Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Alku aina hankalaa, lopussa kiitos seisoo!
Elämä kannattelee.
Pilven takana on aina aurinko.
Shit happens. On minulla muitakin ja tykkään käyttää niitä puhekielessä.
Mistä tuntee ystävän? Hän ei kulje takanasi, ei edelläsi, vaan vierelläsi.
Älä stressaa asioita, joille et voi tehdä mitään.
- Aina on aikaa pettyä-
Olen kokenut elämässäni uskomattomia vastoinkäymisiä, mutta kaikesta huolimatta olen edelleen hengessä enkä anna periksi, mutta toivon silti, että asiat kääntyvät parempaan päin. Tavoitteena nyt -> pysyvä työpaikka.
Marttojen neuvomana; Ei kannata siivota jouluksi kaappeja, kuin siinä tapauksessa että aikoo viettää siellä pyhät.
Valheella voi päästä pitkälle, muttei koskaan takaisin.
SEN MINKÄ VOIT TÄNÄÄN TEHDÄ VOIT SEN HUOMENAKIN JÄTTÄÄ TEKEMÄTTÄ....
Joka uniaan uskoo, se varjoaan pelkää.
Vierailija kirjoitti:
ce la vie
Mulla taas: Hitto vie!
Huominen on monesti viikon kiireisin päivä.
Perse pystyyn ja parrua anaaliin
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. Ehkä tämä olikin täällä jo, mukavan leppoisa. Toinen Liisan seikkailut Ihmemaassa -kirjasta:
Liisa: ”Anteeksi, voitteko neuvoa minulle tien?”
Irvikissa: ”Minne olet menossa?”
Liisa: ”En tiedä”
Irvikissa: ”Sitten mikä tahansa tie vie sinne.”
Sinusoideja, kalisteniikkaa, seksiä!
Usko Herraan Jeesukseen Kristukseen! Se tie ei petä. Vaikka vaikeuksia on ollut ja niitä tulee olemaan.
Itse jos päätyisin taivaaseen, niin en kestäisi sitä kun muut tärkeät on helvetissä; tätä ikuisesti. Niin mitä Jeesus pelastaisi? Mieluummin helvettiin (jos on). Ollaanhan me nytkin paholaisia helvetissä. Ainoa mikä meidät yhdistäisi taivaaseen on Järki.
Kun ottaa monta pientä askelta, on jo ottanut aimo harppauksen.
Siitä huolimatta! - hmm, se onkin Edit Piaf'n - no täytyy miettiä jos sitä voisi käyttää.
"Kukaan ei ole kuollut!" (Jollei ole) Tämä lohdutuksena sille joka kokee tehneensä emämunauksen.