Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?

Vierailija
04.02.2021 |

Itselläni on:

"Aika parantaa".

Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.

Kommentit (1007)

Vierailija
981/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lyhyt, se pitäisi käyttää hyvin. Aina ei tosin pysty, silloin on täällä.

Vierailija
982/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ateriat muuttuvat paskaksi.

Juuri näin. Paska ei ole yhtään sen hienompaa, vaikka olisi syönyt Michelin-ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te keiden motto on "asioilla on tapana järjestyä" tms., niin mitä esimerkiksi pitäisi tapahtua, että voisitte todeta, että asiat eivät enää järjesty?

En osaa sanoa, kun kaikki on tähän asti järjestynyt, tavalla tai toisella.

Vierailija
984/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipään kohdatessani ajattelen, että "Meitä on moneen junaan. Onneksi me päädymme eri juniin."

Vierailija
985/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mitä paskaa

Vierailija
986/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on tapana järjestyä!

Ikäviäkin on tapahtunut ja aina on asiat järjestyneet jollain tavalla.

Aina on niitä, joilla on asiat paljon paremmin. Aina on niitä, joilla on asiat huonommin.Olen oppinut oloihini tyytymään ja ehkä keskitasoa ollaan, luulisin.

Vierailija
987/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaja on usein häviäjä joka päätti yrittää vielä kerran

Allekirjoitan tämän. Olin koulussa 4lk oppilaana aivan surkea, varsinkin matikassa. Kuulin myöhemmin että pojat ovat 4lk ikäänkuin unessa ja 6lk heräävät. Minä olin tällainen. Yläkoulussa olin koulukiusattu ja kiusaajat ovat kuolleet.Ammattikoulussa olin luokkani paras ja sain stipendinkin. Tein mielestäni hienon työuran ja paljon ylitöitä tehtiin. Sain hyvän eläkkeen. Minulla on hyvä vaimo ja ihana perhe. Tosin lapset jo aikuisia ja kaksi lastenlasta.

Vierailija
988/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sen mistä luovut! Se on elämän paradoksi.

Vierailija
989/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö keltaista lunta.

Vierailija
990/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ce la vie

Tarkoitat varmaan, että c'est la vie

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikaisemmin," (Matti Nykänen)

Vierailija
991/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä ei selviä hengissä.

Vierailija
992/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa, paras napa.

Vierailija
993/1007 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin överit kuin vajarit.

Vierailija
994/1007 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Allekirjoitan tämän. Olin koulussa 4lk oppilaana aivan surkea, varsinkin matikassa. Kuulin myöhemmin että pojat ovat 4lk ikäänkuin unessa ja 6lk heräävät. Minä olin tällainen. Yläkoulussa olin koulukiusattu ja kiusaajat ovat kuolleet.Ammattikoulussa olin luokkani paras ja sain stipendinkin. Tein mielestäni hienon työuran ja paljon ylitöitä tehtiin. Sain hyvän eläkkeen. Minulla on hyvä vaimo ja ihana perhe. Tosin lapset jo aikuisia ja kaksi lastenlasta."

Minulla oli vähän sama, mutta myöhemmin. Lukiopohjaisen ammattikouluopiskelun jälkeen, luokkakaverit hakivat teknillisiin oppilaitoksiin saman alan insinööriopintoihin ja yllättivät minuakin pääsykokeisiin. Ajattelin, että olen esim. matematiikassa keskiverto, enkä tule pääsemään opinnoista läpi. 

Myöhemmin näin jostain U.S. Armyn rekrysloganin "Be all you can be." Se jäi jotenkin "päälle" kun mietin sitä. Nyt on kahdet insinööritutkinnot tehtynä hyvillä todistuksilla ja olen erittäin vaativassa, mutta palkitsevassa asiantuntijatehtävässä. Ja tietysti, siitä maksetaankin hyvin.. 

Luota siis vaan tiukasti itseesi, niin voit löytää itsesi "uskomattomista paikoista". "This is the way." Tietäjät tietää tämän jälkimmäisen..

Vierailija
995/1007 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ain' pittää suhtautuu."

Joka tilanteeseen sopiva. Käy mitä vain, niin jatko on kiinni siitä miten asiaan suhtaudut.

Vierailija
996/1007 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikaisemmin," (Matti Nykänen)

Kun sä lähdet hyppyyn, sä olet ihan yksin. Sä joudut siinä hyppyrinnokalla tekemään yksinäsi ihan omat ratkaisut. Sä oot siellä ylhäällä ihan "up yours." (Matti Nykänen)

Vierailija
997/1007 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun slogan on vähän vaiheessa, mutta heti kun voitan EJP:stä yli 50M€ (en pelaa pienempiä potteja), otan sloganikseni

Suapko sitä rahalla?

Vaakunaa varten se täytyy tietysti käännättää ensin latinaksi.

Vierailija
998/1007 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ateriat muuttuvat paskaksi.

Juuri näin. Paska ei ole yhtään sen hienompaa, vaikka olisi syönyt Michelin-ravintolassa.

Kyllä paskasta saadaan hienoa, jos Michelin-ravintolat hankkivat Michelin-pönttöjä, joihin voi töräyttää. 

Vierailija
999/1007 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla omat pikku perversiomme.

(Sukuvaakunaan en tätä kyllä laittaisi -- edes latinaksi).

Vierailija
1000/1007 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan