Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset ihastuvat aina pelimiehiin?

Vierailija
04.02.2021 |

Itse olen siis tällainen pelimiehiin ihastuva ikisinkku; en ole ollut ikinä parisuhteessa tai mitään sinne päinkään, ja syy on varmaankin juuri tuo, että ihastun aina pelimiehiin.

Mikä tällaiseen voi olla syynä?
Stereotypia huonosta isäsuhteesta ei päde ainakaan minuun, sillä isäni on erittäin hyvä mies, puoliso ja isä ja minulla on aina ollut hänen kanssaan läheiset lämpimät välit, eli siitä turha etsiä selitystä.

Mistä siis johtuu, että jotkut naiset kuten minä, ihastuvat aina pelimiehiin?
En keksi mitään selitystä, tuntuu oudolta koko juttu että miksi ihmeessä toimin noin?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihastut narsisteihin kerta toisensa jälkeen... He huomaavat jo kaukaa itsetuntosi puutteet ja osaavat käyttää sinua hyväkseen. Kannattaa tehdä jotain tuolle ongelmalle.

No nytkö ne on kaikki pelimiehetkin narsisteja :D

Kyllähän ne vähintäänkin alentuneen empatiakyvyn omaavia persoonallisuushäiriöisiä on.

Ei terveitä ihmisiä, joku pahuus sisällä.

Höpötihöö.

Vierailija
22/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti sanottuna usko, että miehet osaa tähän antaa vastauksia, joten haluaisin vastauksia ensisijaisesti naisilta.

En myöskään kaipaa sen analysointia mikä on pelimies tai onko pelimiehet narsisteja, kun kysymys on siitä miksi nainen ihastuu miehiin joille ei kelpaa?

Kyseessä ei ole mikään miehen jännittävyys vaan oma kelpaamattomuus ja se, miksi nainen ajaa itsensä kerta toisensa jälkeen sellaiseen tilanteeseen?

Sehän vaikuttaa jo identiteettiinkin aika paljon.

Haluaisin siis keskustella tästä naisten kesken.

Naisillahan näistä itsetunto-ongelmista ja traumoista ym. aiheeseen liittyen on kokemusta jos joillain.

Miehet ei voi antaa tähän keskusteluun oikein mitään.

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottinen lataus, vaikka ihan vain siksi että toinen on seksikäs? Tarvitseeko siihen tuon kummempaa syytä?

Vierailija
24/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa luetella niitä ominaisuuksia, mitkä miehessä vetivät sinua puoleensa? Se vastaushan on niissä.

Vierailija
25/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kysymys pitäisikin kääntää toisin päin ja pohtia miksi pelimiehet kiinnostuvat sinusta? Suurin osa naisista on kuitenkin suht helposti vietävissä.

Niin on ja se johtuu vain siitä, että naiset tulee pääsääntöisesti aina huonosti kohdelluiksi normi suhteissa. Suomalainen nainen on tottunut että minimikin jää saamatta, joten kuka tahansa joka suo ystävällisen katseen tai sanoo pari sanaa olematta törkeä kuulostaa jo potentiaaliselle kumppanille. Kun on aavikolla elänyt niin lasi likaista vettäkin käy janoiselle.

Vierailija
26/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet osaa lirkutella naisille sitä minkä naiset haluaa kuulla. Osaispa itsekkin....

Mutta miksi tämä menee joillekin läpi? Minulle ei ole koskaan mennyt, huvittaa vain kaikessa läpinäkyvyydessään ;)

Vierailija
27/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti sanottuna usko, että miehet osaa tähän antaa vastauksia, joten haluaisin vastauksia ensisijaisesti naisilta.

En myöskään kaipaa sen analysointia mikä on pelimies tai onko pelimiehet narsisteja, kun kysymys on siitä miksi nainen ihastuu miehiin joille ei kelpaa?

Kyseessä ei ole mikään miehen jännittävyys vaan oma kelpaamattomuus ja se, miksi nainen ajaa itsensä kerta toisensa jälkeen sellaiseen tilanteeseen?

Naisillahan näistä itsetunto-ongelmista ja traumoista ym. aiheeseen liittyen on kokemusta jos joillain.

nainen ihastuu miehiin, joille ei kelpaa, niin simppelistä syystä että ovat tasokkaampia kuin nainen.

Vierailija
28/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ny o vaa nii. Deva kukkude spelgubbe, eller hur?=

Vierailija
29/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö.

Vierailija
30/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja uhmaten tahtoasi vastaan silti. Jos ongelmasi on huono itsetunto, niin pelkästään jo se ajaa sut näiden ihmisten luo. Et uskalla lähestyä kunnollisia miehiä, koska pelkäät ettet ole tarpeeksi hyvä heille. Pelimiehet osaa antaa huomiota ja on helpompaa tulla petetyksi huonosti käyttäytyvän ihmisen toimesta kuin sen kunnollisen ihmisen toimesta. Pelimiehiltä saat kuitenkin huomiota, jota kaipaat.

Tai sitten ongelmasi on sitoutua yhteen ihmiseen ja on helppo jättää huonosti käyttäytyvä ihminen kuin kunnollinen. Näin pystyt paremmalla omalla tunnolla tavata uusia ihmisiä elämässäsi.

Vierailija
31/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen ihastuu miehiin, joille ei kelpaa, niin simppelistä syystä että ovat tasokkaampia kuin nainen.

Ei tuo pidä paikkaansa. Naiset ihastuu juoppoihin, narkomaaneihin, metsässä asujiin, pelimiehetkään harvemmin on mitään taloudellista ja ulkonäöllistä eliittiä. Niillä on vain pokkaa saada nainen tuntemaan itsensä tärkeäksi ja ainutlaatuiseksi, löydetyksi.

Vierailija
32/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se mitataan?

Tuotakin nimittäin mietin, mutta ei sekään selitä, koska noi miehet on seurustelleet naisten kanssa jotka eivät ole mitenkään erityisen ”tasokkaita” tai sen tasokkaampia kuin minäkään.

Ja jos olisikin kyse siitä, että haluaa roikkua saavuttamattomissa, niin mikä siihen sitten on syynä?

Kun minähän haluaisin esim. säännöllisen seksielämän, mutta ihastuksilta en sitä saa. Eli ihastun ihan vääriin.

Vierailija
33/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroottinen lataus, vaikka ihan vain siksi että toinen on seksikäs? Tarvitseeko siihen tuon kummempaa syytä?

Tämä.

T: Nainen

Vierailija
34/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, koska ongelmasihan ei liity miehiin niin ei miehillä siihen mitään näkökulmaakaan voi olla. Eikun...

Vierailija
35/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet osaa lirkutella naisille sitä minkä naiset haluaa kuulla. Osaispa itsekkin....

Mutta miksi tämä menee joillekin läpi? Minulle ei ole koskaan mennyt, huvittaa vain kaikessa läpinäkyvyydessään ;)

Jos se oli läpinäkyvää niin ei ollut hääppöinen pelimies ;)

Vierailija
36/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole elämässäni joutunut tekemisiin pelimiesten kanssa, vaikka olen oman osani yöelämässä liikkunut ja vientiäkin on ollut ainakin nuorempana. Eli voin kertoa, millaista naista pleijerit eivät huomaa.

Olen veljessarjan keskellä kasvanut, kova väittelemään, putkiaivoinen, hyvällä itsetunnolla varustettu, en meikkaa, en flirttaile, olen umpirehellinen ja teen tarvittaessa aloitteen, jos joku kiinnostaa. Eli varmaan olen aika ärsyttävä akka, mutta minulla on suomalaisista miehistä erittäin hyviä kokemuksia.

Vierailija
37/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, koska ongelmasihan ei liity miehiin niin ei miehillä siihen mitään näkökulmaakaan voi olla. Eikun...

Ongelmahan liittyy ainoastaan naisena olemisen yhteen piirteeseen, joka joillakin (naisilla) on ja joillakin toisilla (naisilla) ei ole. Ei siis miehiin.

Eri

Vierailija
38/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole elämässäni joutunut tekemisiin pelimiesten kanssa, vaikka olen oman osani yöelämässä liikkunut ja vientiäkin on ollut ainakin nuorempana. Eli voin kertoa, millaista naista pleijerit eivät huomaa.

Olen veljessarjan keskellä kasvanut, kova väittelemään, putkiaivoinen, hyvällä itsetunnolla varustettu, en meikkaa, en flirttaile, olen umpirehellinen ja teen tarvittaessa aloitteen, jos joku kiinnostaa. Eli varmaan olen aika ärsyttävä akka, mutta minulla on suomalaisista miehistä erittäin hyviä kokemuksia.

Useimmat kertomasi sopii minuunkin, ja silti tää ongelma.

Meikkaan välillä (useimmiten en, mutta miehet lähestyy ihan yhtä paljon tai oikeastaan enemmänkin kun ei meikkaa, koska meikittä näyttää ”söpömmältä” eli helpommin lähestyttävältä) ja flirttailen luonnostaan jonkin verran, putkiaivo en ole vaikka en kykenekään keskittymään useampaan asiaan kerrallaan ja itsetunnosta en osaa sanoa, mielestäni se on ihan hyvä.

Eli ei liity tuollaisiin asioihin

Vierailija
39/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto (aiemmat huonot kokemukset ihmissuhteissa) altistavat sille, että pelimiehen valheelliset imartelut tehoavat.

Vierailija
40/95 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin, 2 kertaa, ovat niin vastustamattomia. Ekasta kerrasta otin opiksi ja toisen kanssa naimisissa yli 15 v.