Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset ihastuvat aina pelimiehiin?

Vierailija
04.02.2021 |

Itse olen siis tällainen pelimiehiin ihastuva ikisinkku; en ole ollut ikinä parisuhteessa tai mitään sinne päinkään, ja syy on varmaankin juuri tuo, että ihastun aina pelimiehiin.

Mikä tällaiseen voi olla syynä?
Stereotypia huonosta isäsuhteesta ei päde ainakaan minuun, sillä isäni on erittäin hyvä mies, puoliso ja isä ja minulla on aina ollut hänen kanssaan läheiset lämpimät välit, eli siitä turha etsiä selitystä.

Mistä siis johtuu, että jotkut naiset kuten minä, ihastuvat aina pelimiehiin?
En keksi mitään selitystä, tuntuu oudolta koko juttu että miksi ihmeessä toimin noin?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti komeat ovat pelimiehiä ainakin Suomessa ja naiset ihastuu helposti komeisiin. Näin ainakin minun kohdalla.

Vierailija
62/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies on henkilö, joka käyttää opeteltuja rutiineja naisten järjestelmälliseen pokaamiseen. Oikea pelimies ei huijaa naisia tunteiden kautta sänkyyn ja loukkaa, vaan pokaa ja on avoin tarkoitusperistään. Tällaisia aitoja pelimiehiä on Suomessa hyvin vähän, koska meillä ei ole sosiaalista kulttuuria ilman alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on täysin vietävissä olevia hölmöjä, iästä riippumatta. Korkeasti koulutetut, yli puoli vuosisataa elämää nähneetkin naiset ovat valmiit lähettämään kaikki rahansa kenelle tahansa nigerialaishuijarille joka osaa vetää oikeista naruista oikean näköisen valokuvan ja tarinan takaa. Heikko, validointia janoava itsetunto yhdistettynä sinisilmäisyyteen ja typerryttävään auttamisviettiin takaavat sen että pelimiehet, narsistit ja auervaarat nauravat koko matkan matkalla pankkiin. Näin on aina ollut, näin tulee aina olemaan.

Naisten voimaantuminen ei poista tätä ikiaikaista naisen DNA:han kirjoitettua typeryyttä, se vain heikentää ns. kunnon miesten mahdollisuuksia. Ovet vedättäjille ovat aina auki.

Vierailija
64/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti komeat ovat pelimiehiä ainakin Suomessa ja naiset ihastuu helposti komeisiin. Näin ainakin minun kohdalla.

Ja kohdallasi ne komeat eivät ainakaan ihastu älyysi.

Vierailija
65/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kohdallasi ne komeat eivät ainakaan ihastu älyysi.

Kyllä mä älykäs olen. Mikäs itse sitten olet?

Vierailija
66/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet osaa lirkutella naisille sitä minkä naiset haluaa kuulla. Osaispa itsekkin....

Mutta miksi tämä menee joillekin läpi? Minulle ei ole koskaan mennyt, huvittaa vain kaikessa läpinäkyvyydessään ;)

Jos se oli läpinäkyvää niin ei ollut hääppöinen pelimies ;)

Se luulee pelimieheksi pösilöä joka tuhlaa rahansa tuntemattomien hyödyttömään juottamiseen.

Vierailija
67/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pelimies?

Panee yhtä ja heti siirtyy toiseen. Tunteeton , yleensä narsisti. Ei sitoudu seurustelemaan , tuskin ymmärtää mikä koko sana on. Kierrän mokomat kaukaa. Hyvin ovat tunnistettavissa. Olisko nainen samaa kaliberia?

Vierailija
68/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimieheen lankeavaa naista sanotaan tyhmäksi.

Vierailija
69/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tunnistavat pelimiehessä poikkeuksellisen kyvykkyyden.

Todistus: Kaikki miehet haluaisivat olla pelimiehiä mutta vain harvat siinä onnistuvat.

Vierailija
70/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihastut narsisteihin kerta toisensa jälkeen... He huomaavat jo kaukaa itsetuntosi puutteet ja osaavat käyttää sinua hyväkseen. Kannattaa tehdä jotain tuolle ongelmalle.

Juurikin tämä. Jos oikeasti on taipumusta ihastua narsisteihin ja hyväksikäyttäjiin on omassa psyykessä jotain vialla joka varmasti vaikuttaa tuleviin parisuhteisiin. 

Vierailija
71/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tunnistavat pelimiehessä poikkeuksellisen kyvykkyyden.

Todistus: Kaikki miehet haluaisivat olla pelimiehiä mutta vain harvat siinä onnistuvat.

Bullshittiä. Pelimiehet ovat pelkkiä hyväksikäyttäjiä. Mies jolla on itsekunnioitus kohdallaan ja tavoitteita elämässään ei sellaista koijaripeliä suvaitse.

Vierailija
72/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehiä on niin helppo löytää. Nehän pyörii jaloissa. Kunnon miehet ovat jossain?

Vierailija
73/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on hyvä ja lämmin isäsuhde. Ja aluksi tuli ihastuttua pelimiehiin. Epäilen sen johtuvan siitä, että isäni esimerkillään sai riman nousemaan todella korkealle, ja pelimiehet osaavat aluksi esittää olevansa riman yläpuolella. Pudotus on tosin aina tosi korkealta, kun pelimies paljastaa todelliset karvansa.

