Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi: seksin täyteinen yö hotellissa, ruokana aamupala, seksin täyteinen yö kotona, hyvän ruuan ja juoman kera?

Vierailija
04.02.2021 |

Mies täyttää pyöreitä mutta budjetti on rajallinen. Lapset menee yökylään niin aattelin tarjota kunnon kyydit miehelle ainakin, mutta mulla on varaa vaan hotellihuoneeseen tai sit et tehdään kotona kunnon pihviä ja juodaan kunnon viskiä. Eli kumpi olisi mieluisampi: siisti hotelli vai ruokaa ja juomaa kotona?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli sen vuoksi että kotona on liian helppo pitäytyä arjessa, jolloin saattaa seksi jäädä kotitöistä stressaamisen jalkoihin.

Vierailija
42/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehottomasti koit-ilta tuolla budjetilla. Pihviä, juotavaa, estotonta seksiä ja omaa aikaa miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tulla mukaan?

N27

Tule mun luokse.

Vierailija
44/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hotelli jonkun muun naisen kanssa kuin vaimon, sitä joutuu kotonakin kestämään liian paljon.

Tietenkin poskihoito ja pulloviinaa kotona olisi helpompi, pullo viinaa voi saada omastakin muijasta siedettävämmän? Tai sitten ei.

Vierailija
45/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse valitsisin mieluummin hotellin mutta mieheni melko varmasti kodin ja pihvin :D eli riippuu ihan ihmisestä. Yleisesti ottaen kuvittelisi että naisia enemmän viehättää hotellin tarjoama luksus mutta vaikea sanoa mitä just sun mies haluaisi.

Tätä mietin kanssa kun itse hinguin syksyllä kaksin hotelliin ja haaveilin aamupalasta niin mies oli vaan et tylsää mennä oman paikkakunnan hotelliin (en koronan takia halua pidemmälle kun täällä on tosi hyvä tautitilanne). En sitten tiedä onko mieli muuttunut mutta itse uskoisin virittyväni paremmin tunnelmaan hotellissa kun kotona lastenlelujen äärellä 🙈

Ap

Onhan tässä toki moni koronan takia viettänyt kotona aikaa kyllästymiseen saakka. Silti uskon että riippuu paljon kodista ja ihmisestä. Jos saat niitä lastenleluja ja muutenkin siivottua, niin itse mieluummin nauttisin hyvästä ruoasta kuin hotellin "luksuksesta". Ihan hyvä sänky ja puhtaita lakanoita kun löytyy kotoakin.

Toki hyvät ruoat ravintolassa ja yö hotellissa olisi kiva, mutta turkasen kallista. 

Vierailija
46/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kotona. Hyvät ruuat ja hellyyttä. Vedä ylle (tai siis alle) jotain todella tuhmaa ja sellaista seksiä, mitä ette normisti harrasta. Anna miekkosen nauttia kerrankin kunnon äijämenosta!!! Huomenna sitten taas tiskaa ja imuroi.

N40

Vierailija
47/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten moni onkin jo kirjoittanut, niin unohda tuo hotelli. Naiset kaipaavat tuollaista hotelli-iltaa, miehet ei. Hyvä pihvi ja jälkiruoaksi sitä viskiä samalla kun otat suihin. Sen jälkeen vielä seksiä miehen maun mukaan. Siinä suurinpiirtein kaikki mitä mies voi illalta toivoa.

Ei pidä yleistää. Itse miehenä nautin kyllä hotellista suunnattomasti. Se tuo sopivasti vaihtelua tylsään arkeen. Unohtaisin sen viskipullonkin, tietysti jos se on miehelle korvaamaton.

Hotellissa voi edullisestikin viettää aikaa. Puette molemmat vähän parempaa päälle ja ravintolaan syömään. Siinä tunnelma mukavasti nousee ja siitä hotellihuoneeseen jatkamaan. Älä unohda seksikkäitä alusvaatteita.

Hyvään tunnelmaan pääsee kyllä kotonakin kun ensin siivoa paikat siistiksi. Laittaa hyvää ruokaa ja juomaa. Ja tietysti kotonakin voi laittautua hienoksi illalliselle. Tarjoaa miehelle jotain erityistä niin saat itsekin taatusti nautintoa. Ja unohtaisin edelleenkin sen viskipullon/viinapullot.

Kolmas vaihtoehto onkin käydä ostaan koko rahalla viskiä/viinaa/kaljaa ja pyytää naapurin repekin vetämään kunnon perse/kalsarikännit. Aamulla syödään sitten saarioisen roiskeläppiä.

