Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan vaihdatte yleensä yövaatteisiin?

Vierailija
04.02.2021 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen tietenkin. En ole koskaan ymmärtänyt niitä jotka menee "likaisina" nukkumaan, siinähän sänkyvaatteet ja kaikki likaantuu paljon nopeammin, mukavampi mennä nukkumaankin puhtaana.

Vierailija
22/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkun jälkeen tietenkin. En ole koskaan ymmärtänyt niitä jotka menee "likaisina" nukkumaan, siinähän sänkyvaatteet ja kaikki likaantuu paljon nopeammin, mukavampi mennä nukkumaankin puhtaana.

En käy joka ilta suihkussa (iho ei kestä jatkuvaa pesua). Koen olevani ihan puhdas nukkumaan sängyssäni.

Yökkärin vaihdan illalla, joko suihkun/saunan jälkeen tai ennen kuin alan katsella tv:tä tai lukea yms. ja todellakin omalla sohvalla voin siinä yökkärissä olla.

Vierailija
24/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen yövaatteet?

Villasukat

Vierailija
25/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn nukkumaan. Minulla on pari kissaa, joten aiemmin en vaihda. Kissat ei pääse makkariin, kun sitten olisi sitä karvaa sänky täynnä ja yöllä ne riehuisi kuitenkin siellä. Ja makkarissa on sen verran viileä, että ilman vaatteita en halua nukkua.

Vierailija
26/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tulen töistä kotiin. Eli merinovilla pitkikset, collegehousut, villasukat, toppi ja huppari. Aamulla vaihdan työvaatteisiin ja hyppään autoon. Meillä siis 14 astetta sisällä niin öisin on vähän viilee jos ei pukeudu.

Vierailija
27/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo yövaatteita, riisun kun menen sänkyyn.

Vierailija
28/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen, joka tapahtuu päivästä riippuen klo 17-20 välillä suunnilleen. Nukun jossain vanhassa löysässä t-paidassa ja villasukissa ja alushousuissa nyt talviaikaan, kesällä ei noita sukkia ole. Tarkemmin sanoen suihkun jälkeen laitan noiden lisäksi myös collegehousut ja tarvittaessa villatakin tms, mutta ne poistan nukkumaan mennessäni.

Vierailija
29/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen vaihdan pitkät kalsarit ja t-paidan jos en ole menosssa minnekään.

Suihkun jälkeen en pue enää mitään jos olen kotona yksin. Muutoin riisun nukkumaan mennessä ja nukun nakuna.

Mulla ei ole ollut virallista yöpukua sitten ala-asteen.... T-paita ja pikkarit jos yöllä täytyy jostain syystä olla säädyllinen (apen luona kylässä tms).

Vierailija
30/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen vaihdan ns. Kotikollarit ja villasukat jos tiedän ettei tarvitse enää lähteä mihinkään. Nukkumaan käydessä riisun ne pois, koska tykkään nukkua alasti

Vierailija
31/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 23 tulen suihkusta ja vaihdan pyjaman päälle. Näin olen toiminut koko aikuisikäni. Nainen 58v.

Vierailija
32/33 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakerhoon iltapuku, yökerhoon yöpuku?

Vierailija
33/33 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti tai ainoastaan villasukat jalassa. Yövaatteita en käytä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän