Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Jos menee vituiksi, niin ei se haittaa.
Parempi olla myöhässä kuin kuollut (koskien liikennettä)
"Leijona ei välitä lampaiden mielipiteistä" ja toinen pinnallisempi "mene ulos aina sen näköisenä, kuin jos tietäisit törmääväsi entiseen puolisoosi".
Käyttäydy niin ettei seuraavana aamuna tai loppu elämäänsä tarvitse hävetä ja katua itseään.
Eläminen on raskasta, jos joutuu häpeämään itseään, eikä sellaisia tekoja kannata silloin tehdä, koska ne kertyvät, eivätkä katoa koskaan.
Itsensä kanssa kun on elettävä loppuun asti. Mutta anna anteeksi itsellesi kaikki pikkuvirheet ja nolot kommellukset. Niistä ei tarvitse välittää ja kaikki asiat ei ole niin vakavia.
Olenko mieluummin oikeassa vai onnellinen? (sopii erityisesti besserwisserille ja varsinkin parisuhteessa)
Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen ikkuna avautuu.
Tätä käytän liian harvoin mutta tuli mieleen tuosta yhdestä aiemmasta kommentista.
Elämä komediaa ajatteleville ihmisille ja tragediaa tunneihmisille.
"Tämä on vain yksi vaihe elämässäsi." Tai ehkä en ole pitänyt tätä varsinaisena sloganina, mutta olen muistuttanut sitä itselleni, kun on ollut vaikeita hetkiä. Ja aina se on vähän piristänyt.
Täytyy ajatella mitä sanoo, ettei sano mitä ajattelee.
aika riittää siihen mitä haluat tehdä
Maailma on kuin nokkonen, hipaise sitä ja se polttaa. Mutta tartu siihen lujasti, niin se ei polta.
Ihmisen elämä kutistuu tai laajenee suhteessa hänen rohkeuteensa.
elämä on sarja epäonnistumisia ja pettymyksiä joka päättyy kuolemaan
"Kyllä tästäkin selvitään"
Tähän asti on selvitty, vaikkei mennytkään ihan kuten piti tai olisi halunnut.
"Viime vuosina olen monelle kirjoittanut: älä pelkää, ei elämä ole sen arvoinen. Ja tällä tarkoittanut: ei tämä ainutkertainen elämä ole minkään arvoinen, jos sen viettää ikuisen pelon vallassa ja turvattomana." - Mika Waltari
Siis niin järkyttävää. Olen aina sanonut että suomessa on tosi sairas ajattelutapa monessa asiassa.