Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Myöskin naispareja voisin auttaa . ei haittaa .
Ei pidä jäädä tuleen makaamaan.
Matti Nykäsen sanoja lainatakseni: "elämä on ihmisen parasta aikaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma apu paras apu.
Tulen suvusta/kodista jossa kukaan ei auta ketään, esim vanhempani eivät koskaan ole auttaneet mua mitenkään, edes hätätilanteessa tai pahassa kriisissä.
Kun tietää että on aina pakko pärjätä yksin - siis todellakin aina - niin asenne pitää mitoittaa tilanteen mukaan ja oppia se että oma apu paras apu, muuta kun ei saa mistään.Tää varmaan on oudon kuuloista rakastavien vanhempien lapsille, mutta tiedoksenne, tällaisia kylmiä sukuja on suomessa valtavan paljon.
Totta on sekin että sinunkaltaiset tuppaavat heittäytyä marttyyreiksi, eivätkä uskalla pyytää apua, vaikka sitä ois tarjollakin. Muistetaan kyllä tehdä asiasta numeroa, siis että apua ei pyydetä, kun itse pakko tehdä ja samalla valittaa. Jästipäistä touhua.
Minun paras ystävä on tätä lajia.
Ja sitten kun reilusti pyytää apua, muut venkoilee ja vitkuttelee niin, että lopulta on vaan helpoin tehdä itse. Ja perään tulee haukut marttyroinnista.
Ota kun annetaan, juokse kun lyödään.
'Meille annetaan elämässä raamit, mutta sisällön maalaan itse. '
Ajattelen, että raamit on ne velvollisuudet ja tilanteet mihin ei voi vaikuttaa, mutta sen lisäksi maalaan elämän itseni näköiseksi. Taulu jää muistoksi lapsille ja lapsenlapsille. (Kolmannessa polvessa tuskin tiedetään edes nimeä lunttaamatta)
Ja olen keksinyt tämän itse muuttaen jonkun joskus kuulemani elämänviisauden.
Think - ratkaisu löytyy AINA, kun mietit asiaa. Yleensä pohdinta edellisenä päivänä (illalla) tuo ratkaisun itselleni aamulla. Olen alkanut luottamaan omien aivojeni työskentelyyn, melkoinen tietokone
Anna hevosen murehtia sillä on isompi pää
Ei ole niin nälkä kun välillä syö.
Kaikki tuuri, ja myös laskut ja paska tulee aina ryppäinä.
Ihmisellä on kusiaisen valtuudet.
Itselläni on "Nothing but the assfuck"
"Kun voimat loppuu, äly alkaa" kun pitää selviytyä pinteestä toisin keinoin.
Kyllä luoja hulluista huolta pitää.
Nobody is perfect.
Juodaan nyt ensin kahvit.
Pakko ei ole kuin köyhän kuolema.
Haluaisin auttaa Lapsettomia minulla itää herkästi . ja on hyvä terveys ja Geenit.