Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Obla-di, obla-da
Pessimisti ei pety
Jos mokaa, se moka on aina isompi omassa päässäsi kuin muiden silmissä, koska valtaosa ihmisistä miettii vain itseään.
Parempi ketola pivossa kuin kymmenen sioilla.
Mun koko elämäni slogani oli "mul on jo paljon aikaa". Viime viiden vuoden aikana se on muuttunut "mun pitää odottaa viel vähä, kaikki varmasti järjestyy".
"Elämä on kärsimystä ja sitten se loppuu."
Kuinka paljon sitä näkeekään vaivaa päästäkseen helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki
En ole ennen kuullut tätä mutta tämä on loistava, otan käyttöön!
Ei omena kauas maasta putoa
Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa
Kosmisella mittakaavalla tämä on täysin merkityksetöntä. Ja tämä ihmiskokemus on upea vuoristorata, suruine, tuskine, kaikkinensa. (tiedostan myös tämän etuoikeutetun asemani sanoa tämä)
Taidan olla sellainen optimistinen nihilisti. Ei millään ole loppupeleissä väliä, paitsi että teet lyhyestä olemassaolostasi mielekästä itsellesi ja myös kanssaeläjille.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Se mikä ei tapa se vahvistaa.. josta seurannut ..kohtele muita niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Kaikki tapahtuu syystä .. Elämä on jo valmiiksi kirjoitettu ..
Köyhtyä saa vaa ei laihtua
Hyvä ku o ruokaa ja rahhaa ja rellukka mahhaa
Antaa hevosen surra,sillä on isompi pää
Mien en piä minnää
MieluumminTäysillä mehtään ennenku arasti paskaan
Niin kauan kun jalat kantaa niin ei saa luovuttaa. Mummilta opittu. ❤
Vierailija kirjoitti:
"Pessimisti ei pety" mutta tämä on valitettavasti osoittautunut vääräksi, silti se on mantrani
ns self fulfilling prophecy, eli kun odotat että kaikki menee aina perseelleen niin kaikki useimmiten menee perseelleen.
Digiloo, digilei, alla titta på mig!
Lihaa säästämättä ja laadusta tinkimättä.
Miten elefantti syödään? - Pala kerraallaan