Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi: seksin täyteinen yö hotellissa, ruokana aamupala, seksin täyteinen yö kotona, hyvän ruuan ja juoman kera?

Vierailija
04.02.2021 |

Mies täyttää pyöreitä mutta budjetti on rajallinen. Lapset menee yökylään niin aattelin tarjota kunnon kyydit miehelle ainakin, mutta mulla on varaa vaan hotellihuoneeseen tai sit et tehdään kotona kunnon pihviä ja juodaan kunnon viskiä. Eli kumpi olisi mieluisampi: siisti hotelli vai ruokaa ja juomaa kotona?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliyö oman eukon kanssa, ehkä naismaisimman typerin ”lahja” ikinä. Siihen vielä joku fakin hedelmäkori ja pieni skumppapullo kylkeen niin miehen pettymys on täydellinen.

Vierailija
22/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hotellissa on enemmän glamouria, tai ainakin vaihtelua arkeen. Mutta riippuu ihan, mistä miehesi pitää. Ja voi sen viskipullon napata mukaan hotelliinkin.

Mun budjetti on 80e luokkaa niin en saa mitään lähemmäs 50e viskiä ja huonetta

Ostaisin kunnon ruoka-ainekset ja jäisimme kotiin. Ei 50 eutolla saa kunnon viskiä joten laittaisin nekin hyvään safkaan ruokajuomineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliyö YKSIN.

Vierailija
24/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sitten kotosalla.

Lähinnä tuon pienen budjetin (olen kh-tuella niin parempaan en pysty) takia pohdin mikä on järkevin vaihtoehto.

Ap

Vierailija
25/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hotellissa on enemmän glamouria, tai ainakin vaihtelua arkeen. Mutta riippuu ihan, mistä miehesi pitää. Ja voi sen viskipullon napata mukaan hotelliinkin.

Mun budjetti on 80e luokkaa niin en saa mitään lähemmäs 50e viskiä ja huonetta

No tuolla budjetilla ehkä sitten kannattaa satsata ruokaan ja juomaan kotona. Tai lähtekää jollekin miniristeilylle. Niitä saa melkein ilmaiseksi nyt.

Jep, risteilyltä saatu korona on ikimuistoisin lahja ikinä.

Vierailija
26/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli kuulostaa todella tyhmältä ja ankealta. Jotenkin ajatuksena mennä hotelliin panemaan? Eikös kotona ole paljon helpompi rentoutua ja olla oma ittensä. Mieluummin kotona tehden jotain yhdessä, vaikka sidotte jomman kumman osapuolen sänkyyn kiinni ja annatte piskaa. Tai miks ei vuorotellen?

Vierailija
27/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista koti, ellei mies ole suuri hotelliaamiaisen fani. Itselleni aamiainen aikatauluineen vähän ahdistava vaihtoehto. Omassa tilanteessa korona-aikana koti olisi okein kiva. Nykyään ei ole koskaan kahdenkeskeistä aikaa miehen kanssa.

Jos pääsisi jonnekin kauemmas, niin itse matka olisi toivotumpi ja virkistävämpi vaihtoehto.

Vierailija
28/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli ehdottomasti, koska kotona ette saa kuitenkaan olla rauhassa kun joku sukulaisperhe tulee yllätyskylään, naapuri tulee lainaamaan poraa ja remontoi häiritsevästi koko illan, maskinaamainen kattoremonttikaupustelija tulee soittamaan ovikelloa jne.

Vierailija
29/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sitten kotosalla.

Lähinnä tuon pienen budjetin (olen kh-tuella niin parempaan en pysty) takia pohdin mikä on järkevin vaihtoehto.

Ap

Se on oikeasti hyvä vaihtoehto.

Vierailija
30/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen idea lahjasta = hotelliyö oman akan kanssa jossain 80 euron homeisessa rotankolossa

Vierailija
31/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 euron viskipullo, suihinotto ja miehelle omaa aikaa tehdä mitä itse haluaa. Ole hyvä, siinä ilmainen lahjavinkki jolla teet miehesi onnelliseksi toisin kuin jollain hotellipelleilyllä ja pakkoseksillä.

Vierailija
32/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan pitkälti työnjaosta kotona. Jos nainen on vastuussa ruokahuollosta, on luksusta päästä valmiiseen pöytään (=hotelli), mies ei näe eroa onko se ruoka vaimon vai hotellin keittiöstä. Jos taas mies on vastuussa, on jälleen aika sama, tuleeko se vaimon vai hotellin tekemänä, kunhan ei itse tarvitse tehdä, ellei ole tiedossa, että vaimon tekemänä saa lähinnä ruokamyrkytyksen (itse kuulun lähinnä näihin ruokamyrkytysvaimoihin). Mutta näihinkin riippuu moni asia, kuten se, onko mies itse hyvä kokki, tai osaako arvostaa arkkitehtuuria, tai kokeeko ylimääräisen automatkan ajamisen rasittavaksi juhlapäivänään kun kotonakin voisi olla, jne.

Eli luultavasti miehesi ilahtuu enemmän kotona olemisesta, jos ei joku "poikkeavuus" löydy.

Lelut tunget vaikka lumikolalla jonnekin nurkkaan ja peitto niiden päälle ellei ovea saa kiinni näköesteeksi.

Vierailija
33/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelliyö oman eukon kanssa, ehkä naismaisimman typerin ”lahja” ikinä. Siihen vielä joku fakin hedelmäkori ja pieni skumppapullo kylkeen niin miehen pettymys on täydellinen.

Olisiko hotelliyö naapurin muijan kanssa eukon maksamana mieluisampi yllätys?

Vierailija
34/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä sinne hotelliin ja anna miehen tehdä mitä haluaa, vaikka juoda sitä viskiä kalsareissa kotona ja pelata tms. Nämä väkisin järjestetyt jutut ovat useimmiten vaan vaivaannuttavia, ”mennään hotelliin harrastamaan seksiä”, plääh. Hirveät ennakko-odotukset ja vaivannäköä ihan turhaan. Otat mieheltä kunnolla suihin kotona ja häivyt, on muuten paljon mieluisampi lahja takuulla.

Eikös tuollaiseen tarvita toisen suostumus nykyään?

Nykyään?

Vierailija
35/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ottaa àhtéríin.

Vierailija
36/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ottaa àhtéríin.

Aattelin tarjota mitä haluaakaan sängyssä. Suihin otot on jo peruskauraa et jos haluaa jotain spessumpaa on tarjolla, mutta mennään sillä mitä toinen haluaa, oli se perusjuttuja tai muuta 😊

Ap

Vierailija
37/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli kuulostaa todella tyhmältä ja ankealta. Jotenkin ajatuksena mennä hotelliin panemaan? Eikös kotona ole paljon helpompi rentoutua ja olla oma ittensä. Mieluummin kotona tehden jotain yhdessä, vaikka sidotte jomman kumman osapuolen sänkyyn kiinni ja annatte piskaa. Tai miks ei vuorotellen?

Tässä haetaan miehelle lahjaa, mutta itselleni naisena hotelliyö olisi paras irtiotto arjesta, varsinkin nyt kun ollaan jatkuvasti kotona. Käydään hotellissa pari kertaa vuodessa nimenomaan kunnon panemista varten. Kotona siihen ei ole mahdollisuutta. Luulisi siis miehenkin arvostavan myös naisen viihtymistä.

Vierailija
38/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä haetaan miehelle lahjaa, mutta itselleni naisena hotelliyö olisi paras irtiotto arjesta, varsinkin nyt kun ollaan jatkuvasti kotona. Käydään hotellissa pari kertaa vuodessa nimenomaan kunnon panemista varten. Kotona siihen ei ole mahdollisuutta. Luulisi siis miehenkin arvostavan myös naisen viihtymistä.

Jos haluaa täyden nautinnon molempien kannattaa olla hyvässä virittyneessä tunnelmassa. Jos toisen fiilis on kuin lahna niin kyllä se omaa fiilistä tappaa

Vierailija
39/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni onkin jo kirjoittanut, niin unohda tuo hotelli. Naiset kaipaavat tuollaista hotelli-iltaa, miehet ei. Hyvä pihvi ja jälkiruoaksi sitä viskiä samalla kun otat suihin. Sen jälkeen vielä seksiä miehen maun mukaan. Siinä suurinpiirtein kaikki mitä mies voi illalta toivoa.

Vierailija
40/64 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vaimo on paras lahja miehelle, valitsit sitten kumman vaihtoehdon tahansa. Uskoisin, että suurin osa miehistä tykkäisi enemmän olla kotona. Hotelli ei sinänsä tuo mitään lisää, varsinkaan jos budjetti ei riitä siihen että käytte ravintolassa syömässä. Itse valitsisin, pihvin ja sen jälkeen Netflix & chill.