Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Kerran (epätoivottuja)matkalla usean turhan ”maksetun” ryyppyillan jälkeen keksittiin; siis mitä tarkoittaa reissulla VIP henkilö status eli vai ai pii hiö! (= miksi olen täällä!)
Mun slogan on "odota odottamatonta". Toiveita voi heittää ilmoille, mutta ne toteutuvat vasta sitten kun lakkaa toivomasta eikä odota mitään
”Rahantuloa ei voi estää.”
Nuorena se päti varsinkin rikkaan mummini ansiosta, sittemmin slogan oli vuosia tauolla. Sittemmin taas perintöjen alkaessa pyöriä on tullut takaisin eteeni.
Kaikki eivät voi olla yhtä fiksuja kuin minä. On auttanut kummasti sietämään tyhmiä ihmisiä, joiden kanssa pakosti joutuu tekemisiin.
Varsinkin viime aikoina on ollut pinnalla "ihan vaan v*ttuillakseni yritän vielä." Ehkä siis jotain sellaista ajatusta tuossa on että vaikka todennäköisyys onnistua tai selvitä on pieni, yrittää kuitenkin. Tällä taktiikalla olen mm. työttömänä ollessani saanut ihan unelmakämpän Vuokraturvalta, nykyisen työpaikan ja lopultakin oikean diagnoosin ja oikean hoidon yhteen harvinaiseen sairauteen. Niin ja raitistuin 8 vuotta sitten.
Ensmäine hullumerk ko ittes viissaks luule.
Cerise kirjoitti:
Älykäs selviää siitä, mihin viisas ei joudu.
Se juurikin toisin päin. Viisas ei joudu siihen mihin älykäs joutuu.
Viisaus on parempi ominaisuus kuin älykkyys.
Viisas ei mene vipuun jne.
Vierailija kirjoitti:
Cerise kirjoitti:
Älykäs selviää siitä, mihin viisas ei joudu.
Se juurikin toisin päin. Viisas ei joudu siihen mihin älykäs joutuu.
Viisaus on parempi ominaisuus kuin älykkyys.
Viisas ei mene vipuun jne.
No juuri niinhän tossa sun lainaamassasi sanotaankin, eikä toisin päin.
99 % asioista, joista olet huolissasi, ei koskaan toteudu.
Mitään en mistään tiedä, mutta vastaan laitan.
Liian kanssa pärjää aina.
Toimii tilanteessa kuin tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Liian kanssa pärjää aina.
Toimii tilanteessa kuin tilanteessa.
Liian tilan?
Liian läskin?
Liian tunkeilevuuden?
Vierailija kirjoitti:
Asioilla on tapana järjestyä.
Inhoan tätä. Asioilla EI ole tapana järjestyä, jos ei niihin kukaan uskalla puuttua. Kiusaajat kiusaavat, sodanhaluiset sotivat, luonnosta välittämättömät tuhlaavat luontoa.
Ja se motto: jos ei tuule yhtään, souda. (muuten ajelehdit)
"On sitä sotalaivojakin upponnut."
-Kapanteri.- kirjoitti:
Paha ei saa palkkaansa.
Paha saa palkankorotuksen
- Mitään ei tapahdu sattumalta
- Kas kummaa
- Karma hoitaa loput