä, käyttäytyy seksissä epäkiihottavalla tavalla tms.?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Pahin oli nainen joka vain makasi ja hengitti. Tietenkin ajattelin että munan koko syynä. ---
Kun naiselle ei tunnu missään niin miksi ihmeessä sitä haluaisi uudestaan? Frigidit ja aaseksuaalit voisi kertoa ajoissa ettei mene se vähäkin ego. ---
Nyt on vaikeaa tietää mikä oli juuri tuon naisen kohdalla syy passiivisuuteen, mutta niitä voi olla monia, eivätkä välttämättä liity mitenkään varustuksesi kokoon.
- Ei erityisemmin pidä seksistä, mutta ajattelee, että se kuuluu asiaan tai että siihen pitää suostua, jotta saa mieheltä läheisyyttä
- Keskittyy täysin omiin fyysisiin tuntemuksiinsa
- Estynyt/ujo/arka ja kokee olonsa epävarmaksi
- Tottunut olemaan teon kohteena ja aktiivinen toimijuus tuntuu vieraalta ajatukselta tai ei tule edes mieleen
jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei saa orgasmia millään ilveellä. Mulle on sattunut tässä viime vuoden aikana kaksi kohdalle eikä sellainen kovin kivaa ole, ei kummallekaan.
Mä TODELLA harvoin saan orgasmia miehen toimesta ja uuden ihmisen kanssa se aiheuttaa paljon paineita. Rakastan seksiä ja nautin siitä hirveästi,eikä vika ole miehessä. Onneksi nykyinen puoliso hyväksyy tämän ja saan hoidella itselleni orgasmin, kun ensin ollaan nautiskeltu toisistamme.
Tykätään myös molemmat isoista dildoista ja fistaamisesta, joten varmasti olen löysä. Häntä se kuitenkin kiihottaa. Eli semmoisiakin miehiä on.
Anteeksi, mutta kiinnostaa, että et saa milläänkö? Miten sitten saat yksin? Eikö mies voi tehdä samallalailla kuin itse teet, olis varmaan satkertaa parempi sitten.
Löysäpilluinen lahna ei kiinnosta toista kertaa.
Jos nainen ei halua anaaliseksiä(ei tietenkään tarvitse antaa persettä ensimmäisellä seksi kerralla mutta puhun niinkuin yleensä ottaen) niin valitettavasti suhteella ei ole mahdollisuuksia mihinkään vakavempaan koska haluan vähän riettaampaa menoa ja kuolen tylsyyteen jos seksissä ei ole tarpeeksi särmää.
Kyllä seksielämän pitää toimia, muuten tulee tarve nussia prostioituja ja pettää irstaampien naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua anaaliseksiä(ei tietenkään tarvitse antaa persettä ensimmäisellä seksi kerralla mutta puhun niinkuin yleensä ottaen) niin valitettavasti suhteella ei ole mahdollisuuksia mihinkään vakavempaan koska haluan vähän riettaampaa menoa ja kuolen tylsyyteen jos seksissä ei ole tarpeeksi särmää.
Kyllä seksielämän pitää toimia, muuten tulee tarve nussia prostioituja ja pettää irstaampien naisten kanssa
Eli itsekin tiedät että yleensä naiset ei noita peräreikäjuttuja halua ja kuitenkin niitä kinuat.
Miksi et suoraan myönnä itsellesi että oikeasti haluat olla miehen kanssa?
Kerran käynyt niin että nainen makasi paikallaan kuin halvauksen saaneena ja jouduin aina välillä kysymään että onhan kaikki hyvin ja jatketaanko ja mitä haluaa että teen. Ei tehnyt mitään aloitteita, ei suuseksiä minulle, ei käsipeliä, makasi paikallaan vaan. Sanoi myöhemmin että oli hyvää seksiä ja halusi nähdä uudestaan.
oliko tuo lahna jyväskylässä kuulostaa tutulta makaajalta
Samaa sarjaa:
Epähygieeninen
Huolittelematon
Karvainen
Elämänhallinta kadoksissa