Mies, minkälainen nainen ei kiinnosta toista kertaa?
Eli harrastat seksiä naisen kanssa kenessä ei ole äkkiseltään (vaatteet päällä) mitään suurempaa vikaa, mutta seksin jälkeen et vain enää koe halua naista kohtaan - mitä tapahtui?
Onko tuollainen nainen yleensä esimerkiksi löysä, käyttäytyy seksissä epäkiihottavalla tavalla tms.?
Kommentit (48)
Karvat ajamatta tai muuten epäsiisti.
Naisesta ja aseksuaalin tuntu: Nainen ei kiihotu eikä nauti, tai se ei näy päällepäin. Tulee sama olo kuin olisi maksullisen kanssa. Jää ihmettelemään miksi se sitä seksiä ylipäätään halusi/"suostui"/"antoi". Ei auta tässä mikään ulkomuoto, tiukkuus tms.
Löysyys ei ole mikään juttu oikeasti. Trollit trollaa.
Sitä ei tarvitse pelätä. Nämä muut mitkä on mainittu, "lahnamaisuus" eli se ettei toista tunnu kiinnostavan lienee yleinen, monet myös toivoo että on siististi ajeltu karvoitus. Vaikea kuvitella, että "kemioilla" kirjaimellisesti olisi ikinä mitään tekemistä. Jos kahden ihmisen ajatus seksistä poikkeaa toisistaan tarpeeksi, jää varmasti kerta ainoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tarvitse pelätä. Nämä muut mitkä on mainittu, "lahnamaisuus" eli se ettei toista tunnu kiinnostavan lienee yleinen, monet myös toivoo että on siististi ajeltu karvoitus. Vaikea kuvitella, että "kemioilla" kirjaimellisesti olisi ikinä mitään tekemistä. Jos kahden ihmisen ajatus seksistä poikkeaa toisistaan tarpeeksi, jää varmasti kerta ainoaksi.
Nainen vastaa: Kyllä, kemioilla on merkitystä. Kuulostaa kummalliselta, mutta niin se vain on. AV:n puolella oli joskus keskustelu miesten ominaistuoksuista ja kerroin siellä tapauksesta, jossa päädyin tapailun jälkeen sänkyyn miehen kanssa, joka haisikin pahalta. Siis ihan siistin oloinen ihminen enkä huomannut hajua ennen kuin vasta vaatteita riisuttaessa. Seksin aikana tuoksu tuntui voimistuvan ja oli mnulle suorastaa etova. En kehdannut enää siinä vaiheessa perääntyä, kun ihan mukava ja ystävällinen mies, mutta fiils kyllä meni ja olin tietoisesti kylmä ja laiska (että hän pitäisi mua huonona). Toki mies huomasi lopulta, että en ollut yhtään messissä kun olen huono feikkaamaan. Oli kaiken kaikkiaan kiusallinen kokemus ja olen pahoillani miehen puolesta kun vaikutti hieman pahoittavan mielensä. En tiedä miksi mies haisi mielestäni niin pahalle, kun kyseessä oli kuitenkin ihan normaalipainoinen, hyväkuntoinen ja hygieniastaan huuolehtiva mies. Oletan meidän kehokemiamme eivät vain todellakaan toimineet yhteen. Eikä tavattu uudelleen.
Ps. Yleensä ne miehet, joiden kanssa on ollut parasta seksiä ovat mielestäni myös tuoksuneet hyvältä jopa hikisinä.
Vierailija kirjoitti:
juu kauneus ei takaa hyvää ajettavuutta. joskus kun impiä tuli puhkottua sarjatyönä huomasi asian raadolisuuden, kaikki ei ole mersuja mutta mosselakkin ajelee. joskus huvitti kun kaverit sit alkoi seukkaan sellasen laiskan väljätissisen, löysäperän kanssa jonka olin jo ajanut sisään useamman kerran ja huomannut että hommasta puuttuu se jokin, kyllä niihin kaikkiin mällit pystyi ajamaan ei siin mits.
joskus taas oli niin terhakkaa ja tiukempaa settiä eli oli sääli siirtyä seuraavaan impeen mutta jonkunhan nekin oli sisäänajettava.
”Sisäänajo” useaan kertaan? Taidat olla sellainen hidas oppija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tarvitse pelätä. Nämä muut mitkä on mainittu, "lahnamaisuus" eli se ettei toista tunnu kiinnostavan lienee yleinen, monet myös toivoo että on siististi ajeltu karvoitus. Vaikea kuvitella, että "kemioilla" kirjaimellisesti olisi ikinä mitään tekemistä. Jos kahden ihmisen ajatus seksistä poikkeaa toisistaan tarpeeksi, jää varmasti kerta ainoaksi.Nainen vastaa: Kyllä, kemioilla on merkitystä. Kuulostaa kummalliselta, mutta niin se vain on. AV:n puolella oli joskus keskustelu miesten ominaistuoksuista ja kerroin siellä tapauksesta, jossa päädyin tapailun jälkeen sänkyyn miehen kanssa, joka haisikin pahalta. Siis ihan siistin oloinen ihminen enkä huomannut hajua ennen kuin vasta vaatteita riisuttaessa. Seksin aikana tuoksu tuntui voimistuvan ja oli mnulle suorastaa etova. En kehdannut enää siinä vaiheessa perääntyä, kun ihan mukava ja ystävällinen mies, mutta fiils kyllä meni ja olin tietoisesti kylmä ja laiska (että hän pitäisi mua huonona). Toki mies huomasi lopulta, että en ollut yhtään messissä kun olen huono feikkaamaan. Oli kaiken kaikkiaan kiusallinen kokemus ja olen pahoillani miehen puolesta kun vaikutti hieman pahoittavan mielensä. En tiedä miksi mies haisi mielestäni niin pahalle, kun kyseessä oli kuitenkin ihan normaalipainoinen, hyväkuntoinen ja hygieniastaan huuolehtiva mies. Oletan meidän kehokemiamme eivät vain todellakaan toimineet yhteen. Eikä tavattu uudelleen.
Ps. Yleensä ne miehet, joiden kanssa on ollut parasta seksiä ovat mielestäni myös tuoksuneet hyvältä jopa hikisinä.
Tässä malliesimerkki naisesta, "joka ei vaan kehtaa kieltäytyä"
Itse olin kerran miehen kanssa joka oli juonut liikaa, ja samoin minäki. Mutta, mullapa oli munaa sanoa että lopetetaan,kumpikaan ei nyt saa, turha jyystää..ja muutenkin vain just jyystöä joten ei napannut. Tähn pitää olla oikeus aina. Ja uskallus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tarvitse pelätä. Nämä muut mitkä on mainittu, "lahnamaisuus" eli se ettei toista tunnu kiinnostavan lienee yleinen, monet myös toivoo että on siististi ajeltu karvoitus. Vaikea kuvitella, että "kemioilla" kirjaimellisesti olisi ikinä mitään tekemistä. Jos kahden ihmisen ajatus seksistä poikkeaa toisistaan tarpeeksi, jää varmasti kerta ainoaksi.Nainen vastaa: Kyllä, kemioilla on merkitystä. Kuulostaa kummalliselta, mutta niin se vain on. AV:n puolella oli joskus keskustelu miesten ominaistuoksuista ja kerroin siellä tapauksesta, jossa päädyin tapailun jälkeen sänkyyn miehen kanssa, joka haisikin pahalta. Siis ihan siistin oloinen ihminen enkä huomannut hajua ennen kuin vasta vaatteita riisuttaessa. Seksin aikana tuoksu tuntui voimistuvan ja oli mnulle suorastaa etova. En kehdannut enää siinä vaiheessa perääntyä, kun ihan mukava ja ystävällinen mies, mutta fiils kyllä meni ja olin tietoisesti kylmä ja laiska (että hän pitäisi mua huonona). Toki mies huomasi lopulta, että en ollut yhtään messissä kun olen huono feikkaamaan. Oli kaiken kaikkiaan kiusallinen kokemus ja olen pahoillani miehen puolesta kun vaikutti hieman pahoittavan mielensä. En tiedä miksi mies haisi mielestäni niin pahalle, kun kyseessä oli kuitenkin ihan normaalipainoinen, hyväkuntoinen ja hygieniastaan huuolehtiva mies. Oletan meidän kehokemiamme eivät vain todellakaan toimineet yhteen. Eikä tavattu uudelleen.
Tässä malliesimerkki naisesta, "joka ei vaan kehtaa kieltäytyä"
Itse olin kerran miehen kanssa joka oli juonut liikaa, ja samoin minäki. Mutta, mullapa oli munaa sanoa että lopetetaan,kumpikaan ei nyt saa, turha jyystää..ja muutenkin vain just jyystöä joten ei napannut. Tähn pitää olla oikeus aina. Ja uskallus.
