Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamiaiskaappi??

Vierailija
04.02.2021 |

Aamiaiskaappi? Mitä mieltä? Itse en ymmärrä??

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä  aasinsilta mankelointikaappiin. Minä laitoin kodinhoitohuoneessa mankelin kaappiin. Avaan vain ovet ja alan mankeloida vaikka keittiöpyyhkeitä ja lakanoita. Askareen lopuksi ovet kiinni, ja kodinhoitohuone on siisti ja edustuskunnossa.

Millaisia edustustilaisuuksia järjestät kodinhoitohuoneessasi? Kuinka korkean profiilin vieraita niissä käy?

Mikä tahansa korkean profiilin sisustuslehti saa tulla ottamaan siitä kuvia aviisiinsa.

Vierailija
42/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäisin. Nyt sitten on leipäpussit, leivänmurut, juustohöylät ja kasa kodinkoneita vaan pöydällä. Piilottaisin aamiaisroinat mielellään kaappiin.

Mulla on sellainen kuin ruokakaappi, jossa säilytetään leivät yms. Sitten on astiakaappi, jossa säilytetään astiat. Muruille ei ole kaappia, koska ne putsaan tietenkin pois enkä jätä pöydälle.  

murut kuuluu säästää ja tehdä niistä lehtipihvejä

Mistä murukahvi tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää, mikä on aamiaiskaapin ja tavallisen keittiökaapin ero?

Vierailija
44/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tarve kai lähtee siitä kun keittö = yksi olohuoneen seinusta.

Vierailija
45/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamiaiskaappi on aakkostuksessa ensin.

Vierailija
46/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Pitäisi olla myös lounas- & päivälliskaappi, välipalakaappi ja iltapalakaappi. Ja entä jos haluaa päiväkahvit, pitää mennä aamiaiskaapille taas kun se kahvikeitin on siellä?

Ei, ei, ei.

Päiväkahvinkeitin on erikseen.

N33

Mm... päiväkahvia...

Vierailija
47/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäisin. Nyt sitten on leipäpussit, leivänmurut, juustohöylät ja kasa kodinkoneita vaan pöydällä. Piilottaisin aamiaisroinat mielellään kaappiin.

Mulla on sellainen kuin ruokakaappi, jossa säilytetään leivät yms. Sitten on astiakaappi, jossa säilytetään astiat. Muruille ei ole kaappia, koska ne putsaan tietenkin pois enkä jätä pöydälle.  

Mistä murukahvi tehdään?

Hiiren papanoista. Varma tieto.

Vierailija
48/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiökaapit ovat korkealla. Aamiaiskaappi juuri sopivalla korkeudella , josta pankissa työskentelevä nainen nappaa muronsa ja pistää kahvinkeittimen päälle.  Toki sitten jos on jälkikasvua niin homma vaikeutuu kun siellä ei voi pitää maitoa, makkaraa tai juustoa.

Vierailija
49/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä murukahvi tehdään?

Tiesittekö muuten että suklaassa on mukana jauhaantunutta torakkaa ja yleensä ihmiset ei ole suklaalle allergisia, vaan torakalle?

Vierailija
50/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon skafferi päihittää aamiaiskaapin.

Vierailija
51/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen tuli kaapista.

Vierailija
52/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Que?

Vierailija
53/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mikro yläkaapissa oven takana. Harvoin käytetään ja on ruma, joten siksi piiloss.a Lapsen opetellessa käyttöä mietin hetken pitääkö se siirtää alemma ettei kaada puuroa päälleen, mutta hyvinhän se jakkaran kanssa sujui.

Meillä on myös pikkukaappi tason ja yläkaappien välissä nurkassa ja siellä pistorasia. Alahyllylle mahtuu leivänpaahdin ja sipulileikkuri, ylähylly toimii leipien ja keksipurkin säilytykseen. Näppärä kuin mikä, ihan itse piirsin joskus 15v sitten.

Vierailija
54/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä murukahvi tehdään?

Tiesittekö muuten että suklaassa on mukana jauhaantunutta torakkaa ja yleensä ihmiset ei ole suklaalle allergisia, vaan torakalle?

Onneksi ostamani suklaa on luomua ja reilusta kaupasta. Helpottaa tietää, että jauhaantunut torakka  suklaassani on elänyt lajinmukaista hyvää elämää. Vapaan torakan onnellista suklaata.

Vierailija
55/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikopalakaappi

Napostelukaappi

Sängyn viereen yösyöpön survival-kaappi

Tulipa mieleen, että jos syö aamiaissämpylöitä illalla, niin joutuuko siitä helvettiin? Ovat siis kaupasta ostettuja ja pussissa lukee aamiaissämpylä. Tästä asiasta olen joutunut jaakobinpainia käymään ja kokenut huonoa omaatuntoa väärin tehdessäni.

Vierailija
56/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä onkin kaappijuoppo soffalla pitkällään ja se jopa kuorsaa. Mihinkähän trendi sisustusleden sivuille foton siitä lähettäis?

Vierailija
57/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä murukahvi tehdään?

Kiitos. Nyt voin nukkua yöni rauhaisasti.

Vierailija
58/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä hupatuksesta täällä nyt puhutaan?

Vierailija
59/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen aamiaisen valmistuksessa tulee muruja ja tippoja, joten sen kaapin puhtaana pito on paljon hankalampaa kuin työpöydän. Aika tilava kaappi saa olla, jos sinne sijoitetaan kahvin- ja vedenkeittimet, leivänpaahdin, blenderi ja vielä muita astioita tai tarvikkeita. Ja vielä, jos kaappi on kaukana vesihanasta, tulee turhaa kulkua eestaas. Ihana ajatus saada kamaa piiloon, mutta tosi hankala löytää aamiaiskaapista muuta etua, haittoja kylläkin.

Vierailija
60/142 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Que?

Skafferi vetää ihan käsittämättömän määrän tavaraa rapuveitsistä isoisän puusuksiin. Poissa silmistä, poissa mielestä. Kausitavaralle just passeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi