Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Aina jokapäivien ongelmien edessä kysyn suurimman idolini lemppari sloganiani
"Mitä Kim Kardashian tekisi tässä tilanteessa?"
joskus kysyn myös että "Mitä Kylie Jenner tekisi tässä tilanteessa, suurentaisiko huulipruuttausruiskeilla huuliaan vielä 2 vai 3 ml lisää?"
Paha päivä: Life is a bitch and then you die.
Hyvä päivä: Life is a beach and then you swim..
Koska taivaassa ei ole olutta, juomme sen täällä😃
When someone shows you who they really are, believe them!
Hankala suomentaa, mutta ”If it ain’t a hell yeah, then it’s a no”. Merkitsee itselleni sitä, että mihinkään ei pidä tyytyä, ei kumppaniin, työpaikkaan, asuntoon, jos se ei oikeasti ole tosi hyvä. Vaikka saattaa pelottaa että tällä tyylillä jää kokonaan ilman niin itse olen huomattavasti onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä
:-)vois se olla huonomminkin sekä pääasia että on elossa
Jos rahaa on niin sitä pitää käyttää.
Se panee, joka ei valkkaa.
Tätä olen noudattanut ja pantavaa on riittänyt.
Laiva on turvassa satamassa, mutta ei sitä sen tähden ole varten rakennettu
Älä hyppää ennenkuin on oja edessä
Voisi olla huonomminkin kuin on. Koska niin ei ole, on hyvin
"Ja jumaliste, mä pääsen tästäkin paskasta yli"
Kundi Nakkilasta kirjoitti:
--Olet kait aika möhömaha kun olutta olet litkinyt, hahahahhhhh
Kun kuoppaan tipahtaa, ei kannatta jäädä katsomaan kuka tönäsi. Sen sijaan etsi tietä ylös.
Tämä tarkoittaa minulle, että katso aina eteenpäin, sieltä se valo jossain vaiheessa tulee. Syyttämällä muita ei ratkaise ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kundi Nakkilasta kirjoitti:
--Olet kait aika möhömaha kun olutta olet litkinyt, hahahahhhhh
Voi, miten nokkela oletkaan.
Mä olen ennenkin kaatunut ja ylös noussut, tämänkin yli tulen pääsemään ja kasvan hitusen henkisesti.
Johtolauseeni on ollut: ahkeruus kovankin onnen voittaa. Eipä ole aina auttanut tällä elämän kivikkoisella tiellä, vaikka epäonnisena kuinka yrittäisi kynnet verillä. Ennen luotin siihen, että:paha saa aina palkkansa. Kunnes kokemus opetti, että pahat useimmiten palkitaankin.
Ihmisen elämä ei ole ongelma joka tulee ratkaista, vaan prosessi jota tulee myötä-elää.
"Pessimisti ei pety" mutta tämä on valitettavasti osoittautunut vääräksi, silti se on mantrani