Yhden miehen olen tavannut, joka luultavasti yltäisi isäni tasolle. Harmi vain, että hän on varattu, ja rakastunut puolisoonsa eikä tule tätä ikinä pettämään tai jättämään. Ja saa myös meidät muut naiset kunnioittamaan hänen onneaan.

Vierailija
74/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnostun pelimiehistä, koska en halua muuta kuin seksiä ja seikkailua.

Vierailija
75/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pelimies oli minulle alussa mukava. Ihaili luonnettani, persoonaani jne.

Joo he ovat kyllä ihan mukavia sen hetken kun ovat siinä, mutta siinä se.

Tälläkin hetkellä yksi ihan mukava mies kyselee kuulumisiani, on yrittänyt kesästä saakka saada minua treffeille kanssaan.

Tiedän, että hänkin katoaisi seksin jälkeen, eli en jaksa edes vastata hänelle.

Tunnistin hänet pelimieheksi heti silloin kesällä kun hänet ensi kertaa näin.

Olet ymmärtänyt väärin. Pelimiestä ei tunnisteta kuin vasta jälkeenpäin. Jos tunnistat etukäteen, niin kyseessä ei ole pelimies.

Vierailija
76/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on ihastua pelimieheen. Hän osaa puhua naiselle niitä juttuja mitä nainen haluaa kuulla. Kehuja, hienoja eleitä, lahjoja, romanttisia juttua....  saadakseen mitä haluaa.  Tavis (normaali) mies ei vaan osaa, eikä ehkä halua, koska nämä jutut ovat hänen mielestään lipeviä.  Taviksen mielestä hän omana (jurona)  itsenään pitää riittää. 

Näin kärjistetysti.

Vierailija
77/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pelimies?

Panee yhtä ja heti siirtyy toiseen. Tunteeton , yleensä narsisti. Ei sitoudu seurustelemaan , tuskin ymmärtää mikä koko sana on. Kierrän mokomat kaukaa. Hyvin ovat tunnistettavissa. Olisko nainen samaa kaliberia?

Oikeata pelimiestä ei tunnista etukäteen. Sinä tunnistat vain nämä onnettomat yrittelijät. He ovat mukapelimiehiä.

Vierailija
78/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pelimies?

Oikeata pelimiestä ei tunnista etukäteen. Sinä tunnistat vain nämä onnettomat yrittelijät. He ovat mukapelimiehiä.

Niin no jos on joku sairas narsisti, joka erikseen nauttii siitä kilttien ja vakavaa suhdetta hakevien naisten höynäyttämisestä. Sitten on kuitenkin näitä, jotka suht avoimesti lentävät kukasta kukkaan ja saavat naisia silti. Omalla kokemuksella suurin osa paljon naisia kaatavista miehistä on kuitenkin näitä. "Kyllähän mä tiedän ettei siihen pitäisi sekaantua, mutta..." Nämä on väistettävissä, mutta harva edes haluaa. Paha poika ja kielletty hedelmä ja niin pois päin.

-eri

Vierailija
79/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi lysyä näin: miksi miehet ihastuvat jännänaisiin? Näitä on julkisuudessakin paljon. Tunnen monta miestä, jotka aina kerta toisensa jälkeen aloittavat suhteen jönnänaiseen. Miksi täällä ei koskaan puhuta näistä miehistä? Näitä miehiä on vielä enemmän, kuin naisia.

Vierailija
80/95 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko erittäin itsevarmaa, määrätietoista miestä, joka ei pelkää sinua ja joka puhuu ihania ja flirttailee ja vie tapailua eteenpäin kokeneesti? Ne ovat usein pelimiehiä. Olisiko sun mielikuvassa, millaista miestä etsit, jotain, mikä sytyttää juuri niiden väärien kohdalla?

Lisäksi itsetunnossasi tms joku vika, mikä houkuttelee juuri heitä. Niin että tunnistavat ja valitsevat vastaavasti sut. Esim myös matalat odotukset siitä, miten sua voi kohdella tai rajojen puute tms tai että vaikutat kaipaavan hyväksyntää, että kelpaisit? Tämä jälkimmäinen voi ainakin olla totta. Aloituksessakin pohdit, mikä sinussa on vikana, kun et kelpaa. En tosin osaa auttaa, miten sen voisi korjata.

Tämä on kyllä ihan b*llshittiä. Itsetunnottomat ja sosiaalisesti kyvyttömät miehet haluavat uskotella, että kaikki mukavat, hauskat ja itsevarmat miehet ovat pelimiehiä. Näinhän se ei oikeasti ole. Toki niin päin, että mies jolla ei ole naisia viehättäviä ominaisuuksia ei voi mitenkään olla pelimies, mutta mies jolla näitä on voi ihan hyvin olla uskollista perheenisätyyppiä. Ei kaikki joilla on itsetunto edes halua juosta sängystä toiseen. Itseasiassa väitän, että suurin osa ei pidemmän päälle halua. Ne joille vastakkainen sukupuoli on pelkkää kertakäyttötavaraa on aika poikkeuksetta syvästi rikkinäisiä ihmisiä.