Vierailija
48/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä keississä sitten kävi?

Vierailija
49/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli on parempi. Pääsee irti arjesta, ja kiinni siihen toiseen.

Vierailija
50/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, kysyisin miehen omaa toivetta. Näissä kun kaikki tykkäävät vähän eri asioista. Itse valitsisin ehdottomasti kodin. Tämä siksi, että ei ole check out -aikaa, ei tarvitse pakata tavaroita, mitään ei voi unohtua, kaikki seksileluiksi soveltuvat tarvikkeet ovat kätevästi saatavilla, on enemmän yksityisyyttä... Kyllähän seksiä on välillä kiva vaihtelun vuoksi harrastaa eri paikoissa, mutta ei hotelli nyt millään lailla jännittävä tai kiihottava paikka sinänsä ole, itselleni ainakaan. Joten jos seksiä on suunnitteilla, niin kotona ehdottomasti. Hotellin ainoa hyvä puoli on valmiiksi katettu runsas aamiainen, mutta senkin kylkiäisenä tulevat muut hotellivieraat, joten melkeinpä mieluummin wolttaisin jostain ravintolasta runsaan aamiaisen kotiin. Mutta kuten sanottu, kun mietit asiaa lahjaksi miehelle, kysy häneltä, mitä hän toivoo!

Vierailija
51/64 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sitten kotosalla.

Lähinnä tuon pienen budjetin (olen kh-tuella niin parempaan en pysty) takia pohdin mikä on järkevin vaihtoehto.

Ap

Käytä se pieni budjetti johonkin kivaan yllätykseen, esim. osta itsellesi jotain seksikästä asustetta, josta tiedät miehen pitävän tms.

Vierailija
52/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli on parempi. Pääsee irti arjesta, ja kiinni siihen toiseen.

Näiin on. Voi sekstailla ihan rauhassa eikä tarvitse välittää sotkuisista lakanoista.

Vierailija
53/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin hotellin ja hyvän seksin.

Jos hotelli olisi vaikka kylpylä, pääsisi altaaseen saunomaan ja ehkä pienelle illalliselle ennen sitä seksiä niin olisi mahtavaa.

Koti iltoja ja seksiä voi olla milloin vain. Vaikka ei sekään huono juttu ole.

Vierailija
54/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-asiat täysin sivuseikka eikä kiinnostavaa. Reipas seksi riittää hyvin.

Vierailija
55/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koti, et on paikat siivottu, on hyvä.

Eli saunaan vaan, ja kiva pieni iltapala. Tai miksei pihvi pannulla.

Ennen tai jälkeen, ja saunan jälkeen, lasi kuohuviinia, ja samaan aikaan alat ottamaan mieheltä suihin.

Näitä naisia, ketkä arvostavat miehiänsä, niitä on vähemmän, mutta monta asiaa menee parisuhteessa paremmin, kun edes joskus huomioi miehen sillai, et "jalat alta".

Sitten aamulla kananmunaa, nakkeja, kylmää mehua ja miksei skumpan loppu, ja vielä uusintana.

Vierailija
56/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli vaihtoehdoista ilman muuta. Kun ei ole kotona, ei huomaa kaikkia kodin hoitoon liittyviä juttuja ja ajatukset karkaile niihin.

Lisäksi hotellihuoneessa ollaan koko ajan aika lähellä toista, joten koskettelua ja intiimiä kanssakäymistä tulee luonnostaan enemmän.

Ja jos tulee rakasteltua useamman kerran niin, että yöunet jää minimiin, on ihanaa mennä valmiiseen pöytään aamiaiselle. 

Vierailija
57/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan hotelliin vaan kotona kunnon pervoilua. Ja unoha se viskipullo.

Vierailija
58/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensin sanoa että hotelli. Mutta ei se oo kiva tyhjin vatsoin iltaa viettää, ni sanoisin koti-ilta hyvän ruoan, juoman, saunan ja tietysti seuran kera. Vastasin vaikka olen nainen.

Vierailija
59/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin hotellin ja hyvän seksin.

Jos hotelli olisi vaikka kylpylä, pääsisi altaaseen saunomaan ja ehkä pienelle illalliselle ennen sitä seksiä niin olisi mahtavaa.

Koti iltoja ja seksiä voi olla milloin vain. Vaikka ei sekään huono juttu ole.

Illallinen ei ollut hotellivaihtoehdossa mahdollinen ap:n esimerkissä.

Vierailija
60/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähtä johonki ankiaan hotelliin? Mitä kivaa siellä on kotiin verrattuna?