Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
"You tried your best and failed miserably. The lesson is, never try." (Homer Simpson)
Todo pasa, esto también pasará. Eli suurinpiirtein kaikki menee ohi, tämäkin tulee menemään ohi.
Lapseni sairasti vakavan sairauden ja tätä mietiskelin öisin sairaalassa. Kävi siihen tilanteeseen, kuten ihan arkisiinkin ketutuksiin.
Vierailija kirjoitti:
"vituikshan tää menee, mutta yritetään nyt kuitenkin"
Hyvin menee, mutta menköön.
Vierailija kirjoitti:
Reikä se on rinkelilläkin.
Himot ne on hiirelläkin ja tunteet diakonissalla.
Katkeruus kasvaa ajan neliössä.
Kaikki ateriat muuttuvat paskaksi.
Aina kusipään kohdatessani muistelen aiempaa mietelausettani; Luojan kiitos emme ole ikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Todo pasa, esto también pasará. Eli suurinpiirtein kaikki menee ohi, tämäkin tulee menemään ohi.
Lapseni sairasti vakavan sairauden ja tätä mietiskelin öisin sairaalassa. Kävi siihen tilanteeseen, kuten ihan arkisiinkin ketutuksiin.
Kun oma lapsi syntyi, sain työkaverilta ohjeeksi vähän samanhenkisen "muista että se on vain vaihe". Tätä olen toistellut hankalina päivinä.
Niin makaa kuin petaa.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Vanheneminen on perseestä.
Ei nyt ihan koko elämän mittainen slogan, mutta sanotaanko viimeisten viiden vuoden.
Mummo 76
mun on, Elämä on tragedia, niille jotka ajattelee!
Tarkkaile naapureitasi. Ilmoita poikkeavuuksista! :)
Vierailija kirjoitti:
ce la vie
Tästä oma versioni: Kelaa vielä.
Eli ajattele kahdesti ennen toimeen ryhtymistä.
Älä ajattele! Siitä tulee vain pää kipeäksi.
Kaikkihan on maksettava, eikös juu?
Vaikeissa tilanteissa yritän kysyä itseltäni:
"Onko tämä vuori vai myyrän mätäs?" Yleensä ovat myyrän mättäitä.
"Ei kannata kysyä kysymystä, johon odottaa vain tietynlaista vastausta", on myös hyvä slogan.
🔥💦