Miksi jotkut naiset ihastuvat aina pelimiehiin?
Itse olen siis tällainen pelimiehiin ihastuva ikisinkku; en ole ollut ikinä parisuhteessa tai mitään sinne päinkään, ja syy on varmaankin juuri tuo, että ihastun aina pelimiehiin.
Mikä tällaiseen voi olla syynä?
Stereotypia huonosta isäsuhteesta ei päde ainakaan minuun, sillä isäni on erittäin hyvä mies, puoliso ja isä ja minulla on aina ollut hänen kanssaan läheiset lämpimät välit, eli siitä turha etsiä selitystä.
Mistä siis johtuu, että jotkut naiset kuten minä, ihastuvat aina pelimiehiin?
En keksi mitään selitystä, tuntuu oudolta koko juttu että miksi ihmeessä toimin noin?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto (aiemmat huonot kokemukset ihmissuhteissa) altistavat sille, että pelimiehen valheelliset imartelut tehoavat.
Tuota olen miettinyt, että kun ns. ensirakkaus teini-iässä oli traumaattinen, niin voiko ihminen jäädä toistamaan sitä samaa traumaa ja kaavaa aikuisenakin?
Että jotenkin alitajuisesti ihastuu vielä aikuisenakin sellaisiin miehiin, jotka toistavat sen saman trauman joka murrosiässä tapahtui?
Minulla oli vuosia sama ongelma, ihastuin aina joko pelimiehiin tai muuten saavuttamattomiin. Itse pidin sitä oireena sitoutumiskammosta - saavuttamattomaan on turvallista ihastua ja ladata vaikka millaisia epärealistisia toiveita ja odotuksia, savutettavien miesten kanssa kaikki oli jotenkin pelottavasti liian todellista. Pääsin tuosta onneksi aikanaan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rehellisesti sanottuna usko, että miehet osaa tähän antaa vastauksia, joten haluaisin vastauksia ensisijaisesti naisilta.
En myöskään kaipaa sen analysointia mikä on pelimies tai onko pelimiehet narsisteja, kun kysymys on siitä miksi nainen ihastuu miehiin joille ei kelpaa?
Kyseessä ei ole mikään miehen jännittävyys vaan oma kelpaamattomuus ja se, miksi nainen ajaa itsensä kerta toisensa jälkeen sellaiseen tilanteeseen?
Sehän vaikuttaa jo identiteettiinkin aika paljon.Haluaisin siis keskustella tästä naisten kesken.
Naisillahan näistä itsetunto-ongelmista ja traumoista ym. aiheeseen liittyen on kokemusta jos joillain.
Miehet ei voi antaa tähän keskusteluun oikein mitään.T: ap
Tosiaan, koska ongelmasihan ei liity miehiin niin ei miehillä siihen mitään näkökulmaakaan voi olla. Eikun...
Ongelmahan liittyy ainoastaan naisena olemisen yhteen piirteeseen, joka joillakin (naisilla) on ja joillakin toisilla (naisilla) ei ole. Ei siis miehiin.
Eri
Saathan sinä kuvitella mitä haluat, mutta aika yksisilmäinen eikä kovin hedelmällinen tapa ajatella asiaa tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rehellisesti sanottuna usko, että miehet osaa tähän antaa vastauksia, joten haluaisin vastauksia ensisijaisesti naisilta.
En myöskään kaipaa sen analysointia mikä on pelimies tai onko pelimiehet narsisteja, kun kysymys on siitä miksi nainen ihastuu miehiin joille ei kelpaa?
Kyseessä ei ole mikään miehen jännittävyys vaan oma kelpaamattomuus ja se, miksi nainen ajaa itsensä kerta toisensa jälkeen sellaiseen tilanteeseen?
Sehän vaikuttaa jo identiteettiinkin aika paljon.Haluaisin siis keskustella tästä naisten kesken.
Naisillahan näistä itsetunto-ongelmista ja traumoista ym. aiheeseen liittyen on kokemusta jos joillain.
Tosiaan, koska ongelmasihan ei liity miehiin niin ei miehillä siihen mitään näkökulmaakaan voi olla. Eikun...
Kyse on nyt naisen tunteista, ei miehistä. Miehet on vain sivujuonne tässä, ja pointti on naisen tunne-elämä.
