Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi: seksin täyteinen yö hotellissa, ruokana aamupala, seksin täyteinen yö kotona, hyvän ruuan ja juoman kera?

Vierailija
04.02.2021 |

Mies täyttää pyöreitä mutta budjetti on rajallinen. Lapset menee yökylään niin aattelin tarjota kunnon kyydit miehelle ainakin, mutta mulla on varaa vaan hotellihuoneeseen tai sit et tehdään kotona kunnon pihviä ja juodaan kunnon viskiä. Eli kumpi olisi mieluisampi: siisti hotelli vai ruokaa ja juomaa kotona?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tulla mukaan?

N27

Vierailija
2/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kunnon viskin määritelmästäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia vaimoja ole enää olemassa. Trolli.

Vierailija
4/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin mieluummin hotellin mutta mieheni melko varmasti kodin ja pihvin :D eli riippuu ihan ihmisestä. Yleisesti ottaen kuvittelisi että naisia enemmän viehättää hotellin tarjoama luksus mutta vaikea sanoa mitä just sun mies haluaisi.

Vierailija
5/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä elän sitten jossain menneisyydessä 🤣 rehellisesti sanottuna noista viskeistä en itse perusta mutta ajattelin koittaa selvittää mikä olisi parempaa settiä kun joku Jack Daniels. Sitä sit vähintään joku pikkupullo jos rahat ei riitä isompaan :)

Ap

Vierailija
6/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöunet yksin hotellissa ja kunnon aamupala. Ei seksiä.

Vierailija
7/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä elän sitten jossain menneisyydessä 🤣 rehellisesti sanottuna noista viskeistä en itse perusta mutta ajattelin koittaa selvittää mikä olisi parempaa settiä kun joku Jack Daniels. Sitä sit vähintään joku pikkupullo jos rahat ei riitä isompaan :)

Ap

Hotelli.

Vierailija
8/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hotellissa on enemmän glamouria, tai ainakin vaihtelua arkeen. Mutta riippuu ihan, mistä miehesi pitää. Ja voi sen viskipullon napata mukaan hotelliinkin.

Vierailija
9/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valitsisin mieluummin hotellin mutta mieheni melko varmasti kodin ja pihvin :D eli riippuu ihan ihmisestä. Yleisesti ottaen kuvittelisi että naisia enemmän viehättää hotellin tarjoama luksus mutta vaikea sanoa mitä just sun mies haluaisi.

Tätä mietin kanssa kun itse hinguin syksyllä kaksin hotelliin ja haaveilin aamupalasta niin mies oli vaan et tylsää mennä oman paikkakunnan hotelliin (en koronan takia halua pidemmälle kun täällä on tosi hyvä tautitilanne). En sitten tiedä onko mieli muuttunut mutta itse uskoisin virittyväni paremmin tunnelmaan hotellissa kun kotona lastenlelujen äärellä 🙈

Ap

Vierailija
10/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona viskin kera.

Vierailija
11/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 minuuttia ähinää, örähdys, kierähdys kyljelle ja uni tulee. Aamupalaksi prinssinnakkeja ja lihapullia kuutiomjnakokkelilla. Ankeuttaja iskee jälleen.

Vierailija
12/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä sinne hotelliin ja anna miehen tehdä mitä haluaa, vaikka juoda sitä viskiä kalsareissa kotona ja pelata tms. Nämä väkisin järjestetyt jutut ovat useimmiten vaan vaivaannuttavia, ”mennään hotelliin harrastamaan seksiä”, plääh. Hirveät ennakko-odotukset ja vaivannäköä ihan turhaan. Otat mieheltä kunnolla suihin kotona ja häivyt, on muuten paljon mieluisampi lahja takuulla.

Vierailija
13/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hotellissa on enemmän glamouria, tai ainakin vaihtelua arkeen. Mutta riippuu ihan, mistä miehesi pitää. Ja voi sen viskipullon napata mukaan hotelliinkin.

Mun budjetti on 80e luokkaa niin en saa mitään lähemmäs 50e viskiä ja huonetta

Vierailija
14/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viski on tärkein, hyvin oivallettu.

Vierailija
15/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin kanssa kun itse hinguin syksyllä kaksin hotelliin ja haaveilin aamupalasta niin mies oli vaan et tylsää mennä oman paikkakunnan hotelliin (en koronan takia halua pidemmälle kun täällä on tosi hyvä tautitilanne). En sitten tiedä onko mieli muuttunut mutta itse uskoisin virittyväni paremmin tunnelmaan hotellissa kun kotona lastenlelujen äärellä 🙈

Ap

Mistä päättelet, että mies ajattelee samalla tavalla kuin nainen? Oletko teini-ikäinen ja onko tämä ensimmäinen parisuhteesi? Sinun virittymistäsikö tässä ajatellaan vai miehen? Ennakkoon ladatut odotukset ja vääntäytyminen johonkin hotelliin jossa sitten mieheltä odotetaan suorittamista, voin sanoa että suurin osa miehistä ei pidä sitä läheskään niin kiihottavana juttuna kuin keskiverto nainen. Eri asia toki ehkä, jos kyseessä on aivan uusi suhde.

Vierailija
16/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli ehdottomasti.

M54

Vierailija
17/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliin, tuon toisen vaihtoehdon voi sitten toteuttaa vaikka seuraavalla viikolla viskin kanssa tai ilman.

Vierailija
18/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun budjetti on 80e luokkaa niin en saa mitään lähemmäs 50e viskiä ja huonetta

No tuolla budjetilla ehkä sitten kannattaa satsata ruokaan ja juomaan kotona. Tai lähtekää jollekin miniristeilylle. Niitä saa melkein ilmaiseksi nyt.

Vierailija
19/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä sinne hotelliin ja anna miehen tehdä mitä haluaa, vaikka juoda sitä viskiä kalsareissa kotona ja pelata tms. Nämä väkisin järjestetyt jutut ovat useimmiten vaan vaivaannuttavia, ”mennään hotelliin harrastamaan seksiä”, plääh. Hirveät ennakko-odotukset ja vaivannäköä ihan turhaan. Otat mieheltä kunnolla suihin kotona ja häivyt, on muuten paljon mieluisampi lahja takuulla.

Eikös tuollaiseen tarvita toisen suostumus nykyään?

Vierailija
20/64 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinantäyteinen perjantai-ilta yksin :) Huomista odotellessa.

Alkon kautta kotiin ja...