Se ei olut niin yksioikoinen tilanne. Meillä ol ollut paljon sähköä välillä ja tultiin hyvin juttuun. Mies oli huomaavainen ja mukava. Oltiin flirttailu pari päivää viestein olin itse jo ihan kiimassa ja halusin että se toimii ja olisi alku mahtavalle yhteiselle seksi elämälle. Kun mies saapui niin alettiin heti asiaan ja tajusin sen pikkuhiljaa kuinka "paha" tilanne oli (haju mielestäni voimistui seksin aikana). Sain jopa useamman orgasmin, eli mies tiesi mitä tekee. Oli siis todella ikävää myöntää se itselleen ettei tästä voikaan tulla mitään. Ja tämän havannon tein vasta kesken seksin. Ja kun ues oli jo hoitanut mulle pari, nii en mä halunnut niin ikävä olla että jätän tyypin palkit sinisinä ihmettelemään mitä tapahtui. Olen kyllä itsekin jättänyt homman välistä kun oon todennut olevani liian humalassa saamaan mitään. Tämä ko. tilanne vaan oli monelta osin erilainen kun perus baarin jälkeinen känniähellys.
Tässähän näitä tulee: huono hygienia, estelevä ja estoinen, täysin itsekeskeinen, rajusti tatuoitu, sairaalloinen takertuja ja nainen jota yhdyntä selvästi sattuu. Sairaalloinen laihuus tai lihavuus näkyy jo ennalta.
- Intohimottomuus
- Huono hygienia
- Itsensä tarkkailu
- Kykenemättömyys kertoa ääneen toiveistaan
- Liika asioiden analysointi etu- ja jälkikäteen
- Vain vaniljassa tiukasti pitäytyminen
Onhan noita....
Joku mainitsi aikaisemmin tässä ketjussa "löysyyden". En itse ole todellakaan mikään jättikulli, mutta on vaikea kuvitella, että ko. ominaisuus KOSKAAN saisi kiinnostukseni lopahtamaan, jos mimmi on seksuaalisesti avarakatseinen ja villi - onhan noita keinoja!
Nainen joka ei saa orgasmia millään ilveellä. Mulle on sattunut tässä viime vuoden aikana kaksi kohdalle eikä sellainen kovin kivaa ole, ei kummallekaan.
Toisen ominaistuoksu on tärkeä asia! Liekö tällä tekemistä MHC:n kanssa - tästähän on tehty mielenkiintoisia tutkimuksiakin. Luonto on viisas; kannattaa googlata vaikka "MHC and T-shirt".
Ihminenkin haistaa varmasti asioita, joita itsekään ei tiedosta!
Vierailija kirjoitti:
Tässähän näitä tulee: huono hygienia, estelevä ja estoinen, täysin itsekeskeinen, rajusti tatuoitu, sairaalloinen takertuja ja nainen jota yhdyntä selvästi sattuu. Sairaalloinen laihuus tai lihavuus näkyy jo ennalta.
Estelevä? Et sitten ole kuullut naisellekin kuuluvasta itsemääräämisoikeudesta?
Rajähtelevå luonne. Ensiksi yhtä leveää (teko)hymyä, sitten hirveät kilarit jostain tyhjänpäiväisestä.
Niin ruma nainen ettei kehtaa julkisesti hänen kanssaan näyttäytyä.
Kömpelö/huono sängyssä.
Huono suutelija.
Huono hygienia.
Deitillä muuten epämiellyttävä/ei synkkaa/tyhmä/"horoskooppiuskovainen" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estelevä? Et sitten ole kuullut naisellekin kuuluvasta itsemääräämisoikeudesta?
Kyllä olen kuullut ja siksi se jääkin siihen. Se juuri on sitä itsemääräämisoikeutta. Eikö sinusta?
Itseään häpeävä nainen ei kiinnosta jatkamaan tapailua. Siksikin naiset 40+ kiehtovat enemmän!
sellanen joka suudellessa lonksuttaa leukaperiään ikävästi
kuiva pilluinen nainen jonka kanssa seksi vaatii aina lotion pullon
ei voi spontaanisti panna sitä missä sattuu kun alkaa sattuu.
nainen joka ei ime munaa on ehdoton stoppi koeajojen jälkeen
herpes deittivaiheessa ....ei yllä suhde alaston asteelle
liian isoperseinen jonak huomaa sit selvinpäin mutta kännissä ei ole isoa väliä
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei saa orgasmia millään ilveellä. Mulle on sattunut tässä viime vuoden aikana kaksi kohdalle eikä sellainen kovin kivaa ole, ei kummallekaan.
Mä TODELLA harvoin saan orgasmia miehen toimesta ja uuden ihmisen kanssa se aiheuttaa paljon paineita. Rakastan seksiä ja nautin siitä hirveästi,eikä vika ole miehessä. Onneksi nykyinen puoliso hyväksyy tämän ja saan hoidella itselleni orgasmin, kun ensin ollaan nautiskeltu toisistamme.
Tykätään myös molemmat isoista dildoista ja fistaamisesta, joten varmasti olen löysä. Häntä se kuitenkin kiihottaa. Eli semmoisiakin miehiä on.
Eikös nämä tule selville jo ennen ensimmäistä kertaa? Miksi pitää edes se eka kerta kokeilla?