Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamiaiskaappi??

Vierailija
04.02.2021 |

Aamiaiskaappi? Mitä mieltä? Itse en ymmärrä??

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, kun saa kahvinkeittimet yms ovien taakse piiloon halutessaan. Muutenhan se ei tavallisesta kaapista eroa.

Vierailija
2/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Pitäisi olla myös lounas- & päivälliskaappi, välipalakaappi ja iltapalakaappi. Ja entä jos haluaa päiväkahvit, pitää mennä aamiaiskaapille taas kun se kahvikeitin on siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin sellaisen aamiaiskaapin, jossa olisi valmis aamiainen, kun sen ovet avaa.

Vierailija
4/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen enemmän kallellani yömyssykaappiin.

Vierailija
5/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Pitäisi olla myös lounas- & päivälliskaappi, välipalakaappi ja iltapalakaappi. Ja entä jos haluaa päiväkahvit, pitää mennä aamiaiskaapille taas kun se kahvikeitin on siellä?

Ööh, jos hankkii sitten sen kahvinkeittimen joka kaappiin, niin ei mene sekaisin...

Vierailija
6/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään, kun saa kahvinkeittimet yms ovien taakse piiloon halutessaan. Muutenhan se ei tavallisesta kaapista eroa.

Miks tän nimi on aamiaiskaappi? Eikö ne keittiön pienkoneet vois olla vaan yhdessä siellä kaapissa? 

Vierailija
7/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, jos hankkii sitten sen kahvinkeittimen joka kaappiin, niin ei mene sekaisin...

Entä jos haluu aamiaismuroja välipalaksi? Pitääkö olla eri kipat ja murot toisaalla? Entä jos ne ottaa päivällä aamiaiskaapista, niin onko se enää aamiaiskaappi? Entä jos menee kertomaan kaikille omistavansa aamiaiskaapin ja selviääkin että sieltä syö myös väli- ja iltapaloja? 

Vierailija
8/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Ei kahvinkeitintä tarvi kaappin piilottaa.

Vierailija
9/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko some räjähti näiden kaappien takia?

Vierailija
10/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tän nimi on aamiaiskaappi? Eikö ne keittiön pienkoneet vois olla vaan yhdessä siellä kaapissa? 

Kai se on , että aamu olisi helpompi.

Vierailija
11/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole varaa laittaa kahvinkeitinkaappia, mutta mitäs jos ripustaisi verhon. Siellä olisi siististi verhon takana aamiaiskoneet.

Vierailija
12/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos haluu aamiaismuroja välipalaksi? Pitääkö olla eri kipat ja murot toisaalla? Entä jos ne ottaa päivällä aamiaiskaapista, niin onko se enää aamiaiskaappi? Entä jos menee kertomaan kaikille omistavansa aamiaiskaapin ja selviääkin että sieltä syö myös väli- ja iltapaloja? 

Huoh, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

Alan ymmärtää kauppojen valmisruoka hyllyjä

Vierailija
13/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko joku kaapista?

Vierailija
14/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa turhalta.

Vierailija
15/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko joku kaapista?

Vaihteeksi tällä kertaa joku meni kaappiin.

Vierailija
16/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vallan ylpisty ja ala kuvittelemaan itsestäsi liikoja. Kutsu kaikin mokomin kaappiasi aamiaiskaapiksi, vaikka käytät sitä muulloinkin. :)

Vierailija
17/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko joku kaapista?

Snack, Crackle ja Pop laitettiin kaappiin kysymättä haluavatko sinne alkujaankaan. 

Vierailija
18/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on , että aamu olisi helpompi.

Aamu on helpompi, kun kahvinkeitin on kaapissa?

Vierailija
19/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi huikeaa, jos voisi ostaa kaupasta valmiin aamiaistarjottimen. Siinä olisi esim. kahvia tai teetä, vastapuristettua tuoremehua, sämpylät täytettynä ja munakasta. Tuotekehittely antaisi lukemattomia mahdollisuuksia.

Vierailija
20/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko some räjähti näiden kaappien takia?

Eiköhän tän jo voi laskea massiiviseksi someraivoksi. 

Ethän suosi kaappiaamiaista? Vapaa aamiainen on vastuullinen vaihtoehto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä