Mikä on sinun sloganisi? Läpi elämäsi kulkeva ajatus tai sananlasku tai sanonta?
Itselläni on:
"Aika parantaa".
Sopii niin moniin tilanteisiin mun elämässä.
Kommentit (1007)
Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito , eikä sekään ole niin tärkeää.
Elämä koostuu sarjasta valintoja.
Joku voi tuohon todeta, ettei pidä paikkaansa, mutta me valitsemme todella paljon kaikkea mitkä vaikuttavat elämäämme. Opiskelut, työpaikat, parisuhteet, lapset, mitä syömme ja juomme , asuinpaikat jne... kaupassakin joka kerran valitsemme minkä ostan...
Elämä on kovaa ja sitten kuollaan.
Next time better luck. Viittaa seuraavaan elämään. 😂
Samapa tuo! Sanon usein noin, sillä asiat eivät ole kiveen kirjoitettuja, eli vaihtoehtoja on ja jos jokin ei
oikein onnistu, niin: samapa tuo!
Kaikki mitä sanot käytetään sinua vastaan.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa.
Voi ihme! Usein tarkoittaa ihan hyvää, mut kuitenkin useimmin: Voi v*ttu, kun en viitti v*ttua ääneen sanoa.
Täysillä päätyyn.
Mitä sitä himmaamaan, hautaan päädytään jokaikinen. Jos mokaa niin siihen ei (valitettavasti) kuole ja tuli yritettyä ja varmasti oppi jotakin + muistoja kiikkustuoliin 95v
Kun yksi ovi onneen sulkeutuu, toinen avautuu.
Joskus olin sairaana ja silloin ajattelin että kestän kivun, henkeä enempää en menetä. Se tuntui hyvältä
Jos tulee oikein paljon rapaa niskaan niin joskus muistan ajatella, että tässä on nyt lannoitetta uusille kasvun siemenille. Välillä tosin vähempikin "kasvu" riittäisi. :)
Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt.
Ei mulla ole sloganeita. No peace & love tietty. Ja jokainen aamu on uusi mahdollisuus
Tekevälle sattuu
Oppia ikä kaikki
Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin