Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ateriat muuttuvat paskaksi.
Juuri näin. Paska ei ole yhtään sen hienompaa, vaikka olisi syönyt Michelin-ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Te keiden motto on "asioilla on tapana järjestyä" tms., niin mitä esimerkiksi pitäisi tapahtua, että voisitte todeta, että asiat eivät enää järjesty?
En osaa sanoa, kun kaikki on tähän asti järjestynyt, tavalla tai toisella.
Kusipään kohdatessani ajattelen, että "Meitä on moneen junaan. Onneksi me päädymme eri juniin."
Asioilla on tapana järjestyä!
Ikäviäkin on tapahtunut ja aina on asiat järjestyneet jollain tavalla.
Aina on niitä, joilla on asiat paljon paremmin. Aina on niitä, joilla on asiat huonommin.Olen oppinut oloihini tyytymään ja ehkä keskitasoa ollaan, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Voittaja on usein häviäjä joka päätti yrittää vielä kerran
Allekirjoitan tämän. Olin koulussa 4lk oppilaana aivan surkea, varsinkin matikassa. Kuulin myöhemmin että pojat ovat 4lk ikäänkuin unessa ja 6lk heräävät. Minä olin tällainen. Yläkoulussa olin koulukiusattu ja kiusaajat ovat kuolleet.Ammattikoulussa olin luokkani paras ja sain stipendinkin. Tein mielestäni hienon työuran ja paljon ylitöitä tehtiin. Sain hyvän eläkkeen. Minulla on hyvä vaimo ja ihana perhe. Tosin lapset jo aikuisia ja kaksi lastenlasta.
Saat sen mistä luovut! Se on elämän paradoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ce la vie
Tarkoitat varmaan, että c'est la vie
"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikaisemmin," (Matti Nykänen)
Mieluummin överit kuin vajarit.
Vierailija kirjoitti:
"Allekirjoitan tämän. Olin koulussa 4lk oppilaana aivan surkea, varsinkin matikassa. Kuulin myöhemmin että pojat ovat 4lk ikäänkuin unessa ja 6lk heräävät. Minä olin tällainen. Yläkoulussa olin koulukiusattu ja kiusaajat ovat kuolleet.Ammattikoulussa olin luokkani paras ja sain stipendinkin. Tein mielestäni hienon työuran ja paljon ylitöitä tehtiin. Sain hyvän eläkkeen. Minulla on hyvä vaimo ja ihana perhe. Tosin lapset jo aikuisia ja kaksi lastenlasta."
Minulla oli vähän sama, mutta myöhemmin. Lukiopohjaisen ammattikouluopiskelun jälkeen, luokkakaverit hakivat teknillisiin oppilaitoksiin saman alan insinööriopintoihin ja yllättivät minuakin pääsykokeisiin. Ajattelin, että olen esim. matematiikassa keskiverto, enkä tule pääsemään opinnoista läpi.
Myöhemmin näin jostain U.S. Armyn rekrysloganin "Be all you can be." Se jäi jotenkin "päälle" kun mietin sitä. Nyt on kahdet insinööritutkinnot tehtynä hyvillä todistuksilla ja olen erittäin vaativassa, mutta palkitsevassa asiantuntijatehtävässä. Ja tietysti, siitä maksetaankin hyvin..
Luota siis vaan tiukasti itseesi, niin voit löytää itsesi "uskomattomista paikoista". "This is the way." Tietäjät tietää tämän jälkimmäisen..
"Ain' pittää suhtautuu."
Joka tilanteeseen sopiva. Käy mitä vain, niin jatko on kiinni siitä miten asiaan suhtaudut.
Vierailija kirjoitti:
"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikaisemmin," (Matti Nykänen)
Kun sä lähdet hyppyyn, sä olet ihan yksin. Sä joudut siinä hyppyrinnokalla tekemään yksinäsi ihan omat ratkaisut. Sä oot siellä ylhäällä ihan "up yours." (Matti Nykänen)
Mun slogan on vähän vaiheessa, mutta heti kun voitan EJP:stä yli 50M€ (en pelaa pienempiä potteja), otan sloganikseni
Suapko sitä rahalla?
Vaakunaa varten se täytyy tietysti käännättää ensin latinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ateriat muuttuvat paskaksi.
Juuri näin. Paska ei ole yhtään sen hienompaa, vaikka olisi syönyt Michelin-ravintolassa.
Kyllä paskasta saadaan hienoa, jos Michelin-ravintolat hankkivat Michelin-pönttöjä, joihin voi töräyttää.
Meillä on kaikilla omat pikku perversiomme.
(Sukuvaakunaan en tätä kyllä laittaisi -- edes latinaksi).
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.
Elämä on lyhyt, se pitäisi käyttää hyvin. Aina ei tosin pysty, silloin on täällä.