Ei ihme että on vaikeaa, jos noin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt myös sitä, että voin olla vain yksinkertaisesti liian surkea seksissä, ja siksi seksin jälkeen kadotaan.
Vaikea vain tulla mitenkään hyväksi seksissä, jos ei pääse edes seksisuhteeseen ikinä.
Tähän voisi kyllä miehet vastata, että kuinka todennäköistä tällainen on?
Esim. jos on löysä alapää, ruma pylperö tai muutoin epähaluttava?
Epähaluttavalla tarkoitan siis sellaista, että minulla on yksinkertaisesti jotain todella epäseksikkäitä maneereita seksin aikana (esim. ääntelen ällöttävällä tavalla, vaikutan miehekkäältä, näytän epäkiihottavalta jne).
Toi on kyllä vaan hankala, kun ei voi tulla kokeneeksi ilman kokemusta - ja kokemusta on hankala saada, jos kaikki vaan feidaa.
Vai pitääkö kokemus hankkia harrastamalla seksiä jonkun tarpeeksi epätoivoisen kanssa joka ei kiihota minua ollenkaan, mutta haluaa kanssani seksiä yhä uudelleen ja uudelleen?
Luin otsikon: Miksi jotkut naiset ihastuvat aina pelmeneihin? 🤣 No onhan ne herkullisia, ja jos ostaa valmiina pakasteesta saa nopeasti maittavan aterian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan liittyy ainoastaan naisena olemisen yhteen piirteeseen, joka joillakin (naisilla) on ja joillakin toisilla (naisilla) ei ole. Ei siis miehiin.
EriSaathan sinä kuvitella mitä haluat, mutta aika yksisilmäinen eikä kovin hedelmällinen tapa ajatella asiaa tuo on.
No miten miehet mielestäsi tähän liittyy?
Kysehän on siitä, että nainen ihastuu vääriin, ei miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto (aiemmat huonot kokemukset ihmissuhteissa) altistavat sille, että pelimiehen valheelliset imartelut tehoavat.
Tuota olen miettinyt, että kun ns. ensirakkaus teini-iässä oli traumaattinen, niin voiko ihminen jäädä toistamaan sitä samaa traumaa ja kaavaa aikuisenakin?
Että jotenkin alitajuisesti ihastuu vielä aikuisenakin sellaisiin miehiin, jotka toistavat sen saman trauman joka murrosiässä tapahtui?
Olen eri, mutta minulla ainakin oli näin. Uskon, että yritin ikäänkuin elää uudelleen traumaattista ensirakkauttani ja toisaalta vanhempieni erosta ja isästä etääntymisestä johtuvia hylkäämiskokemuksia. Alitajuisesti hain yhä uudelleen tilannetta, jossa hylätyksi tulemisen uhka on lähellä, ja toivoin että jollakin kerralla se päättyisi toisin ja ikäänkuin korjaisi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriSaathan sinä kuvitella mitä haluat, mutta aika yksisilmäinen eikä kovin hedelmällinen tapa ajatella asiaa tuo on.
Nimenomaan tämä on rakentava tapa. Etsitään syy omasta käytöksestä eikä muista ihmisistä.
Et tunnu oikein ymmärtävän koko aihetta.
Kaikki pelimiehet eivät ole narsisteja, mutta kaikki narsistimiehet ovat myös pelimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jotenkin alitajuisesti ihastuu vielä aikuisenakin sellaisiin miehiin, jotka toistavat sen saman trauman joka murrosiässä tapahtui?Olen eri, mutta minulla ainakin oli näin. Uskon, että yritin ikäänkuin elää uudelleen traumaattista ensirakkauttani ja toisaalta vanhempieni erosta ja isästä etääntymisestä johtuvia hylkäämiskokemuksia. Alitajuisesti hain yhä uudelleen tilannetta, jossa hylätyksi tulemisen uhka on lähellä, ja toivoin että jollakin kerralla se päättyisi toisin ja ikäänkuin korjaisi kaiken.
Millä tavalla ”hylkäämisen uhka” oli lähellä? Oliko jotain merkkejä josta sen pystyi päätellä?
Itse olen ainakin odottanut jotain toisin päättyvää ”korjaavaa” kokemusta, mutta minusta se on ihan normaalia, että haluaisi kokea joskus sen kun saa tunteilleen vastakaikua.
Pelimies osaa kehua naisia ja kertoa heille sen mitä nainen haluaa kuulla. Palkkioksi pelimies saa seksiä. Kun pelimies on saanut tarpeeksi alkaa hän etsiä uutta valloitettavaa ja nainen jää yksin odottamaan seuraavan pelimiehen lähestymistä.
Terveen itsetunnon omaava nainen ei lankea pelimiesten lirkutuksiin vaan osaa itse valita haluamansa miehen.
M26 kirjoitti:
Mikä on muka pelimies? Pintapuoliset ihmiset eivät oikeastaan ole lainkaan pintapuolisia, eikä pinnallisissa suhteissa ole mitään vikaa, ja erityisesti nuortilla joilla on vaikeuksia suhteissa voi olla yllättävän vahvoja mielipiteitä. Sekoittaa asioita vaan harhaanjohtavat termit.
Tässä on malliesimerkki tekstistä missä ei ole päätä eikä häntää. Koulujahan sinä selvästi olet käynyt sillä paskanjauhannan osaat.
Marcelo kirjoitti:
Pelimies osaa kehua naisia ja kertoa heille sen mitä nainen haluaa kuulla. Palkkioksi pelimies saa seksiä. Kun pelimies on saanut tarpeeksi alkaa hän etsiä uutta valloitettavaa ja nainen jää yksin odottamaan seuraavan pelimiehen lähestymistä.
Terveen itsetunnon omaava nainen ei lankea pelimiesten lirkutuksiin vaan osaa itse valita haluamansa miehen.
Kyse on siitä, että naisen haluamat miehet paljastuvat aina pelimiehiksi.
Ei siitä, että nainen lähtisi kehen tahansa pelimiehen matkaan joka vaan lirkuttaa tarpeeksi.
Pelimiehet tekee naiselle helpoks ihastumisen. Ehkä, en mie voi tietää. :D Ihminen yleensä menee sieltä, mistä aita on matalin, nii sen takii naiset lähtee noitte mukaa.
Tavallisen miesten pitäisi oppia heittämään rehellisyys roskiin ja alkaa kehumaan naisia ja puhumaan heille mitä haluavat kuulla. Tyhmät tavismiehet ovat liian rehellisiä ja hienotunteisia naisia kohtaan ja jäävät täten ilman seksiä. Naista saadakseen on osattava valehdella ja kylmästi jättää se ilman omantunnontuskia. Jos positiivista asiaa haluaa hakea niin jätetty itsesäälissä rypevä nainen on entistä helpompi saalis seuraavalle pelimiehelle :) Laitetaan naiset kiertoon :P
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen miesten pitäisi oppia heittämään rehellisyys roskiin ja alkaa kehumaan naisia ja puhumaan heille mitä haluavat kuulla. Tyhmät tavismiehet ovat liian rehellisiä ja hienotunteisia naisia kohtaan ja jäävät täten ilman seksiä. Naista saadakseen on osattava valehdella ja kylmästi jättää se ilman omantunnontuskia. Jos positiivista asiaa haluaa hakea niin jätetty itsesäälissä rypevä nainen on entistä helpompi saalis seuraavalle pelimiehelle :) Laitetaan naiset kiertoon :P
Oliko tämän siis tarkoitus vastata aloitukseen?
Luitko edes sitä?
Pelimies tietää oluidensa olinpaikan.
Kaipaatko erittäin itsevarmaa, määrätietoista miestä, joka ei pelkää sinua ja joka puhuu ihania ja flirttailee ja vie tapailua eteenpäin kokeneesti? Ne ovat usein pelimiehiä. Olisiko sun mielikuvassa, millaista miestä etsit, jotain, mikä sytyttää juuri niiden väärien kohdalla?
Lisäksi itsetunnossasi tms joku vika, mikä houkuttelee juuri heitä. Niin että tunnistavat ja valitsevat vastaavasti sut. Esim myös matalat odotukset siitä, miten sua voi kohdella tai rajojen puute tms tai että vaikutat kaipaavan hyväksyntää, että kelpaisit? Tämä jälkimmäinen voi ainakin olla totta. Aloituksessakin pohdit, mikä sinussa on vikana, kun et kelpaa. En tosin osaa auttaa, miten sen voisi korjata.
Kyse on nyt naisen tunteista, ei miehistä. Miehet on vain sivujuonne tässä, ja pointti on naisen tunne-elämä.